Το Zonars με την γκαλερί a.antonopoulou.art παρουσιάζει γλυπτά από την ατομική έκθεση Geometry as caprice του Απόστολου Ντελάκου.

Απόστολος Ντελάκος, Θάνος Βάγιος, Αναστάσης Δαφνής

Η εικαστική εργασία του Απόστολου Ντελάκου επικεντρώνεται, από τις σπουδές του ήδη, στο πεδίο έντασης που δημιουργείται μεταξύ των εννοιών «εφαρμοσμένες» και «καλές» τέχνες.

Χρύσανθος Πανάς, Άννα Χατζηνάσιου, Peter Mario Katona (Director of Casting at the Royal Opera of London)

Τι είναι αυτό που διακρίνει πότε ένα αντικείμενο θα ενταχθεί σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες: η πρόθεση του δημιουργού, το μέγεθος του αντικειμένου, το υλικό που χρησιμοποιήθηκε, η ανταλλακτική του αξία, το περιβάλλον μέσα στο οποίο τοποθετείται;

Στην έκθεση geometry as caprice, ο Α. Ντελάκος διερεύνησε μέσα από ένα έργο-βιβλίο και μία σειρά πορσελάνινων γλυπτών ζώων, πώς η ιδεολογικά και πολιτικά φορτισμένη γεωμετρική γλώσσα των πρωτοποριών του εικοστού αιώνα χρησιμοποιήθηκε από την Αρ Ντέκο προκειμένου αυτή να μιλήσει για το εκλεκτικιστικό, το διακοσμητικό και το επιπόλαιο.

Χρήστος Αθανασιάδης, Αγγελική Αντωνοπούλου

Η χρήση της γεωμετρικής γλώσσας από μέρους της Αρ Ντέκο την έκανε πιο προσιτή στο γενικό κοινό αντιπροτείνοντας την οικονομικά συμφέρουσα μαζική παραγωγή ως τρόπο πρόσβασης στην υψηλή τέχνη.

Η τοποθέτηση των γλυπτών στο χώρο του Zonars, το οποίο χαρακτηρίζεται από το στυλ Αρ Ντέκο, παρουσιάζει ενδιαφέρον επειδή βγάζει τα γλυπτά από το χώρο της γκαλερί, όπου λειτουργούσαν ως «έργα τέχνης», και τα τοποθετεί στο χώρο της κοινωνικής ζωής όπου το νόημα τους μετασχηματίζεται, κάτι το οποίο συμβαίνει κατά τη διάρκεια της κοινωνικής ζωής των αντικειμένων όταν αυτά αλλάζουν συγκείμενο.

Απόστολος Ντελάκος, Νίκη Δημοπούλου

Ο Απόστολος Ντελάκος γεννήθηκε το 1973 στο Βόλο. Μετά τις σπουδές του στην Ολλανδία, εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Βόλο.

Τα εγκαίνια της έκθεσης έγιναν τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου και η έκθεση θα φιλοξενείται στο Zonars μέχρι τον Μάρτιο.

Γιώργος Σεφτελής, Χρύσα Κακιώρη