Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen

«Σοκαρισμένος» από την αποκάλυψη του σκανδάλου εμφανίστηκε ο Μάρτιν Βίντερκορν


AUTO
19:10
23/09/2015
Παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen
6
loading

Την παραίτησή το υπέβαλε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει πλήξει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στα 78 χρόνια ιστορίας της.

«Η Volkswagen χρειάζεται ένα νέο ξεκίνημα, επίσης και όσον αφορά το προσωπικό της. Ανοίγω το δρόμο για αυτό το νέο ξεκίνημα με την παραίτησή μου», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο Βίντερκορν.

Στην ανακοίνωση το στέλεχος της εταιρείας δηλώνει ότι «σοκαρίστηκε» από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και ιδίως από την αποκάλυψη ότι ήταν δυνατή μια τέτοια κακοδιαχείριση σε τόσο μαζική κλίμακα από την εταιρεία.

Το σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε από τις αμερικανικές αρχές, ότι δηλαδή περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα της εταιρείας είναι εφοδιασμένα με ένα λογισμικό εξαπάτησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων, έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις από τη Δευτέρα. Οι γερμανικές και οι αμερικανικές αρχές διεξάγουν έρευνα για την υπόθεση, η εταιρεία κινδυνεύει με πρόστιμο που θα μπορούσε να αγγίξει και τα 16 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ η μετοχή της υποχώρησε κατά 20% χθες.

Ο 68χρονος Βίντερκορν διοικούσε την αυτοκινητοβιομηχανία από το 2007. Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο η απόφαση για τον αντικαταστάτη του θα ληφθεί την Παρασκευή.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar ntinos

    Δυστυχώς τα περισσότερα είναι SKODA Oktavia , μετά είναι τα TOYOTA και μετά MERCEDES......

  2. avatar ntinos

    Ο Μάρτιν Βίντερκορν σιγά μην δεν γνώριζε τίποτα !! Είναι δυνατόν ο διευθύνων σύμβουλος να μην γνωρίζει τίποτα ? και μετά λένε για τους Έλληνες και μάλιστα κουνάνε και το δάκτυλο .Εύχομαι όχι 18 αλλά πολύ περισσότερα να πληρώσουν τα λαμόγια

  3. avatar ase mas

    Γερμανικά και Αμερικανικα αυτοκίνητα με τίποτα. Κορεατικά και Γιαπωνέζικα μονο. παρατήρησα ότι σχεδόν όλα τα ταξί που κυκλοφορούν είναι κύριος Toyota αβένσις και Κορεατικά. Οι ταξιτζήδες θέλουν όσο λιγότερα προβλήματα με το αυτοκίνητο λόγω της δουλειάς τους. Ένδειξη που θα βρείς αξιοπιστία. Καλύτερα αξιπιστία παρα εμφάνιση. Στο κάτω κάτω όχημα είναι.

  4. avatar Roufate katharo aera

    Παντού ξεκινάνε οι σχετικές έρευνες...εμείς εδώ θα κάνουμε καμιά κίνηση για αγωγές? έστω και από ιδιώτες μεμονωμένα...μιας τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική επικράτεια..Όπως και τα περισσότερα γερμανικά προϊόντα άλλωστε...
    Όμως κάτι θυμάμαι και για ένα σκάνδαλο με την siemens...ήταν και εκεί γερμανοί????δεν νομίζω ρε συ....πάντως και σε αυτό το σκάνδαλο δεν άνοιξε μύτη...όλα καλά όλα ανθηρά...

  5. avatar PILOT 414

    Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει "εκδίκηση" για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την "παρέα" του, αφού είναι αυτή που "ξεσκέπασε" το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν "ταβάνι" σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.
    Γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων,η Ελληνίδα καθηγήτρια συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. "Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση", δήλωσε.
    Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση "χαμηλών εκπομπών". Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.
    ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΠΟΙΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΠ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ

  6. avatar PILOT 414

    ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ "ΕΝΤΙΜΟΥ" ΓΕΡΜΑΝΟΥ
    AΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ "ΧΕΡΙ" - ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
    Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε και "έριξε" 18 δισ.δολάρια πρόστιμα στην VW

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει