Όταν οι Έλληνες ήταν μετανάστες

Όταν η Ελλάδα ήταν χώρα αποστολής κι όχι υποδοχής μεταναστών


ΕΛΛΑΔΑ
14:56
18/12/2014
Όταν οι Έλληνες ήταν μετανάστες
137
loading

«Λευκή γυναίκα εθεάθη με Έλληνα!» έγραφε το πρωτοσέλιδο αμερικανικής εφημερίδας την εποχή που οι Έλληνες μετέβαιναν κατά χιλιάδες στην ξένη ήπειρο για να κυνηγήσουν το «αμερικάνικο όνειρο». Ένα άλλο δημοσίευμα της εφημερίδας Αστήρ του Σικάγου με ημερομηνία 5/3/1909, όπως αναφέρεται στο βιβλίο του Μιχάλη Γ. Τσάκαλου «Η σύγχρονη ελληνική μετανάστευση μεταξύ θεωρίας και εμπειρίας», από τις εκδόσεις Αιγέας αποτυπώνει γλαφυρά τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονταν οι έλληνες μετανάστες:

Γράφει η Νίκη Παπάζογλου

«Τη φρικιώδη κατάστασιν των Ελλήνων αναγιγνώσκομεν εν τη Δέμβερ του Κολοράδου συναδέλφω “Νέα”. Κατά την εν συναδέλφον ταύτην, ήτις δημοσιεύει εν πλάτει την έκθεσιν του εκεί αστυάτρου, 800 Έλληνες ζώσιν υπό τους χειρίστους της υγιεινής και ανθρωπότητος κανόνας.
Η αστυνομία εύρε περί τους 25 Έλληνας κοιμώμενους και διαιτωμένους εις εν στενότατον δωμάτιον.
Αμέσως η αστυνομία εξεδίωξε τούτους εκείθεν και απολύμανε καταλλήλως το δωμάτιον τούτο, εξ ού ηπειλείτο η υγεία του περίοικου πληθυσμού. Ένεκα τούτου η συνάδελφος εφημερίς επιτίθεται δριμύτατα κατά των Ελλήνων, λέγει δ’ ότι εκ της ελεεινής τούτων υγιεινής καταστάσεως απειλείται η υγεία όλης της πόλης
»

Μερικές δεκαετίες αργότερα, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, και συγκεκριμένα στην Γερμανία για να προσδιορίσουν τους έλληνες και ιταλούς μετανάστες χρησιμοποιούσαν τον βαυαρικό υποτιμητικό ιδιωματισμό Katzelmacher που χαρακτήριζε όσους προερχόνταν από φτωχές χώρες του νότου. Κι αυτά είναι μερικά από όσα «συνόδευσαν» τα μεταναστευτικά ρεύματα των Ελλήνων που μπάρκαραν να κυνηγήσουν το εκτός ελληνικών συνόρων όνειρο.

Όπως υπογράμμιζε κι ο D.Barley ήδη από το 1966 στο βιβλίο του «Βασικές αρχές και προβλήματα της κοινωνιολογίας», «το Ξένο και το Άγνωστο θεωρείται γενικά ύποπτο, απειλή για την γνωστή, σταθερή τάξη πραγμάτων», κάτι που παρατηρεί κανείς να συμβαίνει και σήμερα όπου ο φόβος είναι παρών σαρώνοντας την ελληνική επικράτεια, λησμονώντας τις μελανές σελίδες της ιστορίας των ελληνικών μεταναστευτικών ρευμάτων.

Το γερμανικό παράδειγμα

Μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο η Ελλάδα βιώνει άλλη μια τραγική περίοδο της ιστορίας της. Ανεργία, κοινωνική ανασφάλεια, ανέχεια μαστίζουν κυρίως τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα του πληθυσμού τα οποία, ως είθισται, βρίσκουν διέξοδο για μια καλύτερη ζωή στην μετανάστευση. Το 1960 μάλιστα, την εποχή της μεγάλης εξόδου, υπογράφεται η ελληνογερμανική συμφωνία «Περί απασχολήσεως Ελλήνων εργατών στην Γερμανία». Μόνο στην Γερμανία θα μεταναστεύσουν περίπου 1.000.000 Έλληνες. Η Αμερική, ο Καναδάς, η Αυστραλία, το Βέλγιο θα αποτελέσουν με τη σειρά τους κέντρα υποδοχής μεταναστών.

Κατά την άφιξή τους οι μετανάστες θα ζήσουν ομαδικά σε δωμάτια, θα δουλέψουν κάτω από σκληρές συνθήκες για να εξοικονομήσουν χρήματα το οποία στέλνουν στις οικογένειές τους. Τα παιδιά των μεταναστών έχοντας βρεθεί αίφνης ανάμεσα σε δύο πατρίδες, αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες μη γνωρίζοντας καλά καμία από τις δύο γλώσσες. Ακόμα και η συνθήκη που έχει υπογραφεί δεν δεσμεύει τις γερμανικές αρχές, οι οποίες δεν θα χαρακτηρίσουν ποτέ την Γερμανία ως χώρα υποδοχής μεταναστών με την δικαιολογία ότι η παραμονή τους ξένων εργατών είναι προσωρινή. Εξαιτίας αυτού άλλωστε δεν αναγνωρίζεται σχεδόν κανένα δικαίωμα, πολιτικό ή κοινωνικό στους μετανάστες.

Την περίοδο εκείνη, στο γερμανικό λεξιλόγιο θα προστεθεί η λέξη γκασταρμπάιτερ. Αρχικά θα προσδιορίσει τον φιλοξενούμενο εργάτη αλλά με τα χρόνια θα πάρει διάφορες αρνητικές ερμηνείες.

Το αμερικανικό όνειρο

Αυτό το σύγχρονο μεταναστευτικό ρεύμα, αν και αντιμετώπισε δυσκολίες και ρατσιστικές συμπεριφορές μάλλον ήταν λιγότερες από εκείνες με τις οποίες ήρθαν αντιμέτωπα τα προηγούμενα. Η Αμερική άλλωστε είχε γίνει πόλος έλξης για τους έλληνες μετανάστες ήδη από τις αρχές του 19ου αιώνα, όπου άφηναν τα χωριά τους στην αναζήτηση για καλύτερες συνθήκες ζωής. Το πρώτο μαζικό μεταναστευτικό κύμα προς την Αμερική πρωτοεμφανίζεται στη δεκαετία του 1890. Μέχρι το 1920 περίπου 400.000 Ελληνες, από το μισό εκατομμύριο που έχουν εγκαταλείψει τη χώρα δουλεύουν στις ΗΠΑ. Στην αμερικανική απογραφή του 1910 αναφέρονται μόλις 5.000 περίπου Ελληνες που έχουν αποκτήσει την αμερικανική υπηκοότητα, ενώ στην επόμενη απογραφή, του 1920, ο αριθμός δεν φθάνει τις 30.000, οι περισσότεροι απ΄ αυτούς την είχαν αποκτήσει, υπηρετώντας στον στρατό κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στην πλειονότητά τους οι μετανάστες ήταν άντρες και άρχισαν να συγκεντρώνονται στη Νέα Υόρκη, στις περιοχές πάνω από την κοιλάδα του Μισισίπι και κυρίως στο Σικάγο και στο Σαν Φρανσίσκο, στην Οκλαχόμα στο Ομπάχο.

Κατά την άφιξή τους στην Αμερική, δουλεύουν στους σιδηροδρόμους, στα σφαγεία ή σε άλλες μικροεπιχειρήσεις.
Οι υπόλοιποι , τριγυρνούν σε διάφορα σημεία της πόλης αναμένοντας ένα νεύμα. Χωρίς να γνωρίζουν τη γλώσσα, προσπαθούσαν να επιβιώσουν σε δύσκολες συνθήκες και συχνά προέκυπταν απρόβλεπτες καταστάσεις.Όμως οι νοικοκυραίοι τάσσονται εναντίον των «ύποπτων και επικίνδυνων ξένων», που απειλούν τον «νόμο και την τάξη». Από πολλούς αντιμετωπίζονται ως υποδεέστερη φυλή, ανάξια των προγόνων της. Μαρτυρίες της εποχής θέλουν νεαρούς Έλληνες να πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης πατρώνων που τους έπαιρναν το μεροκάματο από το γυάλισμα των παπουτσιών, ενώ τους απαγόρευαν την επαφή με πολύ κόσμο από φόβο μην τους χάσουν από την δούλεψή τους.

«Στο Ροντάϊλαντ, όπου οι Ελληνες ασχολούνται εις την αλιείαν αστακών, οι Αμερικανοί αλιείς εξηγέρθησαν ζητούντες την εκδίωξίν των, ως μη όντων Αμερικανών πολιτών. Ευτυχώς ο διωγμός εματαιώθη»…

«Εις την Φλώριδαν κατά το έτος 1911 οι ιθαγενείς (ντόπιοι) εβύθισαν Ελληνικόν σπογγαλιευτικόν του οποίου τα πλήρωμα επνίγη»


Πέραν του ανθελληνικού μένους όμως δεν ήταν σπάνιες και οι παραβατικές συμπεριφορές των Ελλήνων, σύμφωνα με το τότε αστυνομικό δελτίο. Η διανυκτέρευση σε αστυνομικά τμήματα μέχρι να επιβεβαιωθεί ο τόπος κατοικίας και εργασίας ήταν συχνό φαινόμενο και φυσικά δεν έλλειπε και η εμπλοκή των ομογενών σε παράνομες δραστηριότητες με κυριότερη την εισαγωγή και εξαγωγή εμπορευμάτων.

Στα καταγεγραμμένα περιστατικά βρίσκει κανείς κι αυτό της απεργίας του Σικάγου του 1904, το οποίο αύξησε το ρατσιστικό αίσθημα των κατοίκων της περιοχής. Κατά την διάρκεια της απεργίας στα καταστήματα καυσίμων της πόλης πολλοί εργαζόμενοι που συμμετείχαν, αντικαταστάθηκαν από έλληνες μετανάστες που έκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για να εξασφαλίσουν τα απαραίτητα και πήραν τις δουλειές των απεργών. Η αντιδραση του εργατικού συνδικάτου και του Τύπου εκφράστηκε αδιακρίτως εναντίων όλων των Ελλήνων. Εξαιτίας αυτού, μερικοί έλληνες μικροκαταστηματάρχες, που είχαν ήδη νιώσει το απειλητικό χέρι των γηγενών, ανήσυχοι για την ανθελληνική υστερία, καταδίκασαν τους συμπατριώτες τους απεργοσπάστες ενώ συγχρόνως διαμαρτυρήθηκαν στον Τύπο για την επίθεσή του σε όλους αδιακρίτως τους Ελληνες. Αλλά η οικονομική κρίση που ξέσπασε στην Αμερική έκανε όλο και πιο συχνά τέτοιες ρατσιστικές συμπεριφορές και χαρακτηρισμούς.

Λευκή γυναίκα εθεάθη με Έλληνα!

Ένα άλλο που έγινε αφορμή για τον διωγμο των ελλήνων από μια περιοχή ήταν η δολοφονία ενός αμερικανού αστυνομικού από έναν έλληνα ονόατι Γιάννη Μασουρίδη. Σύμφωνα με όσα γράφτηκαν μετά τη δολοφονία του αστυνομικού, ο Γιάννης Μασουρίδης, ο οποίος βρισκόταν στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 1906, συνελήφθη έπειτα από καταγγελία ότι «διατηρούσε σχέσεις» με 17χρονη Αμερικανίδα. Καθ΄ οδόν προς το αστυνομικό τμήμα, ο Ελληνας τραυματίστηκε ενώ ο αστυνομικός έπεσε νεκρός ύστερα από ανταλλαγή πυροβολισμών. Ο Μασουρίδης διαφεύγει και επιστρέφει στο σπίτι του όπου τον συλλαμβάνουν και πάλι οι αστυνομικοί και τον κακοποιούν μέχρι αναισθησίας. Την ίδια στιγμή εκατοντάδες εξαγριωμένοι κάτοικοι σπεύδουν έξω από το σπίτι με σκοπό να τον λιντσάρουν. Τελικά, φυγαδεύεται ζωντανός από την αστυνομία στην πρωτεύουσα της Πολιτείας. Με αφορμή αυτό το περιστατικό εξαπολύεται προπαγανδιστική εκστρατεία η οποία προβάλλει την αξίωση να εξοριστούν οι έλληνες από την περιοχή. Την επόμενη μέρα συγκαλείται συλλαλητήριο κατά την διάρκεια του οποίου σημειώνονται επεισόδια με πολλούς τραυματίες και καταστροφές καταστημάτων, ενώ σημειώνεται πογκρόμ κατά των Ελλήνων και όσων έμοιαζαν με Ελληνες. Περίπου 1.300 Ελληνες αναγκάζονται τότε να εγκαταλείψουν την πόλη μαζί με άλλους Βαλκάνιους. Ο απεσταλμένος της ελληνικής πρεσβείας των ΗΠΑ, που φθάνει τον Μάρτιο στην πόλη για να καταγράψει τις καταστροφές, συστήνει στους εναπομείναντες Ελληνες να είναι «κόσμιοι» και «να μη ομιλώσιν εις τας γυναίκας» όταν τις συναντούν στο δρόμο. Εντέλει ο Μασουρίδης καταδικάζεται σε θάνατο δι΄ απαγχονισμού με την κατηγορία πως πυροβόλησε και σκότωσε τον αστυνομικό επιχειρώντας να διαφύγει . Σύμφωνα με την κατάθεση του ιδίου όταν συνελήφθη επιχείρησε να πετάξει το όπλο του για να αποφύγει το πρόστιμο. Τότε ο αστυνομικός τον πυροβόλησε και τον τραυμάτισε. Έτσι αμυνόμενος, πυροβόλησε με τη σειρά του και βρήκε τον αστυνομικό στην καρδιά. Η θανατική ποινή δεν εφαρμόστηκε λόγω ανεπαρκών στοιχείων και ο Μασουρίδης εξέτισε ποινή 5 ετων και μόλις αποφυλακίστηκε  επέστρεψε στην Ελλάδα.

Οι αφηγήσεις των επιζώντων της εποχής εκείνης αλλά των ιστορικών μαρτυρούν πολλά περιστατικά ρατσιστικών διακρίσεων και προκαταλήψεων θύματα των οποίων υπήρξαν Έλληνες και μετανάστες από φτωχές χώρες του νότου. Η καραντίνα, οι εξονυχιστικές ιατρικές εξετάσεις και οι ανακρίσεις στις οποίες υποβάλλονταν με την άφιξή τους οι έλληνες  ήταν σύνηθες φαινόμενο. Όσοι κατάφερναν να τις περάσουν προσλαμβάνονταν με χαμηλότατους μισθούς στις ανθυγειϊνές δουλειές που δεν προτιμούσαν οι Αμερικανοί. Η έννοια του λευκού που σήμερα περιγράφει κάθε άτομο ευρωπαϊκής καταγωγής, τότε περιοριζόταν αποκλειστικά για τους ανθρώπους με αγγλοσαξονική ή βορειοευρωπαϊκή προέλευση. Οι Έλληνες θεωρούντο φυλετικά ανάμεικτοι, γενετικά κατώτεροι από τους δήθεν αμιγείς προγόνους τους, και, ως εκ τούτου, ανίκανοι ακόμα και να προσεγγίσουν τα επιτεύγματά τους. Το 1913 στην είσοδο ενός εστιατορίου στην Καλιφόρνια έγραφε: «Αμιγώς Αμερικανικό! Όχι Έλληνες».

Ενας Ελληνοαμερικανός καθηγητής από την περιοχή, που θα ασχοληθεί πολλά χρόνια αργότερα συστηματικά με τα επεισόδια και τους διωγμούς, με κυριότερο αυτόν της Ν. Ομάχα, που σημειώνοντα τότε θα τα παραλληλίσει με τη «νύχτα των κρυστάλλων του 1938» στη ναζιστική Γερμανία.

«Στο Πίτσμπουργκ (Πενσιλβάνια) "οι εντόπιοι εύρον ως αφορμήν τον φόνον ενός μαύρου διά να δημιουργήσουν ταραχάς κατά των Ελλήνων και ολίγον δειν θα είχωμεν επανάληψιν των θλιβερών σκηνών της Ομάχας…».

Για «αθρόους διωγμούς » γίνεται λόγος στην πρώτη αξιόλογη μελέτη για το μεταναστευτικό, απ’ όπου αντλούνται και τα προηγούμενα περιστατικά. Πρόκειται για το συλλογικό έργο φοιτητών «Η Ελληνική μετανάστευσις», με πρόλογο του καθηγητή Ανδρέα Ανδρεάδη. Όπως σημειώνεται, διαβάζοντας κάποιος τον Τύπο θα «πεισθή ακραδάντως ότι κυοφορείται γενική εξέγερσις κατά των ξένων εργατών και ιδία των Ελλήνων». Προβλέπεται ότι αυτή θα έχει «ως άμεσον αποτέλεσμα την εκτόπισιν των εργατών τούτων από των διαφόρων εργασιών, εξαιρουμένων των αγροτικών».
Τους διωγμούς των Ελλήνων στην Ν. Ομάχα κατέγραψε αναλυτικά και ο ελληνοαμερικανός καθηγητής Τζον Μπίτζες, σε μια μελέτη του, η οποία δημοσιεύτηκε τη δεκαετία του 1970 και βραβεύτηκε.

Άλλες μελέτες βέβαια που είχαν εκπονηθεί στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 1940 παρουσίαζαν τους Έλληνες ως τους πλέον επιρρεπείς στη διάπραξη απεχθών εγκληματικών πράξεων και μάλιστα στο σύνολο των αδικημάτων οι Έλληνες προηγούνταν τόσο των Ιταλών όσο και των Ρώσων. Οι Έλληνες κατηγορούνται ότι οι περισσότερες από τις παραβατικές πράξεις τους αναφέρονται σε ιδιαίτερα σοβαρά αδικήματα, όπως ανθρωποκτονίες, βιασμοί, επιθέσεις, κλοπές, ληστείες και εμπορία ναρκωτικών. Η αντικειμένικότητα βέβαια αυτών των κατα πολλούς μονομερών μελετών αμφισβειτείται, όπως συμβαίνει με κάθε είδους μελέτη εγκληματικότητας που αφορά την παραβατικότητα των μεταναστών σε ξένες χώρες, κατά τις οποίες οι μετανάστες πέφτουν θύματα ρατσισμού και αδίστακτης δυσφημιστικής προπαγάνδας.

Αν και η πρόβλεψη της αποχώρησης των Ελλήνων , δεν επαληθεύτηκε ποτέ, είναι ενδεικτική για τις προκαταλήψεις και την εχθρότητα που είχαν ν΄ αντιμετωπίσουν ως μετανάστες δεύτερης κατηγορίας, σ΄ ένα έθνος μεταναστών, όπως οι ΗΠΑ

Ακόμα και στην Αυστραλία, τα πράγματα για τους Έλληνες δεν σημειώνονται καλύτερα. Στα 1925, ο υφυπουργός προεδρίας του Queensland έγραφε:

«Οι Έλληνες της Βόρειας Κουϊνσλάνδης είναι γενικά ανεπιθύμητοι και δεν αποτελούν καλούς μετανάστες. Ζουν στις πόλεις της περιοχής και επιδίδονται σε επιχειρήσεις καφενείων, πανδοχείων και άλλων λιγότερο ευυπόληπτων δραστηριοτήτων. Δεν είναι γεωργοί και δεν συνεισφέρουν τίποτα στον πλούτο ή την ασφάλεια αυτής της χώρας. Δεν επιδίδονται σε καμιά χρήσιμη εργασία η οποία θα διεκπεραιωνόταν λιγότερο καλά χωρίς τη βοήθειά τους.

Συνοδευόμενος από έναν αξιωματικό της αστυνομίας, επισκέφτηκα κάμποσες από τις λέσχες και τα πανδοχεία τους, που βρίσκονται σε γενικές γραμμές σε άθλια κατάσταση. Το βιοτικό τους επίπεδο είναι χαμηλότερο από των άλλων αλλοδαπών. Κοινωνικά και οικονομικά αυτός ο τύπος του μετανάστη συνιστά απειλή για την κοινότητα στην οποία εγκαθίστανται και θα ήταν προς όφελος της πολιτείας, αν η είσοδός τους απαγορευόταν ολοσχερώς» αναφέρεταιο αναφέρεται στο βιβλίο του κ. Τσάκαλου.

Οι «λαθραίοι» έλληνες μετανάστες σε ΗΠΑ και Αυστραλία, όπου το διάστημα 1950-1974 υπολογίζονται σε τουλάχιστον 50.000, περιέγραφαν την ζωή στην ξένη χώρα σαν ένα διαρκές δίλλημα.
«Όλοι εμείς οι λαθραίοι βλέπουμε δυο εφιάλτες. Ο ένας είναι ότι θα πεθάνουμε στην Αμερική ξένοι και ανεπιθύμητοι, και ο άλλος είναι ότι θα μας πιάσει το Ιμιγρέσο (immigration service) και θα μας στείλει πίσω στην Ελλάδα να πεθάνουμε εκεί».

Χαρακτηριστική είναι και η περιγραφή μιας Ελληνίδας εργάτριας στην Ολλανδία τη δεκαετία του 1960

«Όταν ήρθα να δουλέψω στη Φίλιπς, είχα κάτι μάτια να! Και επειδή είχα τόσο καλά μάτια, ο προϊστάμενος μου ανέθετε όλη τη λεπτή δουλειά. Δεν μετακινήθηκα ποτέ σε άλλο πόστο. Επί δέκα χρόνια καθόμουνα σκυμμένη πάνω σε κείνα τα μικρά λαμπερά εξαρτήματα και τα διάλεγα. Ήμασταν δυο. Αν φτιάχναμε μαζί 15.000 κομμάτια την ημέρα, εγώ έκανα τα 11.000. Οπότε καταλαβαίνεις! Την άλλη γυναίκα την άλλαξαν γρήγορα, αλλά εμένα μ’ αφήσανε. Πολλές φορές ζήτησα να μου δώσουν άλλη δουλειά, γιατί κουραζόμουν πολύ να κάνω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Αλλά τότε ο προϊστάμενος μου έλεγε: Όχι εσένα δεν σ’ αλλάζουμε με καμιά κυβέρνηση. Εσύ κάνεις 11.000 κομμάτια. Είσαι η καλύτερη εργάτρια μας. Και όταν τον είδα τελευταία και του είπα ότι έχω σχεδόν τυφλωθεί στα δυο μάτια, μου είπε: Τι λες, κορίτσι μου, δεν το περίμενα να χάσουμε τέτοια καλή εργάτρια…»

Στην Αμερική, στην Αυστραλία, στην Γερμανία και σε όλες τις άλλες χώρες που δέχτηκαν τους έλληνες μετανάστες, κατά τις περιόδους οικονομικής κρίσης τα μέσα ενημέρωσης αναφέρονταν στην άνοδο της εγκληματικότητας αφού οπως συνηθίζεται, η ανεκτικότητα σταματά εκεί που σταματούν τα πλεονεκτήματα από τα φτηνά εργατικά χέρια. Καθώς περνούσαν τα χρόνια βέβαια η ζωή έπαιρνε το δρόμο της, ενώ οι Έλληνες σταδιακά ενσωματώνονταν.

Όμως η αρχή σε κάθε περίπτωση ήταν πανομοιότυπη. Έντονη ξενοφοβία με αποδέκτες έλληνες που ανασύρει στη μνήμη μας  ουκ ολίγα περιστατικά αντιμεταναστευτικής υστερίας που εκφράζει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια, μια χώρα που αν και σήμερα καταγράφεται ως κέντρο υποδοχής μεταναστών παλαιότερα πέρασε στην ιστορία ως χώρα αποστολής…

Η 18η Δεκεμβρίου ανακηρύχθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η εκστρατεία του ΟΗΕ για την προστασία του παγκόσμιου μετανάστη. Την ημερομηνία αυτή το 1990 υιοθετήθηκε από τη γενική συνέλευση του ΟΗΕ η «Διεθνής Συνθήκη για την Προστασία των Δικαιωμάτων όλων των Μεταναστών Εργατών και των μελών των Οικογενειών τους». Υπολογίζεται ότι το 2% του παγκόσμιου πληθυσμού, γύρω στα 150 εκατομμύρια ψυχές, ζουν εκτός της πατρίδας τους.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

137
σχόλια
  1. avatar Chris Tsonis

    Το έχει η μοίρα του έλληνα να μεταναστεύει κάθε μισό αιώνα.
    Η πρώτη μετανάστευση έγινε, κυρίως στην Η.Π.Α. απο το 1880-1920.
    Η δεύτερη μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, 1950-1970, στην Αυστραλία, Γερμανία, Καναδά.
    Τώρα είναι Έλληνες, κυρίως επιστήμονες, φεύγουν για Γερμανία και βόρειο Ευρώπη, λόγω του ότι η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Χρειάζεται να καταλάβει ο Έλληνας πολίτης ότι πρέπει να καθαρίσει τη χώρα από τις πολιτικές δυναστείες, το νεποτισμό, τη διαφθορά και ανικανότητα και να την αντικαταστήσει με την αξιοκρατία, διαφορετικά τίποτα δεν θα αλλάξει τα επόμενα 50 χρόνια.

  2. avatar Αριστόδημος

    ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ : ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ! ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΓΝΩΜΕΣ! ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΡΠΑΧΤΟΥΝ! ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ! ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ;

  3. avatar Λεωνίδας

    Είμαι μετανάστης στις ΗΠΑ από το 1969 Ήλθα με τους γονείς και τα αδέλφια μου. όλοι περάσαμε από ιατρικές εξετάσεις στο αμερικανικό προξενείο στην Αθήνα, οι γονείς μου είχαν βεβαίωση από Αμερικανό εργοδότη και έπιασαν αμέσως δουλειά τρις μέρες από όταν πάτησαν το πόδι τους εδώ, καμία σχέσει με τους παράνομους μετανάστες της Ελλάδας

    1. avatar ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

      Και βέβαια καμμία!

  4. avatar prikismenos

    "η Ελλάδα ήταν χώρα αποστολής κι όχι υποδοχής μεταναστών" χαχαχαχα από πότε η Ελλάδα είναι χώρα υποδοχής μεταναστών; Από πότε η Ελλάδα έχει τις σωστές υποδομές πρόνοιας και οικονομίας για να υποστηρίξει την περιβόητη "υποδοχή" των μεταναστών; Όσο και να προσπαθήσετε ο Έλληνας δε θα δεχτεί το παραμύθι της μετανάστευσης που του πλασάρετε. Είναι δυνατόν να αποκαλείτε την Ελλάδα χώρα "υποδοχής" μεταναστών όταν το μόνο που προσφέρει στους λαθρομετανάστες είναι παράνομη απασχόληση στην ελληνικοβαλκανική μαφία (φανάρια, ζητιανιά, πορνία, ναρκωντικά κτλ.). Πάρτε το χαμπάρι, οι λαθρομετανάστες χρησιμοποιούνται για υποβάθμιση περιοχών και παράλληλη εκμετάλλευση γης από λίγες πολυεθνικές κατασκευαστικές εταιρίες που αυτή τη στιγμή έχουν αγοράσει το μεγαλύτερο μέρος του κέντρου της Αθήνας, χρησιμοποιούνται για πολιτικά τερτίπια αριστεριστών πολιτικάντηδων και σε κάθε λογής παράνομης δραστηριότητας. Δεν ξέρω ούτε έναν Αλβανό/Αφγανό/Πακιστανό που να δουλεύει σε κάποια εταιρία στην Ελλαδά και να προσφέρει στο συνολικό καλό του Ελληνικού οικονομικού συστήματος.

  5. avatar Nick

    νάτα μας.. δε ξέρω και γώ πόσες φορές ορκίστηκαν τα ασπόνδυλα εδώ μέσα οτι οι έλληνες ηταν υποδειγματικοί μετανάστες,όχι σαν τους 'άλλους'

    1. avatar giannis

      Νατα μας, δεν ξέρω και εγώ πόσες φορές οι πληρωμένοι διεθνιστές εδώ μέσα ορκίστηκαν ότι οι Έλληνες είναι ρατσιστές.

      1. avatar Nick

        ε,δεν είναι;

    2. avatar Mihalis78

      ΚΚΚ και εσύ;

  6. avatar instigator

    ''ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΘΕΑΘΗ ΜΕ ΕΛΛΗΝΑ΄΄ ,αφηστε τις βαρυγδουπες αναλυσεις, ας αφησουμε τα αυτονοητα, η ουσια εδω αφορα τις γενικευσεις που οδηγουν στο φασισμο και στον στιγματισμο,οπως λοιπον καποτε ο ελληνας θεωρουταν κατωτερος ετσι και εμεις θεωρουμε κατωτερους καποιους αλλους, το οτι η αμερικη καναδας κτλ χωρες ηταν οργανωμενες δεν δινει αλλοθι σε εμας να κατηγορουμε τους ξενους για τα χαλια μας

  7. avatar giannis

    γιατί δεν γράφετε και για τους Έλληνες του πόντου που μετά τον διωγμό πήγαν στην Ρωσία και και έπαθαν τα πάνδεινα από τον Στάλιν και όταν επέστρεψαν στην Ελλάδα βίωσαν τον ρατσισμό (Ρωσοπόντιοι) και ακόμα τον βιώνουν

    1. avatar giannis

      Να και ενας με το ίδιο όνομα. Πολλοί ελληνοποιήθηκαν για να ψηφίσουν πασόκ επί Σημίτη. Δεν είναι όλοι Ελληνες του Πόντου.

      1. avatar Νικος

        την πρωτη σου προταση δεν την καταλαβαινω.τελος παντων,για οποιοδηποτε απορια για τους ποντιους,να ανατρεξεις στην ρεπουση της αριστερας και της (θολο)προοδου,η οποια στο ενος λεπτου σιγης στη βουλη για τους ποντιους,βγαινει απτην αιθουσα.

    2. avatar Νικος

      εγω ηξερα κατι ρωσοποντιους στο στρατο που ελεγαν οτι δεν αναγνωριζουν την θητεια γιατι δεν ειναι ελληνες και πως με το ζορι βρεθηκαν στο στρατοπεδο.εκαναν κλικες και πηγαιναν κοντρα σε ολο το στρατοπεδο.μες την αντιλογια και την αντιδραση ηταν.και στο τελος εφυγαν με μια 20αρα στο κεφαλι.ή να θυμηθω τα γκετο των ρωσοποντιων ληστων,μπραβων,δολοφονων στην καλλιθεα και αλλου;για τετοιους ρωσοποντιους λες;

      1. avatar giannis

        για μένα πήγε η πρώτη πρόταση είναι συνονόματος ο φίλος από κάτω που σου απάντησε.Για το στρατό που αναφέρεις και εγώ το έχω ακούσει και πρέπει να μιλάς εποxh 1995 με 2000 γιατί τότε πήγαν μαζικά πολλοί .Εγώ που πήγα στρατό δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα και κάνανε κανονικά την φυτεία τους ισα ισα άλλους έβλεπα και δεν την παλεύανε.Όσο για τους μπράβους ληστes δολοφόνους αυτή δυστυχώς θα υπάρχουν πάντα ανεξαρτήτως καταγωγής και εθνiκοτητας εγώ πιστεύω.Να σε ρωτήσω κάτι φίλε ο Πανταζής ο Παπαδόπουλος (παίχτης του Παοκ ) ο αστροναύτης Θιοντόρ (Θεόδωρος) Γιουρτσίχιν που έγινε ξαφνικά ο πρώτος Έλληνας-Πόντιος που πήγε στο διάστημα είναι όλοι Πόντιοι και εμένα με ρωτάνε που γενήθηκες και λέω Καζακστάν Ρωσοπόντιος δηλαδή μου λένε.Μήπως οπότε κάποιους τους συμφέρει είμαστε Πόντιοι και οπότε δεν τους συμφέρει είμαστε Ρωσοπόντιοι

      2. avatar giannis

        για μένα πήγε η πρώτη πρόταση είναι συνονόματος ο φίλος από κάτω που σου απάντησε.Για το στρατό που αναφέρεις και εγώ το έχω ακούσει και πρέπει να μιλάς εποxh 1995 με 2000 γιατί τότε πήγαν μαζικά πολλοί .Εγώ που πήγα στρατό δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα και κάνανε κανονικά την φυτεία τους ισα ισα άλλους έβλεπα και δεν την παλεύανε.Όσο για τους μπράβους ληστes δολοφόνους αυτή δυστυχώς θα υπάρχουν πάντα ανεξαρτήτως καταγωγής και εθνiκοτητας εγώ πιστεύω.Να σε ρωτήσω κάτι φίλε ο Πανταζής ο Παπαδόπουλος (παίχτης του Παοκ ) ο αστροναύτης Θιοντόρ (Θεόδωρος) Γιουρτσίχιν που έγινε ξαφνικά ο πρώτος Έλληνας-Πόντιος που πήγε στο διάστημα είναι όλοι Πόντιοι και εμένα με ρωτάνε που γενήθηκες και λέω Καζακστάν Ρωσοπόντιος δηλαδή μου λένε.Μήπως οπότε κάποιους τους συμφέρει είμαστε Πόντιοι και οπότε δεν τους συμφέρει είμαστε Ρωσοπόντιοι

      3. avatar giannis

        για μένα πήγε η πρώτη πρόταση είναι συνονόματος ο φίλος από κάτω που σου απάντησε.Για το στρατό που αναφέρεις και εγώ το έχω ακούσει και πρέπει να μιλάς εποxh 1995 με 2000 γιατί τότε πήγαν μαζικά πολλοί .Εγώ που πήγα στρατό δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα και κάνανε κανονικά την φυτεία τους ισα ισα άλλους έβλεπα και δεν την παλεύανε.Όσο για τους μπράβους ληστes δολοφόνους αυτή δυστυχώς θα υπάρχουν πάντα ανεξαρτήτως καταγωγής και εθνiκοτητας εγώ πιστεύω.Να σε ρωτήσω κάτι φίλε ο Πανταζής ο Παπαδόπουλος (παίχτης του Παοκ ) ο αστροναύτης Θιοντόρ (Θεόδωρος) Γιουρτσίχιν που έγινε ξαφνικά ο πρώτος Έλληνας-Πόντιος που πήγε στο διάστημα είναι όλοι Πόντιοι και εμένα με ρωτάνε που γενήθηκες και λέω Καζακστάν Ρωσοπόντιος δηλαδή μου λένε.Μήπως οπότε κάποιους τους συμφέρει είμαστε Πόντιοι και οπότε δεν τους συμφέρει είμαστε Ρωσοπόντιοι

  8. avatar ΕΛΛΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ 88

    ΈΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΙΕΣΕ ΠΆΝΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΓΊΝΕΣΕ ΠΟΤΈ ΡΕ ΑΝΘΈΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΈΣ ΤΣΑΟΥΣΈΣΚΟΥ !!!!!!!

    1. avatar Nick

      τράβα πες το στους αμερικανούς εκείνης της εποχής χαχαχ

    2. avatar ΠΟΛΙΤΗΣ

      ΣΑΣ ΤΖΟΥΖΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! ΣΑΝ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΣΕ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ ΠΛΗΓΗ! ΣΑΠΙΟΙ ΚΑΙ ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ.

    3. avatar δις ιζ πάρτα

      Και να σου πω ρε μάστορα? ο πρώτος ελλην πως έγινε?
      γενήθηκε εδώ... ήταν αυτοφυές φυντάνι σαν κι εσένα φασιστάκο?

  9. avatar Σατανάς

    Έξω οι έγχρωμοι από το λίκνο του δυτικού πολιτισμού.
    Κρίμα που δεν πρόλαβε ο Ιμπραήμ Πασά να μας μετακινήσει όλους στο φυσικό μας χώρο, τη φελλαχία.

    1. avatar ΕΛΛΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ 88

      ΠΟΙΟΣ ΙΜΠΡΑΉΜ ΡΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟΦΙΛΕ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΉ ΑΝΘΈΛΛΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΥΤΉ Η ΓΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΉΚΕΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΊ Κ ΜΠΟΛΣΕΒΊΚΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. avatar δις ιζ πάρτα

        Ελλάδα= δυτική Τουρκία.
        (έτσι για να trollaro)

        1. avatar kek

          ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ !

          1. avatar ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

            Μούντζα, αφού τον θέλεις τον Τούρκο σου γιατί δεν πάς να τον βρεις εκεί που είναι;
            Αυτό δεν είναι τρολλάρισμα, είναι στην πραγματικότητα η άποψή σου.

  10. avatar sakis

    Παλι ακραιοι συμψηφισμοι από τους ψευτοαντιρατσιστες για να δικαιολογησουν τα αδικαιολόγητα
    1ον)Η Αμερικη,Ο Καναδας,η Αυστραλια είναι τεράστιες σε εκταση χωρες,με μεγαλο πληθυσμο και ειναι ανεπτυγμένες βιομηχανικα και τεχνολογικα χωρες ,το να μου συγκρινουν την Ελλαδα του μνημονίου με το 1.500.000 ανεργους που δεν παραγει ουτε σπιρτα με τις ΗΠΑ και την Γερμανια που παραγουνε τα παντα και εχουν αναγκη εργατικα χερια αυτό είναι προσβολή για τη νοημοσυνη μας
    2ον)Προσβολή για την νοημοσυνη μας είναι να μου συγκρινουν την Αμερική πριν 100-120 χρονια με τη συγχρονη εποχη που οι συνθηκες είναι πολύ διαφορετικες
    3ον)Σε κατι φωτογραφιες μας δειχνουν και το νησι ΕLLIS Island ΟΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ,ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ
    4ον)Εγω δεν εχω ακουσει για Ελληνες στο Σικάγο η τη Νεα Υορκη να περνουν ένα αυτοματο και να γαζωνουν αδιακρίτως τους θαμωνες καποιου μπαρ,η να σφαζουν έναν ανθρωπο για να του παρουν τη φωτογραφικη του μηχανη η να σπανε κεφαλια σε βραχια νεαρων Αμερικανιδων και μετα να τις βιαζουν
    5ον)Οι παπουδες μου που πηγαν στη Γερμανια πηγαν κατοπιν προσκλησης απο το Γερμανικο κρατος,με υπογραφη από τον εργοδοτη τους αφου ηδη βρηκαν δουλεια επειτα από ιατρικες εξετασεις από Γερμανικη επιτροπή που ηρθε στην Ελλαδα(Το ιδιο πραγμα είναι φανταζομαι με το Πακιστανο που πηδαει παρανομα τα σύνορα να κοβει βολτες στην Ομονοια)
    6ον)Τον ιδιο αξιακο κωδικα για την ζωη, και τον ιδιο σεβασμο για τον συνανθρωπο τους και την διαφορετικοτητα εχεις ένα Πακιστανος από το Ισλαμαμπάντ η ενας Αφγανος από την Καμπουλ οπου οι γυναικες θεωρούνται κατώτερες,τους γκευ τους λιθοβολουν και τους ''απιστους'' τους κρεμανε στις πλατειες των χωριων τους με έναν Ελληνα η έναν Δυτικο;

    1. avatar δις ιζ πάρτα

      Τον ιδιο αξιακο κωδικα για την ζωη, και τον ιδιο σεβασμο για τον συνανθρωπο τους και την διαφορετικοτητα εχεις ένα Πακιστανος από το Ισλαμαμπάντ η ενας Αφγανος από την Καμπουλ οπου οι γυναικες θεωρούνται κατώτερες,τους γκευ τους λιθοβολουν και τους ''απιστους'' τους κρεμανε στις πλατειες των χωριων τους με έναν Ελληνα η έναν Δυτικο;
      Άρα είναι και υποδιεστεροι κάτι σαν υπανθρωποι η καλύτερα μη-άνθρωποι.
      Ρε ουστ ΦΑΣΊΣΤΑ!
      δισ ιζ ΠΑΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. avatar giannis

        @δις ιζ παρτα , φαίνεται ότι δεν ξέρεις να διαβάζεις και απλώς γράφεις τα κείμενα που σου έμαθαν στις συνεδρίες πλύσης εγκεφάλου .

      2. avatar sakis

        @δις ιζ πάρτα
        Ρε ακροαριστερε Σταλινοφασιστα δεν ειπα εγω ότι είναι κατώτεροι φυλετικα ειπα ότι το αισθημα της αξιας για την ανθρωπινη ζωη του συνανθρωπου τους σε αυτές τις χωρες είναι διαφορετικη από αυτή ενός Δυτικου,ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΣΟΥΑΧΙΛΙ ΟΥΤΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ
        Δηλ θεωρεις ότι ενας χωρικος από ένα κοντινο χωριο στην Καμπουλ η το Ισλαμαμπάντ οπου μαζεύονται μαζι με αλλους συχωριανούς του για να λιθοβολησουν μια νεαρη κοπελα επειδή ''απιστησε'' η επειδή μπηκε στο FACEBOOK η για να μαστιγωσουν και να καψουν ζωντανο καποιον gay η καποιον που αλλαξοπιστησε αλλαλαζοντας ''ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ'' εχουν τον ιδιο σεβασμο για την ανθρωπινη ζωη και τον ιδιο αξιακο κωδικο για τον συνανθρωπο τους και την επιλογή του στη ζωη με έναν πολιτη από ένα προαστιο της Ζυρίχης,της Γενευης,του Οσλο η της Πραγας
        Ασε μας ρες φιλε βουτα το λοβοτομημενο μυαλο σου πρωτα σε ένα κρυο κουβα με νερο μπας και ξελαμπικαρεις

        1. avatar δις ιζ πάρτα

          μάλιστα, με συγχωρείς δεν ήξερα ότι έχεις τέτοια γνώση του μέσου αφγανού.
          εγώ από τη άλλη δεν είμαι τόσο βεβαίως για το πόσο ακραίος είναι κάποιος απλά και μόνο από το που ζει....
          Άρα σύμφωνα με σένα θα πρεπε να φροντισουμε να τους αφανησουμε? αλλάξουμε? μιας εξ αιτίας του αξιακου κώδικα για τον συνάνθρωπο τους?
          Αυτό λέγεται αποικιοκρατία.....
          Εγώ από την άλλη θέλω να πιστευω ότι αν είμαι σε κάποιο χωρίο της καμπουλ και σπάσω το πόδι μου κάποιος θα με βοηθήσει...
          δις ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!!!!!!!!

          1. avatar οπότε

            επειδή πληρώνει καλά το αφεντικό(γιατί εμείς είμαστε ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ/ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ/ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΩΝ/ΜΕ ΒΑΘΙΕΣ ΔΕΞΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΝΩΝΕ.κλπ) ΠΡΕΠΕΙ όχι να αλλάξουμε αυτούς αλλά όπως το Αφεντικό επιβάλλεινα προσαρμοστούμε και να αλλάξουμε εμείς.

        2. avatar Νικος

          μ αρεσει σακη που καθεσαι και απαντας στον ανηλικο τρολ ισλαμοφασιστα..συμφωνω απολυτα σε οσα ειπες.ειναι δυνατον ενας πιτσιρικας που γεννιεται με οπλο στα χερια,που βλεπει καθημερινως κομμενα κεφαλια εδω και εκει,που δολοφονει και ΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ δεκαδες δολοφονιες,να διστασει να αφαιρεσει ζωη οταν μεγαλωσει σε καποια δυτικη χωρα που θα βρεθει ως ''οικονομικος μεταναστης'';;;γιαυτους η ανθρωπινη ζωη δεν εχει καμια αξια για πολυ απλα εχουν μαθει να την αφαιρουν απο μικροι.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΙΔΙΟΙ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΤΟΥΣ.
          αυτο το τελευταιο για τους απανταχου διεθνιστες της φαπας.

  11. avatar chandler

    Λόγω γονιδίων οι έλληνες δε διαφέρουν σε τίποτα από τους λοιπούς λαθρομετανάστες που έρχονται εδώ. Δεν ανήκουμε στην υπέρτατη φυλή, οπως πχ οι Γερμανοί και οι Σουηδοί. Για αυτό το λόγο ακόμα και σήμερα οι έλληνες αντιμετωπίζονται υποτιμητικά σε σχέση με άλλους λαούς, κυρίως βόρειους.

    1. avatar τετραγωνακιας

      για πες μας ρε τρολλ chahdler καμένε!!!!!!!!!!!! όταν εμείς κάναμε την ακρόπολη και πολλά αλλά κτίρια ασχολιόμασταν με τα μαθηματικά, αστρονομία, γραφές, θέατρο και πολλά αλλά που έχει ο δυτικός κόσμος τώρα, αυτοί οι υπέρτατη φυλή πιθήκων άριοι την τότε εποχή τί έκαναν ?

      1. avatar δις ιζ πάρτα

        Ναι για πες του του καμμενου.... και μετά πεστου πως δεν έχει καμία σχέση με αυτούς τους ανθρώπους, μιας και:
        1) Δεν ειναι παιδεραστής
        2) Δεν έχει σκλάβους
        3) Δεν πιστεύει στο 12θεο
        4) Δεν ζει σε Πόλης-Κράτος
        5) Δεν αποφασίζει για τίποτα στην ζωή του
        6) Και φυσικά σε καμιά περίπτωση δεν ζει στην ίδια δημοκρατία.. (αν ζει σε κάτι αυτό είναι αντιπροσωπευομένη δημοκρατία)
        και άλλα πολλά
        δισ ιζ ΠΑΡΤΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. avatar δις ιζ πάρτα

      εσύ πάντως λόγο βλακείας δεν διαφέρεις σε τίποτα από μια αμοιβαδα!
      και το όνομα αυτού Αμοιβαδα!
      δισ ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!!!!!!!

    3. avatar ΚομμουνιστηςΑντικαπιταλιστης

      χαχαχαχααχαχ. σε ποια υπερτατη φυλη ανηκουν ρε οι Σουηδοι και οι Γερμανοι? που οταν μεγαλουργουσαν οι πολιτισμοι στην Μεσογειο και στην Ασια αυτοι συνεοουνταν με κραυγες και δεν ηξεραν ουτε να γραφουν? τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα. Δεν υπαρχει ουτε μια επιστημη που να μην δημιουργησαν και ανεπτυξαν πρωτοι οι "υποδεεστεροι" που λες. Οι Ελληνες αντιμετωπιζονται υποτιμητικα γιατι δεν εχουν λεφτα... Αν ειχαμε λεφτα θα μας εβλεπαν αλλιως. Μονο το πλουτο σεβεται το συστημα σημερα. Οι Αραβες στα εμιρατα και στα ντουμπαι κτλπ το ιδιο αντιμετωπιζονται με τον Συρο ρακενδυτο προσφυγα?

    4. avatar dfotop

      Οι Έλληνες δεν μετανάστευαν λαθραία. Στο νησί έλις περνούσαν από έλεγχο και καταγραφή, με την Γερμανία υπήρχε συμφωνία, στην αυστραλία φτάνοντας με το καράβι ελέγχονταν.... Είδες εσύ κανένα πχ Αλβανό να σταματάει στο συνορίακό φυλάκιο και να αναγγέλει την άφιξή του στην χώρα???

  12. avatar n1K0SsT

    Πάμε για άλλη μιά φορά. Α. Επειδή πριν 100 χρόνια συνέβαιναν διάφορα με μετανάστες μεταξύ των οποίων και Έλληνες, τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε σήμερα; Να ανοίξουμε τα σύνορα όπως ζητάνε οι "αλληλέγγυοι" διεθνιστές του συριζα "προς αναζήτηση εργασίας"; Β. Πριν 100 χρόνια όταν πιάναν λαθρομετανάστες Έλληνες δεν τους στέλναν πίσω; Σήμερα το ίδιο δεν ισχύει; Τι συγκρίνουμε δηλαδή; Γ. Στην Ελλάδα λείπει η μεταναστευτική πολιτική του ΠΟΣΟΥΣ και ΠΟΙΟΥΣ θα δεχθούμε ανάλογα με τις δυνατότητές μας και ανάγκες. Όχι στην ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση που επιβαρύνει τη χώρα μας. Όχι και τη βία φυσικά. Να φεύγουν όσοι δεν πληρούν προϋποθέσεις και να πάνε στο καλό.

    1. avatar δις ιζ πάρτα

      Πάει η Ελλάδα νικολάκη μου...
      Τώρα μόνο SS
      κλαψ κλαψ... Ληγμ
      Δις ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!

      1. avatar n1K0SsT

        Στο ακατοίκητό σου μόνο πάει η Ελλάδα γιατί πως να το κάνουμε, το ότι έμαθες να πληκτρολογείς Ελληνικά (με του φόρους που πληρώνω κιόλας) δεν σε κάνει αυτομάτως από Αλβανό Έλληνα.

  13. avatar giannis

    Μια φτηνή προσπάθεια διαστρεύλωσης της αλήθειας. Προσπαθούν να εξομοιώσουν ανόμοια πράγματα. Οι Ελληνες πήγαιναν με όρους στις άλλες χώρες. Στην Ελλάδα έρχονται αλλοδαποί ανεξέλεγκτα. Οι Ελληνες δεν ήταν ποτέ φανατικοί ούτε φονταμενταλιστές στις χώρες που πηγαιναν όπως οι ισλαμιστές που έχουν έρθει στην Ελλάδα.

    1. avatar δις ιζ πάρτα

      Οι Ελληνες δεν ήταν ποτέ φανατικοί ούτε φονταμενταλιστές
      Έχεις δίκιο....
      Κι αυτό το άσμα τον σωμάτων πως σου φαίνεται (ίσως το θυμάσαι σε μια παρέλαση)
      Έλληνας γενιέσαι
      δεν γίνεσαι ποτέ...
      το αίμα σου θα πιούμε....
      γουρούνι _____

      1. avatar giannis

        @ δις ις παρτα πες στον καθοδηγητή σου να σου πει τι σημαίνει φονταμενταλιστής γιατί δεν το κατάλαβες.

      2. avatar Spiros Ops

        Τα σώματα ασφαλείας είναι άστοχο παράδειγμα γιατί όλοι ξέρουμε τι επιπέδου είναι οι άνθρωποι αυτοί (ουγκ) και τι γνώμη έχουν για τους αλλοδαπούς.Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν είμαστε ρατσιστές, δεν θέλουμε να πιούμε το αίμα κανενός και ούτε πιστεύουμε ότι Έλληνας γεννιέσαι και άλλες τέτοιες πατάτες.Bιολογική οµοιογένεια δεν παρουσιάζει κανένας λαός, προσμίξεις υπάρχουν παντού και αν κάποιος αλλοδαπός επιθυμεί να γίνει Έλληνας, μπράβο του, μας τιμά η επιλογή του, αρκεί να ενταχθεί ομαλά στο κοινωνικό σύνολο και τα πιστεύω του να είναι συμβατά με αυτά του μέσου πολίτη, δηλαδή η γυναίκα είναι ισάξια του ανδρός, ο άθρησκος έχει δικαίωμα στη ζωή, η κτηνοβασία δεν είναι αποδεκτή κ.α.Ο Αντετοκούμπο πχ είναι Έλληνας και το χαιρόμαστε όταν φωτογραφίζεται με την Ελληνική σημαία.

        1. avatar δις ιζ πάρτα

          Σπύρο δες τα νιάτα του 80 τι λένε...

        2. avatar Mygdonas

          ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΕ ΣΠΥΡΟ,ΠΟΣΟΥΣ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΜΠΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ?ΕΝΑ,ΔΥΟ,ΔΕΚΑ,ΕΚΑΤΟ ΜΥΡΙΑ?ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΓΕΡΜΑΝΟΙ.ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΠΟΙΟΝ ΥΜΝΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ?ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΝΕΝΗΝΤΑΠΕΝΤΕ ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΤΟΥ ΑΠΘ,ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΟΥΣ ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ.ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΟΣ ΤΩΡΑ?

          1. avatar τετραγωνακιας

            μυγδονα δεν σε είδα να σχολιάζεις τον ομοϊδεάτη σου νεοναζί chander ποιοι πάνω που στάζει χολή για τους έλληνες, έτσι είναι οι πατριώτες

          2. avatar δις ιζ πάρτα

            και ο μυγδόνας ως τρανή απόδειξη του πόσο δίκιο έχω.
            θενκς μωράκι...
            δισ ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        3. avatar δις ιζ πάρτα

          εγώ το παλικάρι το χαίρομαι για ρωτά εδώ μέσα τα φυντάνια τι λένε..
          δισ ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!!!

      3. avatar ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

        ...αστακέ!

  14. avatar Κοκοβιός

    εμεις πηγαμε στο εξωτερικο ως μεταναστες και ΜΟΝΟ ως μεταναστες.Ουτε αλαχμπαρακηδες ουτε μαφιοζοι ουτε βαλκανιοι ιμπεριαλιστες.Και πηγαμε σε μεγαλες και πλουσιες χωρες που χρειαζονταν ξενα εργατικα χερια!Καμμια Αμερικη και καμμια Γερμανια η Αυστραλια δεν θα ανεχονταν αυτη την αθλια κατασταση που εχουμε εδω στην Ελλαδα οπου το εισαγομενο εγκλημα και ο εισαγομενος εθνικισμος μας εχουν προκαλεσει ανασφαλεια ΚΑΙ σοβαρη κοινωνικη αναταραχη!Ζουμε σε ενα κρατος εχθρικο προς τους πολιτες του,οι ηγετες εχουν σοβαρη ευθυνη για το μεταναστευτικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. avatar δις ιζ πάρτα

      Ντιρινταχτα ντίρι ντίρι νταχτα... Κι αλλά πολλά στο σόου μας...
      Δις ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!

  15. avatar leo

    Αν σκεφτούμε ότι Αμερική και Αυστραλία έχουν μεγάλη εμπειρία από μετανάστευση και αφού έχουν κατανοήσει πλήρως τα θετικά και αρνητικά αποτελέσματα μάλλον πρέπει να ακολουθήσουμε το παράδειγμα τους:
    2014 Αυστραλία <<Εάν έρθετε στην Αυστραλία παράνομα μέσω πλοίου δεν υπάρχει καμία περίπτωση εσείς να κάνετε κάποτε την Αυστραλία σπίτι σας»

  16. avatar Απλυτος χωρις σαπουνι

    Τετοιο πρωτοσελιδο δεν υπαρχει οποιος το βρει θα του δωσω 1000 ευρω, ελεος με την προπαγανδα του κεερφα για τους Ελληνες μεταναστες.Για να γελασουμε και λιγο ποιο πιθανο ειναι να δει καποιος λευκο στην Αθηνα παρα στην Νεα Υορκη.Πρεπει να εψαξε πολυ που την βρηκε ο Ελληνας την λευκη στην αμερικη.

  17. avatar Νικος

    καπου λεει οτι πχ στην γερμανια,οι ελληνες πηγαν κατοπιν συμφωνιας των δυο κρατων ή ειναι η ιδεα μου;;;;συνεπως οι ελληνες δεν ηταν λαθραιοι.τι;δεν πηδαγαν φραχτες και συνορα οι ελληνες,αλλα αντιθετως πηγαιναν στις αλλες χωρες με τα χαρτια τους και τις ταυτοτητες τους;;μα καλα, οι θολοκουλτουρηδες κομμουνιστες δεν μάς ελεγαν οτι και εμεις υπηρξαμε λαθραιοι σαν τους φιλους τους τους πακιστανους;

  18. avatar dodos

    Μα αφού είμασταν ανέκαθεν άριοι,δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια αντιμετώπιση?

    1. avatar Mygdonas

      ΜΠΛΑ.ΜΠΛΑ ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΚΕΕΡΦΑ,ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΑ ΚΑΙ ΞΑΝΘΑ.

      1. avatar δις ιζ πάρτα

        και ελλην λευκός και ξανθός.. παπαπαπαπα.
        γερμανος θα ναι... (εκτός κι αν ήταν ο Αχιλλέας)
        φασίστα ουστ!
        δισ ιζ ΠΑΡΤΑ

  19. avatar MORTAL KOMBAT

    Εμενα ο παππους και η γιαγια μου πηγαν μεταναστες στην Αμερικη.Οταν ηταν στην Αμερικη πηραν και τα 3 παιδια τους ειχε 3 κορες η μια ηταν η μητερα μου.Οταν επισκευτηκαν ενα σχολειο για να κανουν στα παιδια τους εγραφη και ειδαν ολους τους μαυρους στο προαυλιο και εξω απο το σχολειο τα πηρε τα παιδια και τα εστειλαν πισω Ελλαδα, δεν ηθελε να τα στειλει σε αμερικανικο σχολειο.
    Ο παππους μου και η γιαγια μου εργαζοντουσαν και εστελαν χρηματα και τα παιδια εμεναν σε μια θεια τους και πηγαιναν σχολειο στην Ελλαδα.Αφου δουλεψαν εξω 15 χρονια τους πηραν τα λεφτα 200 - 300 χιλιαδες δολλαρια και ηρθαν Ελλαδα.Ο παππους μου ψηφιζει ΚΚΕ τα τελευταια 50 χρονια το ιδιο και η γιαγια μου αλλα δεν ηθελαν να τα στειλουν τα παιδια τους σε σχολειο με μαυρους τα εστειλαν Ελλαδα χωρις δευτερη κουβεντα για να μην ανησυχουν για το τι θα κανουν στο σχολειο.

    1. avatar δις ιζ πάρτα

      Καθόλου ρατσιστής ο παππούς.
      Πταίσματα....
      Κι εσύ τέτοιο φρούτο είσαι?
      δισ ιζ ΠΑΡΤΑ!!!!!!!!!!!!!!

  20. avatar Aimilios

    Θα το πω οσο πιο απλα γινεται ωστε να το καταλαβουν μεχρι και οι απλυτοι φασιστες:
    Οι Ελληνες μεταναστες δημιουργησαν, προοδευσαν, εγκληματησαν, εκλεψαν, απο ολα.
    ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ!!!!
    Ποτέ ιστορικα δεν βρεθηκε Ελληνας μεταναστης να εγκληματήσει και να εχει απο πισω ενα πολιτικο κομμα να τον συγχαιρει και να τον παροτρυνει να χυσει και αλλο αιμα.
    Στην Ελλαδα του κομμουνιστικου καθεστωτος, ο καθε ξεφραγος αλλοδαπος δολοφονος, σκοτωνει ανενοχλητος και αντι να μπει φυλακη ο συριζα κανει πορειες εκφοβισμου των πολιτων ("αντιρατσιστικες") ωστε να μην ξεσηκωθουν ενω παραλληλα επιστρατευει δικηγορους για να αθωωσουν τον καθε αλλοδαπο φονια.
    Οι μεταναστες λοιπον ειναι παντου οι ιδιοι. Οι χωρες ειναι διαφορετικες. Δεν θελουμε να αλλαξουνε οι αλλοδαποι φονιαδες, αυτο δεν γινεται, θελουμε να φυγει αυτο το κομμα αποβρασματων που υποστηριζει το οργανωμενο αλλοδαπο εγκλημα και θελει να αφοπλισει την αστυνομια

    1. avatar Fantis

      συγνωμη,αλλα την Ελλαδα του κουμουνιστικου καθεστωτος,που την ειδατε;;;

      1. avatar δις ιζ πάρτα

        άσε λέμε και καμιά ακακία να περάσει η ώρα ρε παιδί μου.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει