Ο Pierre Terblanche είναι μια ταλαντούχα αλλά και αμφιλεγόμενη προσωπικότητα. Ξεκίνησε την καριέρα του από τις πωλήσεις, αλλά σύντομα αποφάσισε ότι ήταν καλύτερος ως σχεδιαστής.

Μετά από σύντομη υπηρεσία στη Volkswagen (Γερμανία), μεταπήδησε στη μοτοσυκλέτα και συγκεκριμένα στην Cagiva. Εκεί μαθήτευσε υπό τον Massimo Tamburini στο σχεδιαστικό κέντρο της Cagiva, στο Σαν Μαρίνο.

Όταν η Cagiva πούλησε τη Ducati στην Texas Pacific την ακολούθησε, σχεδιάζοντας μερικές από τις πιο γνωστές σύγχρονες μοτοσυκλέτες της Μπολώνια, όπως την 999 (η οποία αντικατέστησε τη μυθική 916), τις Supermono, Hypermotard, Sport Classic, MH900e καθώς και την πρώτη Multistrada.

To 2007 εγκατέλειψε τη Ducati για το Piaggio Group, αναλαμβάνοντας να αναμορφώσει την εικόνα της Moto Guzzi. Το 2009 στις εκθέσεις εμφανίστηκαν 3 όμορφα πρωτότυπα του Terblanche, αλλά χωρίς συνέχεια. Κανένα από αυτά δεν είδε το φως της παραγωγής. Τον Ιανουάριο του 2011 τα παράτησε λοιπόν και πέρασε τη Μάγχη, καταλήγοντας στη Norton.

Όμως και εκεί δεν είδε τη δουλειά του να μετουσιώνεται σε μέταλλο και παραιτήθηκε μόλις έξι μήνες αργότερα. Από τότε όποτε τον ρωτούσαν, δήλωνε ότι είχε ήδη στα σκαριά ένα άλλο πρότζεκτ, μια νέα μοτοσυκλέτα, κανείς όμως δεν έμαθε τελικά ποια ήταν…

Και τώρα περνά τον Ατλαντικό. Οι φήμες για συνεργασία του με την Confederate Motorcycless πρωτοκυκλοφόρησαν πριν έναν χρόνο, και πλέον όλοι τις θεωρούσαν «περσινά ξινά σταφύλια». Ώσπου χτες πολλοί αμερικανοί δημοσιογράφοι βρήκαν στο mailbox τους ένα μήνυμα, σύμφωνα με το οποίο ο Pierre Terblanche είναι ο νέος επικεφαλής εξέλιξης προϊόντων της Confederate Motorcycles.

«Ο Terblanche είναι από τη φύση του ένας επαναστάτης που αντιπαθεί το κατεστημένο. Μια τέτοια στάση είναι η απολύτως αναγκαία συνθήκη για την προώθηση της εικονοκλαστικής φιλοσοφίας της Confederate», δήλωσε οι ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Matthew Chambers.

«Είναι επίσης φοβερά ευφυής, πολύ θαρραλέος και εκνευριστικά ισχυρογνώμων, άρα όσον αφορά την Confederate διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που λατρεύουμε».

«Ως σχεδιαστής, θαύμαζα πάντα την Confederate εξ αποστάσεως, γιατί κατασκευάζει μοτοσυκλέτες που είναι ξεχωριστές και αληθινά πρωτοποριακές», αναφέρει με τη σειρά του ο Terblanche.

«Η ευκαιρία να δουλέψω για λογαριασμό της ήταν πολύ καλή για να την προσπεράσω, καθώς αυτό το διάστημα έχει αποδοθεί σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τη γκάμα της χωρίς ωστόσο να εγκαταλείπει τα όσα προσδίδουν στις μοτοσυκλέτες της την ιδιαιτερότητά τους».

«Μετά από χρόνια δουλειάς σε μεγάλες εταιρείας όπου για να προσθέσεις ένα παξιμάδι ή μια ροδέλα σε μια μοτοσυκλέτα έπρεπε να πάρεις το ΟΚ από την ανάλογη επιτροπή, η συνεργασία με την Confederate μου δίνει την ευκαιρία να δουλέψω υπό συνθήκες απόλυτης ελευθερίας, χωρίς δυσλειτουργικές παρεμβάσεις».

«Βρίσκω απολαυστικό το γεγονός ότι ο άνθρωπος που παίρνει όλες τις σημαντικές αποφάσεις δουλεύει σε ένα γραφείο λίγα μέτρα από εκεί όπου θα εργάζομαι», πρόσθεσε. «Επιπλέον οι Αμερικάνοι διαθέτουν μια πολύ διαφορετική και αναζωογονητική προσέγγιση προς κάθε τι νέο, σύμφωνα με την οποία το ποτήρι είναι πάντα μισογεμάτο. Οι άνθρωπο εδώ στον Νότο είναι πολύ φιλικοί, πολύ ανοιχτοί και ιδιαίτερα ευγενικοί».

«Οι συνθήκες αυτές μού θυμίζουν το πώς ξεκίνησα στη Νότια Αφρική πριν πολλά χρόνια, τότε που απλά αποφάσιζες κάτι και το έκανες… πιστεύω πραγματικά ότι σε καναδυό χρόνια θα παρουσιάσουμε στον κόσμο μερικές ολόφρεσκες Confederate, γιατί αυτή η εταιρεία είναι πραγματικά δημιουργική και αναζητά πάντα τρόπο να σπάσει τις αγκυλώσεις της συμβατικότητας».