Σαράντα τέσσερα χρόνια μετά την ιστορική και πολυνίκη XR750 flat-track, η Harley-Davidson παρουσίασε την επίγονό της ονόματι XG750R.

Πρόκειται για την πρώτη πραγματικά νέα τέτοια μοτοσυκλέτα εδώ και τέσσερις δεκαετίες που έκανε το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο της στις 29 Μαΐου, στον αγώνα AMA Pro Φλατ Τρακ ενός Μιλίου (1.609μ.) στο Σπρίνγκφηλντ της Πολιτείας Ιλλινόις. Έπειτα θα ακολουθήσει το πρωτάθλημα AMA Pro Flat Track.

Η XG750R βασίζεται στην πλατφόρμα Street 750 της HD, δηλαδή κινείται από τον υγρόψυκτο V2 Revolution Χ της εταιρείας με τα 750 κυβικά και την τροφοδοσία ψεκασμού. Φυσικά έχει δεχτεί σωρεία βελτιώσεων ώστε να γίνει ανταγωνιστική, τόσο στον κινητήρα όσο και στο πλαίσιο –βελτιώσεων με υπεύθυνους τους εμπειρότατους μηχανικούς της Vance & Hines Motorsports.

Η XG750R είναι πράγματι χάρμα οφθαλμών και πολλοί θα ήθελαν να την αποκτήσουν, όπως όμως δήλωσε ο Κρις Σουνόβερ, αγωνιστικός διευθυντής της Harley Davidson, δεν έχει αποφασιστεί να βγει στην αγορά.

Όπως διακρίνουμε στις φωτογραφίες δεν υπάρχει εξοπλισμός δρόμου, ενώ λείπει και το εμπρός φρένο, αφού είναι άχρηστο και περιττό βάρος στις οβάλ χωμάτινες πίστες όπου θα αγωνίζεται ο «νέος».

«Στις μέχρι τώρα δοκιμές και τους πρώτους αγώνες της σαιζόν η XG750R έχει επιδείξει τεράστιο δυναμικό», ενημέρωσε στην παρουσίασή της ο Σουνόβερ. «Αλλά όπως με κάθε νέο αγωνιστικό μοντέλο, έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που η διαδικασία δοκιμών θα συνεχιστεί με πραγματικούς αγώνες. Ανάλογα με το πώς θα πάει η σαιζόν για τη μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη μας, θα αποφασίσουμε αν πρέπει και o Baker να μεταπηδήσει σε αυτήν».

dvasiansbn2 dvasiansbn3 dvasiansbn4 dvasiansbn5 dvasiansbn6 dvasiansbn7

Θανάσης Χούντρας