Ένα ζευγάρι Βρετανών ασιατικής καταγωγής, πακιστανικής εκείνος και μπαγκλαντεσιανής εκείνη, πήγαν να δειπνήσουν σε εστιατόριο της πόλης Welwyn Garden City (κομητεία Χερτφορτσάιρ).

Κι ενώ όλα σχεδόν τα τραπέζια δύο ατόμων ήταν άδεια, η μετρ τους είπε πως έπρεπε να έχουν κάνει κράτηση. Χωρίς να τους ρωτήσει καν αν είχαν κλείσει κάποιο τραπέζι δηλαδή.

Κανένα πρόβλημα για το δαιμόνιο ζευγάρι, τον Nasar Rahman και τη Fatima Rajina, που βγήκαν έξω από το εστιατόριο, μπήκαν στο αμάξι τους και τηλεφώνησαν για να κάνουν κράτηση, φροντίζοντας ο Nasar να πάρει την επίσημη βρετανική προφορά του.

uy5c9ds8

Κι ενώ το κατάστημα του είπε πως έχουν διαθέσιμο τραπέζι, όταν εκείνος το γύρισε στη χαρακτηριστική πακιστανική προφορά της αγγλικής, η υπάλληλος δαγκώθηκε και του είπε πως πρέπει να φτάσουν «αμέσως» στο εστιατόριο για να γίνει δεκτή η κράτησή τους, κομπιάζοντας και τα σχετικά.

Το ζευγάρι εμφανίστηκε μετά σε εκπομπή του BBC («Victoria Derbyshire Show») για να ξεμπροστιάσει το εστιατόριο γνωστής αγγλικής αλυσίδας (Cote Brasserie). Και ακόμα και εκεί ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας τούς είπε πως το τηλέφωνο που είχαν καλέσει ήταν των κεντρικών της φίρμας και όχι του συγκεκριμένου εστιατορίου! Παρά το γεγονός δηλαδή ότι ήταν απέξω όταν τηλεφώνησαν και έβλεπαν την ίδια γυναίκα που τους είχε διώξει κακήν-κακώς να τους μιλά στο ακουστικό.

ob32hcj4

Εκπρόσωπος πάντως της εταιρίας απολογήθηκε αργότερα στην εφημερίδα «Metro», λέγοντας πως θα μιλήσει προσωπικά με το ζευγάρι για να λύσουν την «παρεξήγηση»…