Θέματα που αφορούν στην πάταξη λαθρεμπορίου καυσίμων αλλά και εκείνα που διέπουν την οργάνωση μεταφορών καυσίμων, τα κόμιστρα και τις συνθήκες εργασίας των οδηγών, έθεσαν οι Ιδιοκτήτες Αυτοκινήτων Μεταφοράς Υγρών Καυσίμων Μακεδονίας-Θράκης στην επίσκεψη που πραγματοποίησαν σήμερα στον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Τέρενς Κουίκ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση των Ανεξάρτητων Ελλήνων, οι εκπρόσωποι του σωματείου «Ο Φίλιππος» ήταν ιδιαίτερα κατηγορηματικοί για το θέμα της διακίνησης των αλλοδαπών βυτιοφόρων αυτοκινήτων μέσα στην ελληνική επικράτεια, ζητώντας να τους επιβληθεί ηλεκτρονική σφράγιση και σύστημα δορυφορικής παρακολούθησης (GPS).

Επισήμαναν εγγράφως ότι «αν δεν υπάρξει νομοθετική πρόβλεψη για GPS και συστήματα ηλεκτρονικής σφράγισης στα βυτιοφόρα αυτοκίνητα μεταφοράς υγρών καυσίμων από Βουλγαρία, Σκόπια και Αλβανία, που φορτώνουν και μεταφέρουν καύσιμα από τη χώρα μας, τα κυκλώματα λαθεμπόρων καυσίμων θα συνεχίσουν το έργο τους ανενόχλητα», προσθέτοντας επιπλέον ότι: «τα περισσότερα κρούσματα λαθρεμπορίας παρουσιάζονται μέσω εικονικών εξαγωγών υγρών καυσίμων προς τις γειτονικές, κυρίως, χώρες, με αλλοδαπά βυτιοφόρα, ειδικά μέσω Βουλγαρίας, όπου οι ελληνικοί τελωνιακοί σταθμοί υπάρχουν μόνο ως κτιριακές υποδομές».

Ο κ. Κουίκ διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους των επαγγελματιών αυτοκινητιστών, ότι θα ενημερώσει το συντομότερο για τη συνάντησή τους τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη και τον αναπληρωτή υπουργό για την Πάταξη της Διαφθοράς Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, προς τους οποίους και θα επιδώσει αντίγραφο της επιστολής που παρέλαβε.

Επίσης, τους έκλεισε συνάντηση εργασίας και με τον αρμόδιο υφυπουργό Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων Παναγιώτη Σγουρίδη.

Τέλος, τόσο ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Πάντζαρης όσο και ο γενικός γραμματέας Δημήτρης Ασλανίδης του σωματείου «Ο Φίλιππος», κατήγγειλαν στον υφυπουργό ότι οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών, στις συμβάσεις μεταφοράς που υπογράφουν με τους ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων «απαγορεύουν στους οδηγούς να κάνουν την παραμικρή στάση, καθώς παρακολουθούνται μέσω των GPS, κατά παράβαση των κοινοτικών Οδηγιών και των κανονισμών περί ωραρίων οδήγησης».

Όπως τονίζουν στην επιστολή που παρέδωσαν στον κ. Κουίκ: «τα φαινόμενα εξαντλημένων οδηγών, έτοιμων να προκαλέσουν πολύνεκρα ατυχήματα, που πιέζονται από τους εργοδότες για όλο και περισσότερες ώρες οδήγησης, είναι πλέον η καθημερινότητα στον χώρο μας».

Ο Τέρενς Κουίκ διαβεβαίωσε τους συνομιλητές του ότι και για το θέμα αυτό θα ζητήσει την έρευνα και την παρέμβαση των συναρμόδιων υπουργών Μεταφορών, Δημόσιας Τάξης, Εργασίας και Ενέργειας, στους οποίους επίσης θα αποστείλει τη σχετική επιστολή με τις έγγραφες καταγγελίες.