Με κεντρικό μήνυμα «Δυνατότητες πέρα από τα όρια», ένα εντυπωσιακό τηλεοπτικό με μοντέρνα οπτικά εφέ, αναδεικνύει το αυτοκίνητο ενώ η επικοινωνία επεκτείνεται και σε digital περιβάλλον αλλά και σε έντυπα μέσα.

Έτσι, το νέο S-CROSS μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την τεχνολογία που απελευθερώνει, με προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας Suzuki Connect, υβριδική υπεροχή Suzuki Hybrid, σε 2 εκδόσεις Mild & Strong και κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της 360ο καμπάνιας ανέλαβε η imba, creative agency του ομίλου Mediabrands. Η νέα αυτή συνεργασία αφορά στρατηγική επικοινωνίας,  παροχή υπηρεσιών δημιουργικού και αποσκοπεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand και την προσέλκυση νέων κοινών στα οποία απευθύνονται τα μοντέλα της μάρκας.

Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative @ imba, δήλωσε: «Η  SUZUKI και ο Όμιλος μας έχει συνεργασία χρόνων, καθώς η UM είναι ο Media Planning & Buying στρατηγικός συνεργάτης της. Φέτος, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη συνεργασία και αναλαμβάνουμε ως creative agency να εξυπηρετήσουμε τις 360ο δημιουργικές ανάγκες ενός τόσο δυνατού Brand όπως της SUZUKI, εξερευνώντας νέες προοπτικές και δυνατότητες συνεργασίας.»