Τέσσερα χρόνια μετά την καθιέρωση του KTM RC CUP, ενός θεσμού με χαρακτηριστικά Ενιαίου και μοναδική μοτοσυκλέτα το RC390, τα εξ Ινδίας μοτοσυκλετάκια καλπάζουν σε πάμπολλες πίστες του κόσμου, εισάγοντας νέο αίμα στους αγώνες.

Η εμπειρία από τα Κύπελλα αυτά είναι πολύτιμη για την ΚΤΜ, αφού τη χρησιμοποιεί για να παραμένει στην κορυφή της κατηγορίας παρά τον σκληρό ανταγωνισμό από τα νέα διαρκώς αυξανόμενα σε πληθυσμό, μοντέλα Supersport 300.

rc3

Με την έκδοση R του 390 η ΚΤΜ ανεβάζει κι άλλο τον πήχη, ενώ με την προσθήκη του αγωνιστικού πακέτου SuperSport 300 Race τα πράγματα για τον ανταγωνισμό δυσκολεύουν κι άλλο.

Σημαντικότερη βελτίωση στην έκδοση R είναι η προσθήκη των πλήρως ρυθμιζόμενων αναρτήσεων της WP, ενώ στα περιφερειακά καλούδια περιλαμβάνονται οι μανέτες σκαλισμένες σε CNC, η μείωση του μήκους των εισαγωγών για να διευρυνθεί η χρήσιμη περιοχή στροφών του κινητήρα (ο οποίος αποδίδει 40 ίππους), τα αναβαθμισμένα γραφιστικά και το ρυθμιζόμενο ύψος τιμονιού από την επάνω πλάκα, για να προσαρμοστεί η θέση του οδηγού στην οδήγησης πίστας.

rc2

Επιπλέον η ΚΤΜ έχει συνθέσει για το συγκεκριμένο μοντέλο και ένα αγωνιστικό κιτ σε μόλις 50 αντίτυπα, το οποίο καλύπτει τις διατάξεις του Αγωνιστικού Κανονισμού της FIM για την κατηγορία SSP 300.

rc4

Αποτελείται από 230 τεμάχια, κυριότερα των οποίων είναι η εξάτμιση τιτανίου SSP300 EVO02 της Akrapovic, η αγωνιστική ηλεκτρονική μονάδα ECU, ο STM μονόδρομος συμπλέκτης, ένα quick-shifter, νέες καλωδιώσεις, ένα επιπλέον ζευγάρι τροχών, ένα προηγμένο σύστημα ψύξης από την FEBUR, νέο κουστούμι από απροσδιόριστο ελαφρύ συνθετικό υλικό και πλήρες σετ διαφορετικών γραναζιών για το κιβώτιο.

rc5

Το R θα παραχθεί σε 500 μόλις αντίτυπα με τιμή που θα κυμαίνεται ανά χώρα – ενδεικτικά θα κοστίζει 8.500 ευρώ στην Γερμανία.