Το ενδεχόμενο να λανσάρει στις αγορές της Ευρώπης το νέο Chrysler 200, όχι όμως με τα σήματα της αμερικάνικης εταιρείας, αλλά με εκείνα της Lancia, εξετάζει η Fiat.

 Το νέο σεντάν της Chrysler, που μόλις τώρα είδε το φως της δημοσιότητας και αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού στις τέλη του τρέχοντος έτους, αποτελεί, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του CEO του ιταλικού Γκρούπο, Sergio Marchionne, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία ούτως ώστε να κερδηθεί από την αμερικανο-ιταλική πλέον «συμμαχία» ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των εταιρικών κυρίως πωλήσεων, κόντρα σε καθιερωμένες προτάσεις του είδους, όπως είναι τα VW Passat, Ford Mondeo και Opel Insignia. Ωστόσο, πάνω στο συγκεκριμένο… σενάριο επικρατεί μέχρι και αυτή τη στιγμή έντονος σκεπτικισμός, καθώς το νέο «200» δεν διατίθεται σε εκδόσεις ντίζελ, που πλέον αποτελούν πάνω από το 50% των εταιρικών πωλήσεων στη γηραιά ήπειρο (σ.σ.: στις Η.Π.Α., το νέο Chrysler 200 διατίθεται με δύο… μεγάλους βενζινοκινητήρες, χωρητικότητας 2,4 και 3,6 λίτρων).

Επίσης, ένας ακόμα ύφαλος που πρέπει να υπερσκελιστεί προκειμένου να… διευκολυνθούν τα προαναφερθέντα σχέδια του S. Marchionne είναι η εξοικονόμηση του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 50 περίπου εκ. ευρώ που απαιτούνται ώστε το νέο «200» να προσαρμοστεί στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές (βλ. διαφορετικοί προφυλακτήρες κοκ).

 Πηγή: 4troxoi.gr