Ο Μπρους Γουίλις και η τότε σύζυγός του Ντέμι Μουρ, ήταν ένα από τα πιο καυτά παντρεμένα ζευγάρια στο Χόλιγουντ, όταν το 1990 του προτάθηκε να συμπρωταγωνιστήσει με τη σύζυγό του στην ταινία «Αόρατος Εραστής» (Ghost).

Στον ίδιο το σενάριο του νεκρού άνδρα που επιστρέφει ως φάντασμα για την εκδίκηση του θανάτου του και την παρηγοριά της φίλης του δεν φάνηκε ότι θα λειτουργούσε καλά και έτσι αποφάσισε να αρνηθεί τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Λίγα χρόνια αργότερα και σε συνέντευξή του στους New York Times χαρακτήρισε τον εαυτό του ως «ξεροκέφαλο», δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι «Δεν το είχα πολυκατάλαβει. Πώς θα μπορούσε να υπάρχει ρομαντισμός όταν ο άντρας είναι νεκρός».

Μια απόφαση που σίγουρα του στοίχισε, καθώς η ταινία όχι μόνο πήρε τα καλύτερα σχόλια από τους κριτικούς κινηματογράφου, αλλά έκανε και τεράστια επιτυχία στο box-office το 1990, ξεπερνώντας τόσο το Pretty Woman όσο και το Home Alone, κερδίζοντας περισσότερα από 500 εκατομμύρια δολάρια ενώ ο προϋπολογισμός της ήταν μόλις 22 εκατομμύρια δολάρια.

Αυτό σήμαινε ότι ήταν η ταινία με τα υψηλότερα κέρδη για το 1990, και ακόμη και προσαρμοσμένη στον πληθωρισμό, εξακολουθεί να είναι η 93η ταινία με τα υψηλότερα κέρδη όλων των εποχών στις ΗΠΑ. Επιπλέον, κατάφερε να αποσπάσει δύο βραβεία Όσκαρ. Το Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της Γούπι Γκόλντμπεργκ και του Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου, ενώ ήταν υποψήφια σε ακόμη τρεις κατηγορίες -Καλύτερης Ταινίας, Εικόνας και Μοντάζ.

Ο Πάτρικ Σουέιζι και η χημεία του στην οθόνη με τον Μουρ σίγουρα βοήθησαν να κάνουν το Ghost μία από τις πιο ελκυστικές, ρομαντικές ταινίες της δεκαετίας. Ενώ και ο Γουίλις πήρε το «μάθημά» του λέγοντας ναι σε ταινίες με ιστορίες φαντασμάτων, καθώς εννέα χρόνια αργότερα, ο ηθοποιός πρωταγωνίστησε στο ψυχολογικό θρίλερ του Μ. Νάιτ Σιάμαλαν «Η Έκτη Αίσθηση».