Τι προκάλεσε τη βλάβη στο κρουαζιερόπλοιο με τους εκατοντάδες επιβάτες

Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Ναυτιλιακής Αρχής


ΚΟΣΜΟΣ
19:47
27/03/2019
Τι προκάλεσε τη βλάβη στο κρουαζιερόπλοιο με τους εκατοντάδες επιβάτες
4
loading

Οι μηχανές του πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου που έμεινε ακυβέρνητο κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας στα ανοιχτά της Νορβηγίας το Σάββατο έσβησαν επειδή το επίπεδο του λαδιού ήταν πολύ χαμηλό, ανακοίνωσε σήμερα η Ναυτιλιακή Αρχή της χώρας.

Το Viking Sky, που μετέφερε περίπου 1.400 επιβάτες και πλήρωμα, εξέπεμψε σήμα κινδύνου το Σάββατο ενώ έπλεε στη Θάλασσα της Νορβηγίας. Και οι τέσσερις μηχανές του έσβησαν, ωστόσο το πλήρωμα κατάφερε τελικά να επανεκκινήσει τη μία από αυτές.

«Το συμπέρασμά μας είναι ότι η βλάβη στη μηχανή προκλήθηκε από τη χαμηλή πίεση του λαδιού», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Ναυτιλιακής Αρχής, όπως μεταδίδει το Reuters και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Το επίπεδο του λιπαντικού λαδιού στις δεξαμενές ήταν εντός των προβλεπομένων ορίων, ωστόσο ήταν σχετικά χαμηλό όταν ξεκίνησε το πλοίο για να διαπλεύσει το Χουσταντβίκα, τη θαλάσσια περιοχή όπου σημειώθηκε η βλάβη. Κατά πάσα πιθανότητα, από τα βίαια τραντάγματα λόγω της θαλασσοταραχής που επικρατούσε οι αντλίες που μεταφέρουν το λάδι σταμάτησαν να λειτουργούν.

Οι υπηρεσίες διάσωσης απομάκρυναν με ελικόπτερα 479 ανθρώπους τις πρώτες ώρες αλλά την Κυριακή η τρικυμία κόπασε και μπόρεσαν να ρυμουλκήσουν το πλοίο σε λιμάνι.

Το κρουαζιερόπλοιο ναυπηγήθηκε το 2017 και ανήκει στην Viking Ocean Cruises.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

4
σχόλια
  1. avatar ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.

    Το επίπεδο του λιπαντικού λαδιού στις δεξαμενές ήταν εντός των προβλεπομένων ορίων, ωστόσο ήταν σχετικά χαμηλό όταν ξεκίνησε το πλοίο για να διαπλεύσει το Χουσταντβίκα, τη θαλάσσια περιοχή όπου σημειώθηκε η βλάβη. Κατά πάσα πιθανότητα, από τα βίαια τραντάγματα λόγω της θαλασσοταραχής που επικρατούσε οι αντλίες που μεταφέρουν το λάδι σταμάτησαν να λειτουργούν.
    ΜΠΟΎΡΔΕΣ ΜΑΣ ΛΈΤΕ
    άμα ηταν έτσι ολα τα καράβια σε θαλασσοταραχη θα κινδύνευαν να σβήσουν η μηχανές και αν ισχύει αυτό σε κακοκαιρία μην ξαναταξιδεψει κανης ψεύτες ε ψεύτες.

  2. avatar Α ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

    ΤΙ ΠΑΠΑΤΖΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΘΕΕ ΜΟΥ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΝΤΛΙΕΣ ΛΑΔΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΟΤΑΡΑΧΗ ΝΑ ΣΒΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΑΛΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΙΟ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΕ?

    1. avatar PerMan

      Τσιφ τα λες σωστά.
      Ταξίδεψα από το 1998 μέχρι το 2003 σε κρουαζιερόπλοια, την Φεστιβάλ, στο Ξενοδοχειακό τμήμα.
      Τα πλοία παλιά, γνωστά στους ναυτικούς. Ποτέ δεν μείναμε από λάδι !!!
      Πολλά δύσκολα ταξίδια με καιρό 11αρια και βάλε. Νορβηγία, Κορφολεόνε, Μπονιφάτσιο, Μαδέρα, Αιγαίο.
      Συνήθως την πλήρωναν τα πιάτα, τα ποτήρια, έπιπλα, ξαπλώστρες. Αλλά όχι χωρίς λάδι.
      Καλές θάλασσες..........

      1. avatar Α ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

        ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ BOLERO,AZUR, EUROPIAN VISION ΠΡΙΝ ΤΟ 1997 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΝΤΟΠΟΡΑ

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει