Newsroom

Αν προσπαθείτε απεγνωσμένα να χάσετε βάρος, να διατηρήσετε τον εαυτό σας σε φόρμα ή απλά να ζήσετε μια πιο υγιεινή ζωή και τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που περιμένατε, μην ανησυχείτε. Το πρόβλημα δεν είστε εσείς, αλλά η διατροφή σας.

Σύμφωνα με την διαιτολόγο-διατροφολόγο με έδρα τη Βοστώνη, Kara Lydon, το να μετράτε θερμίδες και να περιορίζετε την καθημερινή σας διατροφή είναι ένας σίγουρος τρόπος να αποτύχετε εντελώς όταν πρόκειται για τους στόχους απώλειας βάρους.

«Οι έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η δίαιτα είναι ο πιο σταθερός προγνωστικός παράγοντας για την αύξηση του βάρους», εξηγεί στο Health Digest.

Δίαιτα

Κατά τη διάρκεια των χρόνων της στη διαιτολογία, η Lydon έχει δει αυτό να συμβαίνει ξανά και ξανά με τους πελάτες της. Εξάλλου, η βιομηχανία απώλειας βάρους δισεκατομμυρίων δολαρίων έλεγε πάντα ότι η επένδυση στα προϊόντα της είναι ο μόνος τρόπος για να ζήσετε μια υγιή ζωή μακροπρόθεσμα -αλλά αυτό απλά δεν ισχύει.

«Η μεγαλύτερη παρανόηση που έχουν οι άνθρωποι σχετικά με τις δίαιτες είναι ότι οι δίαιτες λειτουργούν μακροπρόθεσμα, και αν δεν λειτουργούν, είναι κατά κάποιο τρόπο δικό τους λάθος», εξηγεί. «Η αλήθεια είναι ότι οι δίαιτες δεν λειτουργούν μακροπρόθεσμα (5+ χρόνια) για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων».

Οι περισσότερες δίαιτες δεν είναι εφικτό να είναι αποτελεσματικές για μια ζωή

Δίαιτα

Αν η δίαιτά σας έχει αποτύχει, δεν είστε αποτυχημένοι. Το άτομο που σας συνέστησε το πρόγραμμα διατροφής σας είναι περισσότερο υπεύθυνο για το γεγονός ότι σας έκανε να νιώθετε ηττημένοι. «Το φταίξιμο δεν πρέπει να επιρρίπτεται στο άτομο, αλλά στη βιομηχανία διαιτών αξίας 77 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία κερδίζει από προγράμματα που δεν είναι βιώσιμα και επαναλαμβανόμενους πελάτες που επιστρέφουν συνεχώς», δήλωσε η διαιτολόγος The Foodie Kara Lydon στο Health Digest.

Αντί να ακολουθούν ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γευμάτων, η The Foodie Kara συστήνει σε όλους τους πελάτες της τη διαισθητική διατροφή. Αυτή η προσέγγιση επικεντρώνεται στο να ακούτε τα σημάδια πείνας του σώματός σας και άλλα σημάδια που σας λένε ακριβώς τι χρειάζεται.

Μεσογειακή διατροφή

«Δεν γεννηθήκαμε για να μετράμε μερίδες, να παρακολουθούμε τα μακροχρόνια αποτελέσματα ή να μετράμε θερμίδες», εξήγησε η Lydon. «Και δεν πρέπει να δίνουμε σημασία σε εξωτερικές δυνάμεις που μας λένε τι πρέπει ή δεν πρέπει να τρώμε για να είμαστε υγιείς ή αδύνατοι».

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.