Νέες αυξήσεις-φωτιά στα εισιτήρια του ΟΑΣΑ

Επιβαρύνσεις χωρίς τέλος φέρνει το νέο μνημόνιο


ΕΛΛΑΔΑ
11:43
13/02/2012
Νέες αυξήσεις-φωτιά στα εισιτήρια του ΟΑΣΑ
18
loading

Στο 1,70-1,80 ευρώ θα αυξηθεί η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου του ΟΑΣΑ από τις αρχές του 2013, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα αυξηθεί στο 1,50 ευρώ.

Με τις μεταρρυθμίσεις που έγιναν στις αστικές συγκοινωνίες βάσει του Ν. 3920, αυτό το οποίο επιδιωκόταν ήταν η συρρίκνωση των ελλειμμάτων και των ζημιών στις δημόσιες μεταφορές, αλλά και η αύξηση των εσόδων, ωστόσο το «business plan» απέτυχε παταγωδώς κάτι που πλέον αναγνωρίζει και η τρόικα.

Το νέο μνημόνιο προβλέπει πως στο πρώτο τρίμηνο του 2013 θα υπάρξουν νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων σε αστικές συγκοινωνίες και τρένα κατά 25% τουλάχιστον, ενώ τα επιχειρησιακά σχέδια των εταιρειών ΟΑΣΑ, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τροποποιηθούν προκειμένου να μηδενιστούν τα ελλείμματά τους.

Έτσι, η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου του ΟΑΣΑ θα αυξηθεί από το 1,40 ευρώ στο 1,70-1,80 ευρώ, ενώ το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ θα αυξηθεί στο 1,50 ευρώ, από 1,20 ευρώ σήμερα.

Αντίστοιχες αυξήσεις αναμένεται να επιβληθούν και στα μειωμένα εισιτήρια τα οποία πρόκειται να διαμορφωθούν στα 0,90 ευρώ και 0,75 ευρώ αντίστοιχα.

Ωστόσο, αποδεδειγμένα η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων δεν οδηγεί σε βελτίωση του οικονομικού αποτελέσματος των Οργανισμών που νομοτελειακά θα οδηγηθούν σε μείωση προσωπικού προκειμένου να περιορίσουν τα έξοδά τους.

Είναι ενδεικτικό ότι παρόλο που το εισιτήριο αυξήθηκε το 2011 στα μέσα σταθερής τροχιάς κατά 40%, τα έσοδα από κόμιστρα αυξήθηκαν μόλις κατά 5%, επίδοση που αποδεικνύει την παταγώδη αποτυχία του μέτρου.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

18
σχόλια
  1. avatar Εύα Κ

    ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ..ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ..ΣΕ ΗΣΥΧΙΑ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ

  2. avatar christosf

    το ποδηλατάκι προβλέπω να γίνει πολύ της μόδας

  3. avatar ΛΩΞΑΝΔΡΑ

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΕΛΕΓΧΟΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ & ΠΑΛΙ ΕΛΕΓΧΟΣ! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΛΗΘΙΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΩ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΒΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΜΜΜ ΤΑ ΟΠΟΙΑ & ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ, ΜΕΤΡΟ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ & ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Π.Χ. 6 ΜΗΝΩΝ ΕΓΙΝΑ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΜΟΛΙΣ 3 ΦΟΡΕΣ !!!
    ΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ , ΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΜΠΑΡΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΜ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ! ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΛΘΕΙ ΣΕ 500 ΕΥΡΩ ! ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ Ή ΚΑΡΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ.

    1. avatar christosf

      λωξάνδρα δεν ξέρω για σένα αλλα εγώ 'εχω κάτσει μέχρι και 1 ώρα πάνω στη λεωφόρο βουλιαγμένης(όχι σε κάνα σοκάκι) μέσα στο κρύο για να περιμένω ένα λεωφορείο το οποίο τελικά δεν ήρθε και την έχω πάθει πολλές φορές με την ευγενή τάξη των λεοφωριατζήδων κατ'αυτόν τον τρόπο.... για να μην σου πω για φορές που έχω προτιμήσει να κατέβω(και έχω χτυπήσει εισιτήριο) και να περπατήσω επειδή απλά....θα πάω πιο γρήγορα!!!! Σε μία πόλη λοιπόν χωρίς πολεοδομικό χάρτη να μπορεί να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της και χωρίς επαρκή συγκοινωνία ο έλεγχος πρέπει να είναι και πιο ελαστικός..χτυπάω εισιτήριο μόνο και μόνο επιδή παίρνω καθημερινά το μετρό οπότε δεν συμφέρει να το ριψοκινδυνεψω....

  4. avatar ΜΚΙ

    οσο πιο πολυ ανεβαινει η τιμη τοσο πιο πολυ δεν θα χτυπαω η θα ανταλλασσω...λεφτα θελουν, {...} θα παρουν

  5. avatar Gitoras

    Θα συνεχίσω να μην πληρώνω εισητήριο στα ΜΜΜ,και όταν με πιάσουν να με πάνε στον Κορυδαλλό.Τουλάχιστον εκει θα τρώω.

  6. avatar eg

    Γύρω μας αυξάνονται οι τιμές, πέφτουν οι μισθοί, ανεβαίνει ο ΦΠΑ !! Θα πάρουμε ποδήλατα !!!

    1. avatar Δεινόσαυρος

      Ξέρεις πόσο έχει ένα ποδήλατο της προκοπής??

      1. avatar Δεινόσαυρος

        Προς τι οι αρνητικές? Νομίζετε ότι με 50 ευρω παίρνεις ασφαλές ποδήλατο? Θελεις τουλάχιστον 300αρι κι αυτό για τα βασικά. Αυτό για τους άσχετους με το άθλημα.

        1. avatar eg

          Κ αν θες να μιλήσουμε κ σοβαρά....αν το εισιτήριο έχει 1,50 θέλω 3 ευρώ την ημέρα, επί 25 εργάσιμες 75, θα έχω κάνει απόσβεση του ποδηλάτου σε 4 μήνες !!

          1. avatar Δεινόσαυρος

            eg καλή σου μέρα. Μάλλον δεν με κατάλαβες. Δεν διαφώνησα με την πρότασή σου, απλά ήθελα να τονίσω το υψηλό κόστος ακόμη και του ποδηλάτου.
            Εγώ είχα ποδήλατο τα τελευταία 3 χρόνια και το χρησιμοποιούσα όσο περισσότερο γινόταν για να πηγαίνω στη δουλειά μου. Μου το κλέψανε μιας και το συζητάμε και δεν μου περισσεύουν άλλα 350 ευρώπουλα για να τα δώσω μαζεμένα αυτή τη στιγμή.

        2. avatar eg

          Η πρότασή μου είναι κάπως ειρωνική...

  7. avatar ΜΗ φας έχουμε γλάρο….

    Φέρτε το ΛΟΝΔΙΝΟ και κάντε το ΑΘΗΝΑ με τις μπάρες!

  8. avatar Marianthi

    το αστείο είναι ότι πριν απο πολυ καιρο είχαν πει μήπως οι άνεργοι πληρώνουνς μισό εισιτήριο και δεν έγινε. Από την άλλη οι βουλευτές μπορούν να ταξιδέψουν δωρεάν. Γιατί υπάρχει πιθανότητα αυτοί οι κύριοι να αφήσουν τις λιμουζίνες με τον οδηγό ( που ο λαος πληρώνει) και να στηθούν στην ουρά για λεωφορείο και να στριμωχτούν σαν σαρδέλες μέσα σ αυτά;

  9. avatar butler29

    αντι να βρουν τροπους να σταματησει η διαφυγη κερδων απο τη μη πληρωμη του εισιτηριου απο ενα σημαντικο ποσοστο επιβατων, αυτοι αυξανουν το εισιτηριο...τοσο τους κοβει τοσο κανουν. εδω αυξανουν τη βενζινη και ο κοσμος δε χρησιμοποιει το αυτοκινητο, αυξανουν το πετρελαιο ο κοσμος δε το χρησιμοποιει, αυξανουν τη ΔΕΗ ο κοσμος περιοριζει τη καταναλωση...ειναι εντελως ανικανοι και ασχετοι οι ανθρωποι αυτοι που λαμβανουν τετοιες βλακωδεις αποφασεις...

    1. avatar politis panagiotis

      Δεν είναι βλακώδες, είναι η εύκολη λύση. Έτσι ενεργούμε σαν λαός, έτσι ενεργούν και οι πολιτικοί μας. Χρειάζεται έλεγχος για να κάνουμε το αυτονόητο;

  10. avatar niknik

    Δεν χρειάζεται αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου αλλά ΕΛΕΓΧΟΣ!!!! Αν όπως γίνεται σε άλλες χώρες και ευρωπαϊκές αλλά και ασιατικές, υπήρχαν μπάρες κ ο καθένας περνούσε με έλεγχο του εισιτηρίου από μηχάνημα, τότε όχι μόνο δεν θα χρειαζόταν αύξηση αλλά και με μείωση εισιτηρίου τα έσοδα θα αυξάνονταν. Αλλά η βλακεία μας δεν έχει όρια.

  11. avatar Δεινόσαυρος

    Όταν πρωτοπήγα στο Λονδίνο το 1989 μου είχαν κάνει εντύπωση δύο πράγματα στο μετρό και τα λεωφορεία τους: Πρώτον η αδυναμία οποιουδήποτε να περάσει μέσα χωρίς εισητήριο και δεύτερον - και ίσως σηματικότερο - το 500άρικο που κόστιζε το πρόστιμο! Μια εποχή όπου ο μισθός στην Αγγλία πρέπει να ήταν γύρω στις 700-800 λίρες αν θυμάμαι καλά. Όπως είπες, βούληση να υπάρχει. Και μυαλό.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει