Τα διαφημιστικά σποτ του «Ποταμιού» με την… πρώτη φορά που ψήφισαν δύο νέοι, ένα νεαρό αγόρι και μια νέα κοπέλα αλλά και μία ηλικιωμένη, το μόνο σίγουρο είναι ότι προκαλούν ποικίλες αντιδράσεις.

Ρεπορτάζ: Βάσω Ασμανίδου

Κάποιοι μιλούν για μια έξυπνη ιδέα, ξενόφερτη βέβαια και κλεμμένη από την προεκλογική εκστρατεία του Μπάρακ Ομπάμα και άλλοι ζητούν από το Σταύρο Θεοδωράκη να τα αποσύρει άμεσα με το επιχείρημα ότι προάγουν το σεξισμό και τη χυδαιότητα.

Το «Ποτάμι» πάντως χθες απάντησε στους επικριτές του δίνοντας στη δημοσιότητα και το σποτ με την «πρώτη φορά» του αγοριού.

Ακολουθούν τα βίντεο με την «πρώτη φορά» της νεαρής καθώς και της ηλικιωμένης

Το newsbeast.gr μίλησε με τέσσερις κορυφαίους Έλληνες σκηνοθέτες ζητώντας να μάθει ποια είναι η άποψή τους για το σποτ που προκάλεσε όσο κανένα άλλο την τρέχουσα προεκλογική περίοδο. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι η γνώμη τους…

Κώστας Κουτσομύτης: «Πολύ έξυπνα»

«Τα διαφημιστικά σποτ του “Ποταμιού” ήταν μια χαρά. Πολύ έξυπνα και πολύ ωραία. Διαφωνώ πλήρως με τις κατηγορίες περί σεξιστικών και χυδαίων βίντεο. Αυτοί που έβγαλαν τις ανακοινώσεις με τις οποίες ζητούσαν να αποσυρθούν είναι απλώς καθυστερημένοι».

Ανδρέας Θωμόπουλος: Τολμηρό, νεανικό σποτ

«Είναι ένα τολμηρό, νεανικό σποτ. Σίγουρα με αυτό έχουν πρόβλημα οι συντηρητικοί και οι πονηρεμένοι πονηροί. Οι άλλοι δεν θα έχουν πρόβλημα. Σκηνοθετικά την βρήκα μία πάρα πολύ καλή ιδέα».

Νίκος Σούλης: Το σποτ δε μου λέει τίποτα

«Τέτοιοι “έξυπνοι” τρόποι διαφήμισης πολιτικών κομμάτων με βρίσκουν απέναντι. Γιατί πιστεύω ότι η πολιτική δεν πρέπει να πέφτει τόσο χαμηλά για να προσεγγίσει ψηφοφόρους. Το σποτ αυτό δε μου λέει τίποτα, δηλαδή δεν εκθέτει καμία θέση ενός κόμματος απλά πλασάρει ένα νέο προϊόν, το οποίο δεν ξέρουμε καν σε τι χρησιμεύει. Δεν είμαι τόσο στενόμυαλος στο να πω ότι προβάλλει το σεξισμό αλλά σίγουρα πιστεύω ότι θίγει τις γυναίκες. Ως άνθρωπος που έχει την αίσθηση του χιούμορ, είμαι έτοιμος να το δεχθώ. Όμως, πιστεύω ότι είναι μια αντιγραφή διαφημιστικής ιδέας κι αυτό το αδυνατίζει και δεν πιστεύω ότι μεταφέρει κάποιο πολιτικό μήνυμα».

Δημήτρης Κολλάτος: Τα πάντα για τις ψήφους

«Ο κόσμος κατάλαβε ότι το κόμμα του Θεοδωράκη προσπαθεί να κάνει τα πάντα για τις ψήφους και χάνει. Γι’ αυτό ο Θεοδωράκης προσπαθεί με κάθε θυσία να δημιουργήσει ενδιαφέρον για το κατασκεύασμά του. Το σακίδιο και οι βόλτες του με αυτό, είδε ότι δεν αποδίδουν πια. Ο Θεοδωράκης είναι ικανός να κάνει τα πάντα. Βλέπω το σποτ μόνο ως πράξη για να τραβήξει και πάλι ψηφοφόρους. Ο κόσμος καταλαβαίνει τη μπλόφα του “Ποταμιού” και τη γελοιότητα του πράγματος. Γι’ αυτό ο Θεοδωράκης αποφάσισε να κάνει κάτι ψευτομοντέρνο».