Η Moncler παρουσίασε μια από τις πιο συγκινητικές καμπάνιες της χρονιάς, με τίτλο «Warmer Together», και κατάφερε να φέρει ξανά μαζί δύο από τα πιο εμβληματικά πρόσωπα του αμερικανικού κινηματογράφου, τον Robert De Niro και τον Al Pacino. Οι δύο φίλοι και συνεργάτες δεκαετιών συναντιούνται ξανά μπροστά στον φακό, όχι για μια ταινία αυτή τη φορά, αλλά για ένα project που αποθεώνει τη φιλία, τη σύνδεση και την ανθρώπινη ζεστασιά.
Στη σειρά φωτογραφιών και βίντεο που υπογράφει ο διάσημος φωτογράφος Platon, οι δύο ηθοποιοί εμφανίζονται αγκαλιασμένοι, χαμογελαστοί και βαθιά συνδεδεμένοι, σε ένα σκηνικό που μοιάζει περισσότερο με θεατρικό πλατό παρά με στούντιο μόδας. Δεν είναι τυχαίο, το concept της καμπάνιας τοποθετείται στη Stella Adler Acting School της Νέας Υόρκης, εκεί όπου De Niro και Pacino γνωρίστηκαν για πρώτη φορά, πριν από περισσότερα από 50 χρόνια.
Από τότε, οι δυο τους διατήρησαν μια σχέση αλληλοσεβασμού και φιλίας που ξεπερνά την επαγγελματική συνεργασία. Ο Al Pacino έχει χαρακτηρίσει πολλές φορές τον Robert De Niro «αδελφή ψυχή», ενώ οι κοινοί τους ρόλοι σε ταινίες όπως “The Godfather Part II”, “Heat” και “The Irishman” έχουν μείνει στην ιστορία του κινηματογράφου. Το μήνυμα της καμπάνιας: “Warmth is born from shared moments.” Στην ταινία μικρού μήκους που συνοδεύει την καμπάνια, ο Robert De Niro ακούγεται να λέει: «Η ζεστασιά δεν είναι κάτι εξωτερικό. Είναι αυτό που συμβαίνει μέσα μας».
Η φράση συνοψίζει τέλεια τη φιλοσοφία της Moncler, πως η αληθινή ζεστασιά δεν προέρχεται μόνο από τα ρούχα που φοράμε, αλλά από τις στιγμές και τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν. Το βασικό μήνυμα, “Warmth is born from shared moments”, υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης επαφής σε έναν κόσμο που συχνά δείχνει ψυχρός και αποστασιοποιημένος.
Οι Robert De Niro και Al Pacino φορούν διαχρονικά κομμάτια του brand, όπως το Maya 70 down-quilted jacket και το Bretagne jacket, σε αποχρώσεις του μαύρου και του γκρι. Η φωτογράφιση αποπνέει κομψότητα, μινιμαλισμό και ωριμότητα, στοιχεία που αντικατοπτρίζουν όχι μόνο τη φιλοσοφία της Moncler αλλά και το ήθος των δύο ηθοποιών.
Η επιλογή του Platon ως φωτογράφου δεν είναι τυχαία. Ο ίδιος έχει αποτυπώσει με τον φακό του μερικά από τα πιο εμβληματικά πορτρέτα προσωπικοτήτων του 20ού και 21ου αιώνα, και εδώ καταφέρνει να συλλάβει κάτι βαθύτερο, δηλαδή την ήσυχη δύναμη της φιλίας, που δεν χρειάζεται λόγια για να ειπωθεί. Όπως τόνισε ο Remo Ruffini, πρόεδρος και CEO της Moncler: «Σε έναν κόσμο που αλλάζει, η ζεστασιά ,κυριολεκτικά και συναισθηματικά, είναι κάτι που βρίσκουμε ο ένας στον άλλον».
Η καμπάνια «Warmer Together», που παρουσιάστηκε στις 15 Οκτωβρίου 2025, δεν είναι απλώς ένας φόρος τιμής στη μόδα ή στους δύο ηθοποιούς, αλλά μια ωδή στη σύνδεση και τη διαχρονική αξία των ανθρώπινων σχέσεων. Μέσα από τον φακό της Moncler, η φιλία του Robert De Niro και του Al Pacino γίνεται σύμβολο ενός βαθύτερου μηνύματος, ότι τελικά, αυτό που φοράμε μπορεί να μας κρατά ζεστούς απέξω, αλλά είναι οι άνθρωποι γύρω μας που μας κρατούν ζεστούς μέσα μας.