Το FX επισημοποίησε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του Shōgun, του βραβευμένου με Emmy ιστορικού δράματος που καθήλωσε κοινό και κριτικούς.
Η δεύτερη σεζόν της σειράς -η οποία σημείωσε ρεκόρ στα περσινά Emmy με 18 νίκες– θα ξεκινήσει την παραγωγή της στο Βανκούβερ τον Ιανουάριο του 2026, με τους Hiroyuki Sanada και Cosmo Jarvis να επιστρέφουν στους πρωταγωνιστικούς τους ρόλους.
Η νέα σεζόν υπόσχεται να επεκτείνει το επικό αφήγημα, τοποθετημένη δέκα χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, συνεχίζοντας το ταξίδι των δύο αντρών που συνδέθηκαν μέσα από συγκρούσεις, συμμαχίες και πολιτικές ίντριγκες στη φεουδαρχική Ιαπωνία.
Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter, oι συνδημιουργοί και showrunners Rachel Kondo και Justin Marks ολοκλήρωσαν πρόσφατα τον κύκλο συγγραφής της νέας σεζόν, η οποία βασίζεται εκ νέου στο μυθιστόρημα του James Clavell που ενέπνευσε την πρώτη.
Με την ολοκλήρωση της συγγραφικής προετοιμασίας, το FX έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για τη δεύτερη σεζόν του Shōgun. Σύμφωνα με το κανάλι, η νέα σεζόν θα διαδραματίζεται δέκα χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης και θα συνεχίσει το ιστορικά εμπνευσμένο έπος δύο αντρών από εντελώς διαφορετικούς κόσμους, των οποίων οι μοίρες παραμένουν βαθιά αλληλένδετες.
Ο Hiroyuki Sanada, ο οποίος κέρδισε το Emmy για τον καλύτερο πρωταγωνιστή σε δράμα πέρυσι, θα επαναλάβει τον ρόλο του ως Lord Yoshii Toranaga. Ο Cosmo Jarvis θα επιστρέψει, επίσης, ως ο Άγγλος ναυτικός John Blackthorne, του οποίου η άφιξη στην Ιαπωνία μετά από ένα ναυάγιο θέτει την ιστορία σε κίνηση. Αυτοί, μάλιστα, είναι οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ηθοποιοί που επιστρέφουν για τη δεύτερη σεζόν.

Ο Sanada θα είναι, επίσης, εκτελεστικός παραγωγός της δεύτερης σεζόν του Shōgun, μαζί με τους Kondo, Marks, Michaela Clavell, Edward L. McDonnell και Michael De Luca, ενώ ο Jarvis θα είναι συν-εκδότης. Το στούντιο είναι η FX Productions.
Εκτός από το ρεκόρ των Emmy που κατέρριψε, το Shōgun είναι, επίσης, η σειρά με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία του FX, σύμφωνα με το κανάλι που ανήκει στη Disney. Η σειρά, η οποία προβλήθηκε στο καλωδιακό κανάλι του FX και μεταδόθηκε μέσω streaming στο Hulu, πέρασε 10 εβδομάδες στα διαγράμματα streaming της Nielsen πέρυσι, συγκεντρώνοντας 4,27 δισεκατομμύρια λεπτά τηλεθέασης σε αυτό το διάστημα.