Καθώς η σιδηροδρομική επανάσταση στην Ευρώπη συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς, ένας από τους σημαντικότερους παίκτες της αποφάσισε να προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες 24/7.

Ο κρατικός σιδηρόδρομος ÖBB της Αυστρίας, ο οποίος ηγείται της αναβίωσης των νυχτερινών δρομολογίων τα τελευταία χρόνια, παρουσίασε έναν νέο στόλο νυχτερινών τρένων 33 ατόμων, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του τον Δεκέμβριο του 2023.

Εν μέσω της καλύτερης ολόπλευρης εξυπηρέτησης, ένα πράγμα ξεχωρίζει σήμερα για την εταιρεία: η εστίαση στους σόλο ταξιδιώτες, με τα νέα τρένα να περιέχουν κάψουλες για σόλο ταξιδιώτες, καθώς και κουκέτες, αλλά και βαγόνια ύπνου.

Τα δίκλινα δωμάτια στα τρένα γίνονται κάψουλες για έναν

καμπίνα τρένου

Σύμφωνα με το CNN Travel, οι αμαξοστοιχίες των επτά βαγονιών θα έχουν χωρητικότητα 254 επιβατών και θα αποτελούνται από δύο βαγόνια με καθίσματα, τρία με κουκέτες και δύο βαγόνια ύπνου.

Και φαίνεται ότι θα λάβουν μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τα παραδοσιακά τρένα με κρεβάτι. Στα βαγόνια ύπνου, όλα τα διαμερίσματα θα έχουν το δικό τους μπάνιο, συμπεριλαμβανομένου ντους. Τα κρεβάτια θα είναι σταθερά, κάτι που η ÖBB υπόσχεται ότι θα τα κάνει πιο άνετα. Και θα υπάρχει περισσότερος χώρος για ογκώδεις αποσκευές, όπως αθλητικός εξοπλισμός, καροτσάκια και έξι θέσεις για ποδήλατα.

Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε καμπίνες με ιδιωτικό μπάνιο που κοιμίζουν δύο άτομα (σε κουκέτες) είτε στους χώρους Comfort Plus είτε στους χώρους Comfort (ο τελευταίος είναι ελαφρώς λιγότερο ευρύχωρος).

Τα ταξίδια με τρένο είναι το μέλλον

Η Leonore Gewessler, υπουργός κλιματικής δράσης της Αυστρίας, δήλωσε ότι τα νέα τρένα «καθιστούν σαφές ότι το μέλλον των μικρών και μεσαίων αποστάσεων ανήκει στο τρένο».

«Η χρήση του τρένου σημαίνει προστασία του κλίματος. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα νυχτερινά τρένα. Γι’ αυτό εργαζόμαστε από κοινού για την περαιτέρω επέκταση του ευρωπαϊκού δικτύου νυχτερινών τρένων», ανέφερε σε δήλωσή της.

«Η επιβίβαση στη Βιέννη το βράδυ και το ξύπνημα σε μια άλλη ευρωπαϊκή μητρόπολη το επόμενο πρωί… θα είναι ακόμη πιο εύκολη και άνετη στο μέλλον».

Τα τρένα έχουν εγκριθεί για χρήση στην Αυστρία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ελβετία και τις Κάτω Χώρες. Αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία στις 10 Δεκεμβρίου στα δρομολόγια Βιέννη- Αμβούργο και Ίνσμπρουκ- Αμβούργο, ενώ η πώληση των εισιτηρίων έχει αρχίσει ήδη από τις11 Οκτωβρίου.

Η ÖBB, η οποία γιορτάζει φέτος τα εκατό της χρόνια, διαθέτει πλέον τον μεγαλύτερο ευρωπαϊκό στόλο αμαξοστοιχιών με κρεβάτι, που εκτελεί δρομολόγια σε όλη την ήπειρο.