Περισσότερα από 33.500 νέα barcodes ελληνικών προϊόντων δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας/υπηρεσίας my520.gr της 520 Barcode Ελλάς μέσα στο πρώτο εξάμηνο 2017. Αυξημένο είναι το πλήθος των κωδικών κατά 40% (9.500 κωδικοί), γεγονός που αντανακλά αφενός την ευρεία αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της υπηρεσίας και αφετέρου, την προσπάθεια των επιχειρήσεων να διαφοροποιήσουν το προϊοντικό τους μίγμα και να παράξουν νέα προϊόντα στην προσπάθεια διεκδίκησης μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς.

Επιπλέον και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και τις δυσκολίες που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η ελληνική επιχειρηματικότητα, 230 ήταν οι νέες εταιρείες, που εγγράφηκαν στην 520 Barcode Ελλάς και απέκτησαν κωδικούς με πρόθεμα 520, αριθμός οριακά αυξημένος – 0.45 % – σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2016. Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι παρά το γεγονός ότι το πλήθος των νέων επιχειρήσεων παρέμεινε σταθερό, είχαμε σημαντική αύξηση (40%) των νέων κωδικών στην πλατφόρμα my520.

Drastiriotita

Σημαντικό είναι επίσης, ότι από το σύνολο των νέων επιχειρήσεων–πελατών της 520 Barcode Ελλάς το 67% είναι παραγωγικές και τυποποιητικές εταιρείες. Τα στοιχεία για το 2017, δίνουν ένα αισιόδοξο τόνο για το μέλλον της ελληνικής παραγωγής & τυποποίησης, καθώς το ποσοστό των παραγωγικών επιχειρήσεων είναι, το α’ εξάμηνο του 2017, κατά 4% μεγαλύτερο σε σχέση με α’ εξάμηνο του 2016.

GeografikiDiastromatosi

Ειδικότερα, μικρή αύξηση παρατηρούμε στο ήδη υψηλό ποσοστό του κλάδου παραγωγής & τυποποίησης Τροφίμων και Ποτών, ο οποίος αγγίζει το 68%, με τις επιχειρήσεις ελαιολάδου και οίνου/ζύθου να πρωταγωνιστούν.

katigoriesproionton

Αντίστοιχη τάση παρατηρούμε και στους νέους κωδικούς που καταχωρήθηκαν στο my520.gr με τα τρόφιμα να διατηρούν το μεγαλύτερο ποσοστό και να ακολουθούν η ένδυση, η διακόσμηση σπιτιού, τα παιγνίδια, η φροντίδα σώματος και η υπόδυση.

Μέχρι σήμερα, το σύνολο των barcode που έχουν καταχωρηθεί στην πλατφόρμα my520.gr ξεπερνά τους 250.000 κωδικούς καθιστώντας την ένα αποτελεσματικό και αξιόπιστο εργαλείο για την επιχείρηση, τον αγοραστή και τον καταναλωτή.