Διαθέτοντας ιστορία πάνω από 40 χρόνων, περισσότερα από 400 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και έντονη εξωστρέφεια σε χώρες όπως η Κύπρος, η Ιταλία, η Βουλγαρία, η Σερβία, η  Ρωσία, η ελληνική εταιρία ρούχων matis, αποτελεί φωτεινό παράδειγμα πως το ελληνικό ένδυμα μπορεί όχι μόνο να επιβιώνει αλλά και να αναπτύσσεται σε δύσκολους καιρούς.

Από τον πατέρα στους… γιούς

Όλα ξεκίνησαν το 1974 όταν ο Γιώργος Σταμάτης, ιδρυτής της εταιρίας, αποφάσισε να ασχοληθεί ο ίδιος με τη δημιουργία και την παραγωγή ρούχων, προερχόμενος από το χώρο του ενδύματος. Στήνοντας τη δική του επιχείρηση στο Νέο Φάληρο και έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγό του, η εταιρία matis, αρχίζει να γίνεται γνωστή και να αποκτά ολοένα μεγαλύτερη πελατεία. Λίγα χρόνια μετά,  μεταφέρεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις 2.100 τ.μ. στην Καλλιθέα, όπου παραμένει τα τελευταία 28 χρόνια και περνά πλέον στα χέρια του Βασίλη και Μάριου Σταμάτη, οι οποίοι αναλαμβάνουν τα ηνία της επιχείρησης από τον πατέρα τους.

Ακολουθώντας τις εξελίξεις

Παρά τις δυσκολίες των καιρών, η εταιρία matis καταφέρνει να επιτυγχάνει ανάπτυξη χρόνο με τον χρόνο ενώ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που δεν έχει προχωρήσει σε τραπεζικό δανεισμό για την ανάπτυξή της, σε όλη τη διάρκεια των 40 χρόνων λειτουργίας της. Σήμερα η εταιρία έχει επιλέξει παρά τις αντίξοες συνθήκες να διατηρήσει την παραγωγή της στην Ελλάδα, διατηρώντας το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της (70 εργαζόμενοι), ενώ εξακολουθεί να παραμένει πιστή στην υψηλή ποιότητα και τα standards των ενδυμάτων της, θέτοντας τον πήχη συνεχώς υψηλότερα.

Ιδιόκτητα καταστήματα και ανάπτυξη

To 2013 ήταν η χρονιά που η νέα διοίκηση της εταιρίας αποφασίζει τη διεύρυνση του δικτύου διάθεσης των ρούχων matis, με το άνοιγμα του δεύτερου ιδιόκτητου καταστήματος και την μετέπειτα ανάπτυξη shopping corners σε συνεργασία με το μεγαλύτερο πολυκατάστημα ένδυσης στην Ελλάδα, το Attica Department Stores. Σήμερα η εταιρία λειτουργεί επίσης δίκτυο καταστημάτων matis στην Κύπρο.

Το πρωτοποριακό για την εποχή e-shop της εταιρίας – το οποίο λειτουργεί ήδη από το 2011- παραμένει ένα από τα «δυνατά» ατού της εταιρίας στην πώληση των ρούχων της μέσω της παροχής ειδικών προνομίων στα μέλη του (loyalty scheme).

Με το βλέμμα στο αύριο

Με την επωνυμία της εταιρίας να προέρχεται από τις δύο τελευταίες συλλαβές του επιθέτου Σταμάτης, ο Γιώργος Σταμάτης εξακολουθεί να αποτελεί την «ψυχή» της εταιρίας δίπλα στους γιούς του οι οποίοι παραμένουν πιστοί στη φιλοσοφία των ρούχων που ξεκίνησαν οι γονείς τους: να είναι φτιαγμένα από προσεγμένα υλικά, να είναι καλοραμμένα, με σύγχρονο σχεδιασμό και κατάλληλα για κάθε στιγμή της ημέρας και περίσταση, απευθυνόμενα στη σύγχρονη, δραστήρια γυναίκα που θέλει να συνδυάζει την άνεση με τη θηλυκότητα.

Η νέα γενιά της διοίκησης της εταιρίας matis, έχοντας σαν επιπλέον κίνητρο εκτός από  την ανάπτυξη της εταιρίας και την περαιτέρω ανάδειξη του ελληνικού ενδύματος, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρίας. Με ποιον τρόπο; Επενδύοντας τόσο σε νέα ταλέντα ελλήνων σχεδιαστών όσο και σε έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό, προκειμένου να βελτιώνεται διαρκώς η φήμη της εταιρίας και να ισχυροποιείται η παρουσία της ελληνικής μόδας και του ελληνικού ενδύματος εντός και εκτός των συνόρων. Και μάλιστα, σε μια εποχή που η χώρα μας το έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.