Η Kosmocar – Volkswagen, μετά την επιτυχημένη συνεργασία της με τη ΔΕΠΑ για την προώθηση της αεριοκίνησης με το μοντέλο «eco up! by Fisikon», προχωράει σε μία νέα συνεργασία, αυτή τη φορά με ένα επαγγελματικό μοντέλο, το «Caddy Van by Fisikon».

Το νέο «Caddy Van by Fisikon» θα διατίθεται σε προνομιακή τιμή, καθώς η ΔΕΠΑ επιδοτεί την αγορά του με το ποσό των 3.050 ευρώ επί της λιανικής τιμής και για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων.

Οι ενδεικτικές λιανικές τιμές των «Caddy Van by Fisikon» και «Caddy Maxi Van by Fisikon» διαμορφώνονται ως εξής:

VolkswagenCaddyTGI-box

Το Caddy Van με κινητήρα CNG 1.4 TGI BlueMotion 110PS Euro 6 συνδυάζει αποδοτικά την χρήση φυσικού αερίου (CNG) και βενζίνης. Μάλιστα, η εκκίνηση του αυτοκινήτου γίνεται με την χρήση φυσικού αερίου για να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη οικονομία. Έτσι, η κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 4,0 kg CNG ανά 100km ενώ εκπέμπει 109gr/km ρύπους CO2.

Το φυσικό αέριο (CNG) είναι περίπου 35% φθηνότερο σε σχέση με τη βενζίνη και 15% σε σχέση με το πετρέλαιο (με σημερινή τιμή φυσικού αερίου 0,88 ευρώ/kg) κι έτσι το κόστος μετακίνησης με το Caddy Van TGI ξεκινάει σε μικτή χρήση από τα 3,5 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα! Ήδη λειτουργούν 8 πρατήρια ανεφοδιασμού φυσικού αερίου (4 στην Αθήνα, 2 στην Θεσσαλονίκη, 1 στην Λάρισα και 1 στο Βόλο).

Συνεπώς, ο κινητήρας φυσικού αερίου TGI συγκριτικά με τον πετρελαιοκινητήρα TDI προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και ετήσια εξοικονόμηση περίπου 22%.

Η μέγιστη αυτονομία του φτάνει περίπου τα 630 km στην κανονική έκδοση και περίπου τα 860 km στην έκδοση Maxi, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη το ρεζερβουάρ βενζίνης των 13 λίτρων που σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να προσφέρει επιπλέον χιλιόμετρα.

Τα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου (χωρητικότητας 26kg στην κανονική έκδοση και 37kg στην έκδοση Maxi) βρίσκονται τοποθετημένα κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών διασφαλίζοντας έτσι τον ωφέλιμο όγκο χώρου φόρτωσης που διαθέτει το Caddy, ο οποίος διατηρείται στα 3,2 m3 στην κανονική έκδοση και 4,2 m3 στην έκδοση Maxi.

Νίκος Τσάδαρης