Έρχονται τα πάνω κάτω στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Από τις 27 Σεπτεμβρίου 2019 «τελειώνουν» τα εισαγόμενα


AUTO
14:36
04/07/2019
Έρχονται τα πάνω κάτω στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
19
loading

Ο Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ), με Δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε σήμερα, διαμαρτύρεται έντονα για το νέο καθεστώς στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, που θα ισχύσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Συγκεκριμένα, το ΔΤ του ΣΕΕΑΕ, αναφέρει τα εξής:

«Το “πραξικόπημα” Σπίρτζη ολοκληρώνεται. Το προαναγγελθέν και οριστικό τέλος της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ, όπως αυτό προκύπτει από το άρθρο 46 του Νόμου Ν.4530/2018 τίθεται και επισήμως σε εφαρμογή από τις 27 Σεπτεμβρίου 2019 σύμφωνα με τα νεότερα ΦΕΚ που δημοσιεύτηκαν στις 24 και 27 Ιουνίου αντιστοίχως. (ΦΕΚ Β’ 2469/24-6-2019 και ΦΕΚ Β’ 2550/27-06-2019). Με αυτό το άρθρο-έκτρωμα ο απερχόμενος Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης λίγες μέρες πρίν την διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών φρόντισε να «παγώσει» κυριολεκτικά τις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς η όλη διαδικασία όπως πλέον διαμορφώνεται δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ολοκληρωθεί από κανέναν έμπορο αυτοκινήτων ή ιδιώτη, από κανένα τελωνείο ή Υπουργείο Μεταφορών.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο νόμο για να εισάγει κάποιος μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα από άλλη χώρα της ΕΕ θα πρέπει πέραν των νομίμων εγγράφων του αυτοκινήτου που προέρχονται από το εργοστάσιο Κατασκευής, να συλλέξει και πλήθος άλλων επιπλέον εγγράφων από την χώρα εισαγωγής αλλά και από την χώρα μας μετά την εισαγωγή του, αρκετά εκ των οποίων είναι αδύνατον να αποκτηθούν λόγω του Νόμου της ΕΕ περί προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων και όχι μόνο!

Στην ουσία καθίσταται παντελώς απαγορευτική η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από χώρες της ΕΕ. Εκτός όμως των απαιτούμενων εγγράφων από τη χώρα προέλευσης του οχήματος, τα οποία πρέπει να είναι και μεταφρασμένα στα Ελληνικά(!!), θα πρέπει στη συνέχεια τα έγγραφα να πιστοποιούνται από τους Εγχώριους Εθνικούς Διανομείς, με άλλα λόγια τους Εισαγωγείς Καινούριων Αυτοκινήτων, και μάλιστα καταβάλλοντας και παράβολο αξίας 20 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Εν ολίγοις, οι Εγχώριοι Εισαγωγείς κατά τα προβλεπόμενα στις αποφάσεις Σπίρτζη, υποκαθιστούν το κράτος, ελέγχοντας τα οχήματα που εισάγονται και βέβαια ελέγχουν και τα Εργοστάσια Παραγωγής που οι ίδιοι εκπροσωπούν στην Ελλάδα! Δηλαδή, το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης που εκδίδεται από το εργοστάσιο που κατασκευάζει το αυτοκίνητο και η άδεια του οχήματος που εκδίδεται από το αρμόδιο Υπουργείο της χώρας προέλευσης του οχήματος δεν θεωρούνται επίσημα έγγραφα για τον κ. Σπίρτζη και θεωρούνται, κατά τον ίδιο, επίσημα έγγραφα μόνο οι βεβαιώσεις που θα εκδίδονται από τους Έλληνες εισαγωγείς καινούριων αυτοκινήτων, οι οποίοι (εδώ είναι το άκρον άωτον της προκλητικότητας) είναι «δεδηλωμένοι» εχθροί της εισαγωγής μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, καθόσον έχουν αντίθετα, δηλαδή άκρως ανταγωνιστικά συμφέροντα με τους εμπόρους – εισαγωγείς μεταχειρισμένων, αφού οι τελευταίοι τους αφαιρούν μερίδιο αγοράς και τους χαλούν τα σχέδια για πλήρη έλεγχο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Δηλαδή με τις αποφάσεις της αυτές η Πολιτεία δια του απερχομένου υπουργού της κ. Σπίρτζη, σπρώχνει χιλιάδες εμπόρους απευθείας στο στόμα του «λύκου»… Από τα «νύχια» του εν λόγω νόμου όμως δε ξεφεύγουν ούτε τα αυτοκίνητα που έχουν εκδόσει πινακίδες και έχουν ταξινομηθεί ήδη στη χώρα μας! Δηλαδή πέραν των νεοεισερχόμενων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, όσοι «τολμήσουν» να μεταβιβάσουν σε άλλον ενδιαφερόμενο το αυτοκίνητο τους που έχει ταξινομηθεί πρώτη φορά εκτός Ελλάδας ακόμα και δεκαετίες πριν, θα πρέπει και εκείνοι να ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία και να αιτηθούν της ειδικής Βεβαίωσης από τους Εγχώριους Εισαγωγείς Αντιπροσώπους, πληρώνοντας βέβαια το παράβολο των 20 ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση η μεταβίβαση δε θα μπορεί να πραγματοποιηθεί!!

Επειδή λοιπόν όλα τα παραπάνω διαδραματίστηκαν εν αγνοία (παρά τις αλλεπάλληλες οχλήσεις μας ο κ. Σπίρτζης ποτέ δεν καταδέχτηκε να μιλήσει μαζί μας) των χιλιάδων εμπόρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, εκτελωνιστών και τελωνειακών, καλό θα ήταν η επόμενη Κυβέρνηση να αναλάβει αμέσως δράση και να αποσύρει αμέσως αυτές τις «πραξικοπηματικές» αποφάσεις του κ. Σπίρτζη που όχι μόνο υποκαθιστούν το ρόλο του Κράτους, αλλά οδηγούν ολοταχώς τους εμπόρους αυτοκινήτων σε χιλιάδες λουκέτα και χαμένες θέσεις εργασίες και σε μια άκρως μονοπωλιακή αγορά που στόχο έχει να απαγορευθούν οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και η πώληση όσων ήδη κυκλοφορούν στη χώρα μας.

Και τέλος για να μην ξεχνιόμαστε. Ο κ. Πρωθυπουργός έχει επανειλημμένως δηλώσει ότι ενδιαφέρεται για τους πολλούς! Στην προκειμένη περίπτωση ένας Υπουργός της Κυβέρνησης του εξυπηρετεί με αυτή την απόφαση-έκτρωμα τα συμφέροντα των πολύ λίγων!!!».

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

19
σχόλια
  1. avatar ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ

    ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΟΥΝ [...]
    ΦΕΡΝΟΥΝ ΟΤΙ ΣΑΠΙΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ , ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΡΤΙ , ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΣΑΚΙ.
    ...ΔΕΝ ΤΟΥΣΑ ΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΙΑ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΑ.
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΟΥΝ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ.
    ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!!!

  2. avatar Ελέγχω

    Σίγουρα χρειάζεται περισσότερο προσοχή στο τι θέλει να πει ο ποιητής,,, άλλα πρέπει να μπει και μια τάξη στις εισαγωγές,,,, όπως να υπάρξει ενιαία και ανοικτή πληροφόρηση μέσα από τα κτεο όλης της Ευρώπης,,, να είναι εύκολο να γνωρίζεις τις χώρες που πέρασε το όχημα,,, και φυσικά η ταξινόμηση να είναι ευκολότερη και ξεκάθαρη ,,,και όχι οι καρχαρίες των τελωνείων ..$$$... να τα κάνουν όπως θέλουν ,,, αρκεί μια βόλτα σε τελωνείο για να καταλάβει κάποιος τι λέω..

  3. avatar Αντζελινα

    Να κατέβουν όμως οι τιμές των μεταχειρισμενων στην Ελλάδα, όταν όμως εγώ επειδή έχω ζήσει στην Γερμανία αγοράσω από εκεί ένα αμάξι να μου το φέρουν θα μου κοστίσει πολύ λιγότερο από τη μισή τιμή που το πουλούν εδώ....

  4. avatar Catman

    Μια ζωη τις ίδιες Μακακιες κοιταχτε ποιοι μας κυβερνούν? τι είδους ανεγκεφαλιαση ειναι αυτη. Το σκεφτώ σούμα καιρό ορε Σπυρτζη η το σκέφτηκαν κάποιοι άλλοι για να φας κατι τις γιατί τελειώνετε.

    1. avatar Pacman

      Μίκα ελληνικά ρεεε! Τα μάτια μας

  5. avatar BILLΥ

    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΜΕΝΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΑΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 120 000 Χλμ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΕΟ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕ ΕΙΧΕ 125000 χλμ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ 350000 ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΔΕΝΑ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΛΠ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕΣΑ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΤΥΧΗΜΑ. ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΓΚΑΣ Ο ΚΟΡΙΝΘΙΟΣ ΜΑΝΤΡΑΣ. ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ.

  6. avatar Antibolsevikos

    Ο σπιρτζης ξέρει και ο επίσημος Έλληνας εισαγωγέας τι να μας πούνε τώρα τα γατάκια οι Ευρωπαίοι με τις προδιαγραφές euro5 6 το εργοστάσιο παρανομο και το αντίστοιχο υπ μεταφορων ΕΕ ο σπιρτζης ξερει γατάκια χρεοκόπησε τις συγκοινωνίες σε χρόνο ρεκόρ

  7. avatar Ο Ταλεποριμένος

    Έχω φάει λούκι από εισαγόμενο
    αυτοκινήτο που δεν περιγράφεται ούτε με 15.000 λέξεις ας όψεται το
    χάλη που μας έχουν φέρει:

  8. avatar VX

    Οι εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα γινωντε μερικες χιλιαδες και τα ευρο3 ευρο5.Να επιτρεπετε μονο ευρο6d

  9. avatar o πασοκοσυριζαίος

    κουμπαροκαλογρίτσας ξαναχτυπά!

  10. avatar Giorgis

    Στις εισαγωγές από τρίτες χώρες τι ισχύει?

  11. avatar Πρώτη φορά αριστερά.

    Μας τελείωσε σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

  12. avatar jimmad4

    Όχι θα έλεγε κάτι διαφορετικό το καρτέλ!
    Όχι ότι δε θα σκαρφιστούν πάλι κάτι, αλλά έστω και έτσι θα καθαρίσει για μεγάλο χρονικό διάστημα η εισαγωγή μεταχειρισμένου. Τυχεροί αυτοί που θα αγοράσουν με το νέο καθεστώς αφού θα ξέρουν τι μέλη γενέσθαι από επίσημα έγγραφα.

  13. avatar Είδες τι κανουν τα…κότερα;

    Αν φιλοξενεισαι σε κότερα πρέπει και οι κοτεραδες να κερδισουν9 κάτι. Λογικό!

  14. avatar Μπράβο!!

    Να εφαρμοστεί αυτός ο νόμος γιατί έχει γεμίσει η Ελλάδα με όλα τα σάπια αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης είμαστε σκουπιδότοπος των αυτοκινήτων τους

    1. avatar @συριζοτρολλ

      Σφακιανακη Σπάνε κοτερισιε τσιπρα εσύ;

    2. avatar Ναι μεν αλλά……

      ...όταν οι Ευρωπαίοι πάρουν χαμπάρι οτι ο εταίρος τους η Ελλάδα με αυτό το νόμο δημιουργεί προσχήματα και δυσκολεύει τη διακίνηση αγαθών από τις χώρες τους, θα μας σύρουν στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο και θα μας φεσώσουν με πρόστιμα όπως σε τόσες και τόσες περιπτώσεις.(βλέπε τις καταδικαστικές αποφάσεις για τη διαχείριση των απορριμάτων όπου η Ελλάδα καταβάλει πρόστιμα δεκάδων χιλιάδων Ευρώ ανά ημέρα.)

    3. avatar Κλεων

      Να αγορασεις καινουργιο αν σε ενοχλουν τα σαπια του απλου λαου!

    4. avatar Τι μπραβο ρε φιλε

      Εσυ η συριζα εισαι η τερμα φυτο .στην εε οχι μονο δεν υπαρχουν αυτα τα γελοια πραμματα αλλα δεν υπαρχουν και τελωνεια εξυπνουλη .

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει