Η διεθνής τεχνολογική εταιρία RTB House που δραστηριοποιείται στον χώρο του display advertising παρέχοντας personalized retargeting, ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρία ZAKCRET Sports, και πιο συγκεκριμένα με το zakcret.gr -ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά αθλητικά καταστήματα στην Ελλάδα- στο οποίο ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μέσα από 60 Aθλητικά & Casual brands σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Στόχος της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών αποτελεί η μεγιστοποίηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος zakcret.gr. Αυτό επιτυγχάνεται με τη βοήθεια της τεχνολογίας της RTB House. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται οι συμπεριφορές των χρηστών που αναζητούν προϊόντα της εταιρίας και τους παρουσιάζεται εξατομικευμένη διαφήμιση. Όλες οι personalized retargeting καμπάνιες βασίζονται σε performance based concepts – βάσει προκαθορισμένου CPA – διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το κόστος των καμπανιών εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το σύνολο των πωλήσεων που υλοποιούνται. «Καλωσορίζουμε στο δίκτυο διαφημιζομένων της RTB House, την εταιρία ZAKCRET Sports μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες αθλητικών καταστημάτων στην Ελλάδα που διαθέτει 11 υπερσύγχρονα καταστήματα και απασχολεί περισσότερα από 150 άτομα προσωπικό. Πρόκειται για μία συνεργασία που μας χαροποιεί ιδιαίτερα και είμαστε βέβαιοι ότι η RTB House με την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που διαθέτει θα συμβάλλει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και των πωλήσεων», δήλωσε ο Αλέξανδρος Ρήγας, Business Partner της RTB House. Ο Δημήτρης Κλιάφας, Marketing Manager της ZAKCRET Sports, δήλωσε σχετικά: «Παρατηρώντας το αυξανόμενο traffic στο eShop μας, κι ενώ διαθέτουμε παράλληλα τεράστια ποικιλία σε προϊόντα, η επιθυμία μας ήταν και παραμένει να στοχεύουμε τους επισκέπτες μας με διαφήμιση απόλυτα συνδεδεμένη με τα ενδιαφέροντά τους, μέσα από διαφορετικά advertising networks. Επενδύουμε στο personalized retargeting της RTB House ώστε να επιτύχουμε βελτιωμένο brand recall, μεγαλύτερο engagement και boosted conversions – που είναι φυσικά και ο απόλυτος στόχος μας. Τα πρώτα δείγματα είναι περισσότερο από ενθαρρυντικά και ευελπιστούμε σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!» Η συνεργασία των δύο εταιριών ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου του 2015 και ήδη καταγράφεται σημαντική αύξηση των πωλήσεων και το πρόγραμμα έρχεται να προστεθεί σε μία μεγάλη λίστα διαφημιζομένων της RTB House στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως goldenbrands.gr, travelplanet24.gr, z-mall.gr και άλλα.