Το μυστικό για να μακροημερεύσει ο κινητήρας του αυτοκινήτου τον χειμώνα

Λίγες στιγμές αναμονής μπορούν να σε πάνε πολύ μακριά


AUTO
7:52
30/01/2019
Το μυστικό για να μακροημερεύσει ο κινητήρας του αυτοκινήτου τον χειμώνα
13
loading

Ένα από αυτά τα λάθη χρήσης που κάνουμε οι περισσότεροι όταν καθόμαστε στη θέση του οδηγού επιβαρύνει τη μηχανή όσα λίγα πράγματα.

Είναι πιθανόν το γεγονός ότι βιαζόμαστε πάντα και ξεκινάμε μόλις ανάψει η μηχανή, μη δίνοντας στον κινητήρα το σύντομο χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να ζεσταθεί κάπως.

Γιατί είναι απαραίτητο αυτό; Μα για να έρθουν τα λάδια στη φυσιολογική τους θερμοκρασία, κάνοντας αυτό που πρέπει, να προστατεύουν τον κινητήρα δηλαδή. Η προθέρμανση της μηχανής είναι ολότελα αναγκαία μέσα στα κρύα του χειμώνα, καθώς ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να έρθει σε φυσιολογικά πλαίσια.

Κανείς δεν λέει να περιμένεις να ζεσταθεί η μηχανή, δώσε απλώς λίγο χρόνο να πέσει από το μεγάλο ρελαντί. Και όταν ξεκινήσεις, απόφυγε τις απότομες αλλαγές ταχύτητες και την επιθετική οδήγηση, επιτρέποντας στον κινητήρα να πάρει τον χρόνο του.

Χρόνο θέλουν εξάλλου και τα ελαστικά για να ζεσταθούν ώστε να αποδίδουν όπως πρέπει…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

13
σχόλια
  1. avatar Στεφανος Νικολαου

    Σωστος τροπος εκκινησης αυτοκινητου σε πρωινο ξεκίνημα..1 παταμε συμπλεκτη και κανουμε εκκινηση στην μιζα..μολις παρει μπροστα βγαζουμε το ποδι απο τον συμπλεκτη...περιμενουμε μεχρι οι στροφες στο στροφομετρο να πεσουν απο 1100 στις 850 περίπου αυτο μπορει νσ παρει μεχρι 3 λεπτά αναλογα το κρυο...ξεκινάμε προσπαθωντας και αλλαζοντας ταχυτητες να κρατησουμε τον κινητηρα μας απο 1200 μεχρι 1500 max για αλλα 3 λεπτά ...η σωστη λιπανση στον κινητηρα μας εχει επιτευχθει. Παντα πρεπει να αλλαζουμε τα λαδια μας απο 7000 εως 10000 klm ποτέ παραπάνω οτι και να σας λένε..βαζετε επωνυμα λαδια απο σφραγισμενα μπουκαλια...να τα βλέπετε...μην εμπιστευεστε κανενα στον τομεα λάδια..ειναι το Α και το Ω στο αυτοκινητό σας....

  2. avatar K x

    Το ζέσταμα χωρίς να πατάμε γκάζι βοηθάει ρωτήστε το μηχανικό σας.

  3. avatar Θύμιος χρυσλ

    Συχνές αλλαγές λαδιών επίσης μια καλή σωτηρία. Γενικά πρωτεύουσα η συντήρηση έπειτα το σωστό ζεσταμα και τροπος οδήγησης.

  4. avatar οταν ασχετοι

    γραφουν αρθρα αυτο ειναι το αποτελεσμα.

    1. avatar panos222

      Συμφωνώ μαζί σου. Οι οδηγίες του κατασκευαστή (τουλάχιστον στο αυτοκίνητο που έχω τώρα) γράφουν ότι σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερο να μην παραμένει ακίνητο το αμάξι, αλλά να κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα ώσπου να ζεσταθεί...

  5. avatar George Greece

    Ακριβώς όπως τα λέει ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ. Δεν είναι απαραίτητο το ζέσταμα, ειδικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Αρκεί στα πρώτα χιλιόμετρα να διατηρούνται χαμηλές οι στροφές του κινητήρα, με την επιλογή μεγαλύτερων σχέσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η συχνή αλλαγή λαδιών καθώς και η επιλογή χαμηλόρευστου λαδιού καλής ποιότητας, έχουν μεγάλη σημασία. Σας το λέω με γνώση πραγματική και όχι θεωρητική, καθόσον στο δικό μου αυτοκίνητο έχω κάνει σχεδόν 200.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα στον κινητήρα.

    1. avatar APALe

      Φίλε, George Greece, τι σημαίνει χαμηλόρευστο λάδι; Εμένα μου είπε ο μηχανικός -επειδή έχω και εγώ 190000 χιλιόμετρα- και "καει" λάδια ο κινητήρας, να βάζω 20-50 ή 15-50.

      1. avatar George Greece

        Εάν βάζεις 15-50 ή 20-50, ενώ κανονικά ο κινητήρας σου παίρνει π.χ 5-30, αυτό θα έχει μεν ως αποτέλεσμα την κάπως μειωμένη κατανάλωση λαδιού (το πιο "πηχτό" λάδι "ξεφεύγει" με μικρότερο ρυθμό από τα σημεία διαρροής), αλλά η επιπλέον ζωή του κινητήρα θα είναι μικρότερη με την χρήση του 20-50 ή 15-50 αντί του 5-30, καθώς το λεπτόρρευστο λάδι λιπαίνει καλύτερα τον κινητήρα. 'Ετσι λοιπόν, εάν ο κινητήρας σου δεν έχει υπερβολική κατανάλωση λαδιού, προτίμησε το πιο λεπτόρρευστο λάδι, άλλαζε το κάθε 7.000χιλ, και απλά συμπλήρωνε λίγο πιο συχνά. Εάν τώρα έχεις πολύ μεγάλη κατανάλωση, αναγκαστικά οι επιλογές σου είναι το 15-50 ή 20-50, με μειονέκτημα όμως την μικρότερη διάρκεια ζωής του κινητήρα, ή ακόμα καλύτερα προχώρησε στην επισκευή του.

        1. avatar APALe

          Ευχαριστώ, George GREECE. Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου για πιο λεπτόρευστο λάδι. Ούτως ή άλλως κάθε τόσο συμπληρώνω λάδια, ας είναι τα πιο κατάλληλα. Δύσκολα τα πράγματα για επισκευή του κινητήρα (είναι FIAT 1100 κυβικά). Υπολογίζω ότι θα κοστίσει πολλά. ϊσως να κοιτάξω αναγκαστικά για καμιά άλλη μηχανή όταν έλθει η ώρα.

  6. avatar dekatesera

    Οι κινητηρες παθαινουν ζημια τη χρονικη στιγμη που βαζεις μπροστα διοτι ολα τα λαδια εχουν κατσει οπως λεμε . Αν υπηρχε προθερμανση λαδιων ειδικα για τα κρυα κλιματα και ηλεκτρικη προαντλια , οπου μολις σβησει το λαμπακι τοτε να βαζεις μπροστα θα ηταν αλλιως.Το θεμα ειναι οτι ετσι δεν θα φθειρονται οι κινητηρες και οι εταιριες δεν θα παιρνουν

  7. avatar Νινονι ο

    Στην γερμανια απαγορευετε το ζεσταμα της μηχανης για περιβαλλοντολογικους λογους. Παιζει προστιμο

  8. avatar ΜΠΟΥΜΠΗΣ

    Οι κατασκευαστές των σύγχρονων αυτοκινήτων στα εγχειρίδια χρήσης ενθαρρύνουν το άμεσο ξεκίνημα του αυτοκινήτου για περιβαλλοντικούς λόγους, (να μην εκπέμπονται ρύποι όσο το αυτοκίνητο δεν κινείται), αρκεί για τα πρώτα χιλιόμετρα να μην ζορίζεται ο κινητήρας. Εξάλλου τα τελευταίας τεχνολογίας λιπαντικά διατηρούν τη ρευστότητά τους ( 0-30, 0-40) ακόμη και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που τους επιτρέπει να κυκλοφορούν και να λιπαίνουν άμεσα με το ξεκίνημα του κινητήρα

    1. avatar Γιάννης Λιουλιος

      φίλε μου το λάδι αυτό είναι ότι πρέπει για τις εταιρείες 2% οικονομία κατσιμ ου και 30%φθορά στον κινητήρα

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει