Η Γερμανία ήταν από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου, μένοντας εκτός διοργάνωσης από τη φάση των ομίλων, κάτι που ανέτρεψε τα σχέδιά της, όχι μόνο σε αγωνιστικό επίπεδο.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Amazon σχεδίαζε ένα ντοκιμαντέρ για την πορεία της στα γήπεδα του Κατάρ, που ήλπιζε ότι θα σηματοδοτούσε την επιστροφή της στην ελίτ. Από τον Σεπτέμβριο είχε επιβεβαιωθεί ότι κάμερες παρακολουθούσαν την «νάσιοναλμανσαφτ» τόσο στο στάδιο της προετοιμασία, όσο και στο ίδιο το τουρνουά.

Πριν από το τουρνουά αυτού του χειμώνα, ο Χάνσι Φλικ είχε δηλώσει σχετικά πως: «Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί τον στόχο μας να επιστρέψουμε στην κορυφή του κόσμου και δείχνει πόσο σκληρά εργαζόμαστε για να τον πετύχουμε. Η μεγαλύτερη πρόκληση θα έρθει με το Παγκόσμιο Κύπελλο. Θα είναι απαιτητικό, συναισθηματικό και ελπίζουμε ότι θα είναι επιτυχημένο στο τέλος. Πηγαίνουμε all in και θέλουμε να κάνουμε το ντοκιμαντέρ δυνατό για τους θαυμαστές».

Ο Μαρκ Λεπετί, Διευθύνων Σύμβουλος και Παραγωγός στο UFA Documentary, είπε ότι η σειρά θα «ζωγραφίσει μια εικόνα που μπορεί να μην έχετε ξαναδεί». Είπε: «Καθώς ο Νίκο Χόφμαν με τον Όλιβερ Μπίρχοφ ήρθε σε εμάς με το έργο, ένα πράγμα ήταν ξεκάθαρο: η εθνική ομάδα της Γερμανίας είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στο ποδόσφαιρο και το «All or Nothing» είναι το μεγαλύτερο brand αθλητικών ντοκιμαντέρ στον κόσμο. Είναι τιμή να συγκεντρώνουμε τη γοητεία του παιχνιδιού και της ομάδας πίσω από την ομάδα του DFB, τις προκλήσεις του μεγαλύτερου τουρνουά στον κόσμο του ποδοσφαίρου και την αφηγηματική μορφή».

Το «All or Nothing» είναι ένα brand αθλητικών ντοκιμαντέρ που διανέμεται από την Amazon και κάθε σεζόν καλύπτει έναν επαγγελματικό αθλητικό σύλλογο ή εθνική ομάδα. Έχει καταγράψει -μεταξύ άλλων- την εθνική ομάδα της Βραζιλίας, εθνική ράγκμπι της Νέας Ζηλανδίας, την Τότεναμ, τη Γιουβέντους και την Άρσεναλ.