Με κομμένη την ανάσα η Ελλάδα παρακολουθεί τις εξελίξεις από την συντριβή του Canadair στη φωτιά της Καρύστου. Μια συντριβή που ξύπνησε μνήμες από το 2007, όταν στις 23 Ιουλίου του 2007 ένα άλλο παρόμοιο αεροσκάφος που επιχειρούσε σε φωτιά στα Στύρα Ευβοίας είχε μοιραία κατάληξη.

Στο συγκεκριμένο Canadair βρίσκονταν δύο πιλότοι που ανήκαν στη Μοίρα 383 της Πυροσβεστικής Υπηρεσία με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Ξαφνικά, το αεροσκάφος τύπου CL-415 κατέπεσε στην περιοχή στις 15:46. Οι αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν πως το αεροσκάφος έκανε ρίψη νερού σε χαμηλό ύψος ωστόσο η προσπάθεια ανύψωσης απέτυχε. Το σκάφος «καρφώθηκε» στο έδαφος.

Οι δύο πιλότοι που επέβαιναν στο αεροσκάφος έχασαν η ζωή τους. Ήταν ο σμηναγός Δ. Στοϊλίδης, 34 ετών και πατέρας δύο αγοριών και ο υποσμηναγός Ι. Χατζούδης, 27 ετών και αφιέρωσαν τη ζωή της στην προστασία της ανθρώπινης ζωής και του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας μας.

Εμπειρογνώμονες της επιτροπής που ορίστηκε από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας απέδωσαν την πτώση του αεροσκάφους στον συνδυασμό της πολύ χαμηλής πτήσης μέσα σε καπνούς και στα ισχυρά ρεύματα αέρα που αναπτύσσονται από την μετακίνηση των ιδιαίτερα θερμών μαζών. Μαζί με τους ανέμους που έπνεαν την ώρα της κατάσβεσης εκτίμησαν ότι το αεροσκάφος παρουσίασε απώλεια στήριξης και έτσι έπεσε ξαφνικά.