Η κατάσταση διαγράφεται εξαιρετικά δύσκολη, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν στην αγορά έντονες φήμες για επερχόμενα λουκέτα σε εταιρείες του κλάδου από τον Σεπτέμβριο. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει στα «ΝΕΑ» στέλεχος της αγοράς, «οι φήμες δίνουν και παίρνουν και όλες οι πιθανές εξελίξεις ακούγονται για όλους».

Παρά το γεγονός ότι από την αρχή των εκπτώσεων τα ποσοστά έκπτωσης άγγιζαν ακόμα και το 50%, η αγοραστική κίνηση παρουσιάστηκε ιδιαίτερα μειωμένη κατά 30-40%.

Οι καταναλωτές λόγω οικονομικής κρίσης διστάζουν να προχωρήσουν σε αγορές ειδών τα οποία δεν είναι πρώτης ανάγκης, σε σχέση με παλιότερα που οι αγορές επίπλων βεράντας και κήπου ξεκινούσαν από το Μάρτιο.