Επιθετικοί γλάροι που κάνουν εφορμήσεις από τις στέγες προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην πόλη Λίσκαρντ της Κορνουάλης, καθώς οι ταχυδρόμοι αναγκάζονται να ακυρώνουν τις διαδρομές τους για λόγους υγείας και ασφάλειας, με αποτέλεσμα οι παραδόσεις αλληλογραφίας να καθυστερούν.

Σύμφωνα με την Daily Mail οι κάτοικοι του Λίσκαρντ έχουν προειδοποιηθεί για διακοπές στην αλληλογραφία, καθώς και σε επισκέψεις άλλων προσώπων ή την παράδοση φαρμάκων, καθώς τα πουλιά που φωλιάζουν επιτίθενται στους ταχυδρόμους και σε επισκέπτες που πλησιάζουν τα σπίτια.

Το πρόβλημα έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό, που η Βασιλική Ταχυδρομική Υπηρεσία (Royal Mail) έχει ενημερώσει τους κατοίκους ότι ίσως να μην λάβουν την αλληλογραφία τους εγκαίρως και έχει αρχίσει να προσφέρει εναλλακτικές ρυθμίσεις, όπως παραδόσεις σε πιο ασφαλείς διευθύνσεις, μακριά από τους γλάρους.

Ένας κάτοικος της περιοχής μοιράστηκε πρόσφατα μια επιστολή που έλαβε από την Royal Mail, η οποία προειδοποιεί για τις «δυσκολίες» που αντιμετωπίζει το προσωπικό της κατά την παράδοση.

Η επιστολή αναφέρει ότι οι έντονα προστατευτικοί γονείς-γλάροι καθιστούν επικίνδυνη την προσέγγιση των κατοικιών από τους υπαλλήλους, ενώ κάθε αλληλογραφία που δεν παραδίδεται λόγω των συνθηκών, θα φυλάσσεται στα τοπικά γραφεία μέχρι να καταστεί δυνατή η εκ νέου παράδοση.

Κάτοικοι έχουν αναφέρει ότι οι ταχυδρόμοι αρνούνται να επισκεφθούν τις διευθύνσεις τους εξαιτίας της επιθετικής φύσης των πτηνών.

Μια γυναίκα δήλωσε στο CornwallLive: «Αυτοί στη στέγη μου και στη σειρά από πίσω είναι οι βασικοί ένοχοι, αλλά όλος ο δρόμος δεν θα λαμβάνει τακτική αλληλογραφία. Το ίδιο ισχύει και με τις παραλαβές – έκλεισα και πλήρωσα για παραλαβή δέματος και δεν ήρθαν».

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι κάτοικοι της Λίσκαρντ αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα. H Royal Mail είχε ζητήσει συγγνώμη και πέρυσι για καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από γλάρους που φωλιάζουν στην πόλη.

Η κατάσταση είναι τόσο γνωστή, που το Δημοτικό Συμβούλιο της Λίσκαρντ διαθέτει ολόκληρη ιστοσελίδα με συμβουλές για την αποφυγή πρόκλησης επιθετικότητας στους γλάρους.

Η επιστολή από το Τμήμα Καθολικής Υπηρεσίας (USO) και Εξυπηρέτησης Πελατών της Royal Mail αναφέρει: «Όπως ίσως γνωρίζετε, αντιμετωπίζουμε και πάλι δυσκολίες στην ασφαλή παράδοση αλληλογραφίας σε εσάς και τους γείτονές σας λόγω των γλάρων στην περιοχή, που εφορμούν στο προσωπικό μας για να προστατεύσουν τα μικρά τους.

Σκοπός της παρούσας επιστολής είναι αφενός να σας ενημερώσουμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, αφετέρου να σας διαβεβαιώσουμε ότι θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να πραγματοποιούμε τις παραδόσεις καθημερινά.

Αν κάποια ημέρα δεν καταφέρουμε να σας παραδώσουμε με ασφάλεια, η αλληλογραφία σας θα επιστραφεί στο παρακάτω γραφείο, όπου θα φυλάσσεται με ασφάλεια μέχρι να προσπαθήσουμε ξανά την επόμενη ημέρα»

Η επιστολή αναγνωρίζει ότι αυτή η λύση «μπορεί να μην είναι ιδανική» για τους κατοίκους.

Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα «εναλλακτικών ρυθμίσεων», που περιλαμβάνουν παραλαβή της αλληλογραφίας από συγκεκριμένο γραφείο ή παράδοση σε άλλη διεύθυνση, μακριά από τους γλάρους.

Η επιστολή καταλήγει: «Ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε ταλαιπωρία προκαλείται, αλλά, ενώ η Royal Mail είναι δεσμευμένη στην παροχή συνεπούς καθημερινής παράδοσης, προτεραιότητά μας παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων μας».

Η κατάσταση θα «παρακολουθείται σε καθημερινή βάση».