Η Ducati ετοιμάζει μια περισσότερο χωμάτινη έκδοση του επιτυχημένου Scrambler της. Θα παρουσιαστεί στις εκθέσεις του φθινοπώρου, στην Κολωνία, αρχές Οκτωβρίου, και οπωσδήποτε στο Μιλάνο, ένα μήνα αργότερα.

Η φωτογραφία που βλέπουμε, δείχνει τη μοτοσυκλέτα στο τελικό στάδιο της εξέλιξης πριν την έναρξη της παραγωγής της, παρότι είναι ντυμένη με γραφικά καμουφλάζ.

Εμφανέστερες διαφοροποιήσεις είναι οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, το πιο ενισχυμένο πλαίσιο και το αμορτισέρ Ohlins με εξωτερικό ρεζερβουάρ αερίου.

Επίσης ο εμπρός τροχός φαίνεται διαφορετικός, μεγαλύτερος από τον υπάρχοντα, για να περνά ευκολότερα από ανώμαλες επιφάνειες. Όμως δεν θα είναι πάνω από 19″ σε διάμετρο. Το υπάρχον μοντέλο θυμίζουμε ότι φορά τροχό 18 ιντσών.

Εύκολα διακρίνει κανείς ακόμη τα κίτρινα πλευρικά της σέλας που αν περάσουν στην παραγωγή, σημαίνουν απομάκρυνση από την αισθητική των ’70s και προσέγγιση εκείνης των ’80s.

Το πίσω φτερό με την ενσωματωμένη βάση πινακίδας, αλλά Scrambler Sixty2, προσφέρει χώρο για τη μεγαλύτερη διαδρομή τροχού, ενώ ευδιάκριτη είναι και η προσαρμοσμένη βάση για τριπλέτα αποσκευών.

Ως κινητήρας πιστεύεται πως θα παραμείνει ο αερόψυκτος των 803 κ.εκ. με τη μικρή περιεχόμενη γωνία βαλβίδων που είναι ιδιαίτερα πολιτισμένος, ροπάτος και ολιγαρκής σε βενζίνη, εφόσον καλύπτει τις προδιαγραφές εκπομπών Euro4.

Υστερεί βέβαια κατά 10 ως 20 ίππους του υγρόψυκτου δικύλινδρου και τρικύλινδρου ανταγωνισμού (BMW F800GS και Triumph Tiger 800). Η έλλειψή των αλόγων θα γίνει ακόμη πιο αισθητή σε ταξίδια αποστάσεων με φουλ φορτίο, κάτι που όπως φαίνεται θα αποτελεί το πεδίο μάχης του νέου Scambler.

Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που κατά καιρούς ακούγονται διάφορες φήμες για προσθήκη μοντέλου με μεγαλύτερο κινητήρα, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο τη γκάμα των Scrambler, που μετά την εμπορική τους επιτυχία οδεύουν στην αυτονόμησή τους ως brand από τη Ducati.

Θανάσης Χούντρας