Ένα δείγμα του πόσο γρήγορα μπορεί να γίνει μετάγγιση αγωνιστική τεχνολογίας στα αυτοκίνητα παραγωγής δίνει η Schaeffler.

Η γερμανική εταιρεία που ασχολείται, μεταξύ άλλων, και με την κατασκευή ανταλλακτικών αυτοκινήτων παρουσίασε ένα πειραματικό μοντέλο που ονομάζει 4ePerformance.

Η βάση του πειράματος είναι ένα Audi RS3 πάνω στο οποίο εφαρμόστηκαν τεχνολογίες που προέρχονται από το Πρωτάθλημα της Formula E, στο οποίο η Schaeffler παίρνει μέρος με την ομάδα της Audi.

audi1

Στο RS3 τοποθετήθηκαν τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -ένας σε κάθε τροχό- συνολικής απόδοσης 880 kW ή 1,200 PS και με μέγιστη ροπή που φτάνει τα 320 Nm! Το όχημα εφοδιάζεται με δύο συστοιχίες μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 64 kWh. Σύμφωνα με την Schaeffler το 4ePerformance χρειάζεται μόλις 7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 200 χλμ/ώρα.

«Για την Schaeffler αυτό το όχημα αποτελεί ένα εργαστήριο δοκιμών σε τροχούς. Αυτή τη στιγμή δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε το δικό μας σύστημα ελέγχου δυναμικής οδήγησης, το οποίο βασίζεται στη φυσική μοντελοποίηση οχημάτων και τροχών. Μάθαμε πολλά ειδικά στον τομέα των συστημάτων ελέγχου της δυναμικής οδήγησης που βασίζονται σε λογισμικό», ανέφερε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής ειδικών αγωνιστικών projects, Σάιμον Όπελ.