Αν ψάχνετε για μια αλλαγή στο σχεδιασμό των μοτοσικλετών, δεν πρέπει να χάσετε το Renard GT Motor από την Estland. Η μοτοσικλέτα Renard GT συνδυάζει μια αθόρυβη αισθητική με μηχανική ευφυΐα – ένα εξαιρετικά ελαφρύ σύνθετο ενιαίο αμάξωμα, έναν κινητήρα V2 τοποθετημένο δια μήκος της μοτοσικλέτας και εξαρτήματα που παρέχουν υψηλές επιδόσεις.

Το αμάξωμα της GT ενσωματώνει το πλαίσιο της μηχανής, το ρεζερβουάρ βενζίνης και το κιβώτιο αέρα σε μια ενιαία φέρουσα δομή. Το κομψό, στιβαρό εξωτερικό προσδίδει στη Renard τη χαρακτηριστική της εμφάνιση.

Ιστορία των μοτοσικλετών Renard

The Renard GT Motorcycle from Estland

Το 1938, ο Εσθονός επιχειρηματίας J. Laan ίδρυσε έναν κατασκευαστή μηχανοκίνητων ποδηλάτων στην πρωτεύουσα Ταλίν και την ονόμασε Renard Cycles. Renard σημαίνει στα γαλλικά «αλεπού» και το κεφάλι μιας αλεπούς αποτέλεσε το αρχικό λογότυπο της Renard. Τα πρώτα Renard ήταν απλά μηχανοκίνητα ποδήλατα με σκελετό σωλήνα, εξοπλισμένα με κινητήρα Sachs 98cc. Τα Renard ήταν οπτικά παρόμοια με τα σύγχρονα τους, μια μοτοσικλέτα που ονομαζόταν Wanderer, αν και ορισμένα από τα εξαρτήματα είχαν διαφορετική εμφάνιση- ο σκελετός, τα προστατευτικά και το ρεζερβουάρ βενζίνης ήταν βαμμένα μαύρα και διακοσμημένα με χρυσές λωρίδες.

Κατά τον καταστροφικό βομβαρδισμό του Μαρτίου 1944, το εργοστάσιο δέχτηκε άμεσο χτύπημα και καταστράφηκε ολοσχερώς. Η αναδυόμενη εσθονική βιομηχανία μοτοσικλετών δεν έγινε τίποτα περισσότερο από μια ανάμνηση.

The Renard GT Motorcycle from Estland

Το 2008, μια ομάδα Εσθονών επιχειρηματιών, σχεδιαστών και μηχανικών αγώνων ένωσε τις δυνάμεις της για να αναβιώσει τη μάρκα Renard. Τον Απρίλιο του 2010, το πρώτο «σύγχρονο» πρωτότυπο παρουσιάστηκε με επιτυχία στην Έκθεση Τεχνολογίας του Ανόβερου – το Renard Grand Tourer – και θα μπει στην παραγωγή το επόμενο έτος.

Η ομάδα ανάπτυξης των μοτοσικλετών Renard Motorcycles περιλαμβάνει: Andres Uibomäe, Kaarel Kivikangur, Kaido Karjus, Mait Mahlapuu, Karl-Eerik Unt και Siim West.

Το πρωτότυπο Renard Grand Tourer 2010

The Renard GT Motorcycle from Estland

Το πρωτότυπο Renard Grand Tourer 2010 είναι ένα σπορ power cruiser, σύμβολο ατομικότητας και δύναμης, με τον καλύτερο χειρισμό στην κατηγορία του και ενσωματωμένη ποιότητα. Το DNA του Renard Grand Tourer είναι μηχανική ευφυΐα – ένα εξαιρετικά ελαφρύ σύνθετο αμάξωμα, ένας διαμήκης τοποθετημένος V2 κινητήρας και εξαρτήματα που αντιπροσωπεύουν την αιχμή του δόρατος της βιομηχανίας μοτοσικλετών.

Το μονοκόκ του Renard GT από ανθρακονήματα ζυγίζει μόλις 11 κιλά και είναι ενισχυμένο με Kevlar, ώστε να είναι ανθεκτικό σε χτυπήματα και κραδασμούς. Χάρη στην αυξημένη διατομή, το σύνθετο σώμα είναι πιο άκαμπτο από ένα κανονικό πλαίσιο σωλήνα, και έτσι εξασφαλίζει πολύ ακριβή οδήγηση. Το unibody ενσωματώνει το πλαίσιο της μοτοσικλέτας, τις γόνδολες, το ρεζερβουάρ βενζίνης και το κιβώτιο αέρα σε μια ενιαία φέρουσα δομή. Το κομψό, χωρίς υπερβολές εξωτερικό προσδίδει στη Renard τη χαρακτηριστική της εμφάνιση. Η ανάρτηση της GT είναι ρυθμιζόμενη σε τρεις διαστάσεις και ρυθμισμένη στην εντέλεια.

Τα ελαφριά εξαρτήματα του Grand Tourer από σκληρυμένο αλουμίνιο (αλουμίνιο αεροσκαφών) σχεδιάζονται και μοντελοποιούνται σε 3D και στη συνέχεια φρεζάρονται από ένα συμπαγές μπλοκ με μηχανές CNC. Αυτά τα εξαρτήματα παρέχουν ποιότητα, αξιοπιστία και εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

The Renard GT Motorcycle from Estland

Ισχυρός κινητήρας V2

Ο διαμήκως τοποθετημένος κινητήρας V2 90° του Renard είναι ισχυρός και ισχυρός και παράγει επαρκή ροπή στις χαμηλές στροφές. Το Grand Tourer παρέχει μεταξένια ομαλή επιτάχυνση από τους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης μέχρι το τέλος της μοναχικής ευθείας. Ο σύγχρονος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει περίπου 130 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και το GT takes έχει τελική ταχύτητα 250 km/h. Το άκαμπτο κέλυφος του αμαξώματος, οι μειωμένες περιστροφικές μάζες και το χαμηλό κέντρο βάρους σημαίνουν ότι ο αναβάτης του Renard GT θα απολαμβάνει τον απόλυτο έλεγχο σε κάθε ελιγμό. Πρόκειται για τη λεπίδα ενός χειρουργού σε δύο τροχούς, που σας προσφέρει ολοκληρωμένη και ισχυρή εμπειρία οδήγησης.

The Renard GT Motorcycle from Estland

Τεχνικές προδιαγραφές

Τύπος κινητήρα: Moto Guzzi Quattrovalvole: V2 90°

Displacement: 1151 cm3

Wheelbase: 1450 mm

Trail: 97 mm

Caster angle: 23°

Dry weight: 190 kg

Peak horsepower: 125 hp (90kW) στα 8000 RPM

Μέγιστη ροπή: 120 Nm στα 6000 RPM

Μέγιστη ταχύτητα: 230 km/h