Πίσω στη δεκαετία του ’70 και του ’80, το περίφημο Μέγαρο Playboy αποτελούσε το ιδανικό μέρος για πολλούς. Η συμμετοχή σε ένα πάρτι στο γοτθικό σπίτι ήταν ένα σύμβολο κύρους, αποτελώντας κατά κάποιον τρόπο αποδεικτικό στοιχείο ότι ο εκάστοτε καλεσμένΟς τα είχε καταφέρει καλά στην ζωή του.

Από τα πολλά πράγματα για τα οποία ο Χιου Χέφνερ ήταν γνωστός, λοιπόν, τα πολυτελή του πάρτι και οι αξέχαστες εκδηλώσεις, η φήμη των οποίων παραμένει ζωντανή μέχρι σήμερα. Σε μία από αυτές τις βραδιές στη βίλα του Χέφνερ, λοιπόν, βρέθηκε καλεσμένος και το Τζον Λένον, καταστρέφοντας, μάλιστα, έναν αυθεντικό πίνακα Ματίς.

Μία από τις πιο αγαπημένες συνήθειες του Χέφνερ -εκτός από το σεξ και τα διάσημα λαγουδάκια του- ήταν και οι βραδιές κινηματογραφικών προβολών που διοργάνωνε στην έπαυλή του, αναφέρει το grunge.com. Σύμφωνα με το Hollywood Reporter, ο Χέφνερ θα διοργάνωνε βραδιές ταινιών τρεις φορές την εβδομάδα: την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή. Η Παρασκευή και το Σάββατο ήταν για τις κλασικές ταινίες, ενώ οι νέες κυκλοφορίες προβαλλόντουσαν συνήθως τις Κυριακές. Σε αυτές, συνήθως έδιναν το παρών διασημότητες και άτομα από τον στενό κύκλο του Χέφνερ.

Γνωστός λάτρης του κινηματογράφου, ο Χέφνερ έπαιρνε απίστευτα σοβαρά τις κινηματογραφικές βραδιές που διοργάνωσε στην έπαυλή του. Ένα δείπνο σε μπουφέ θα σερβιριζόταν στις 17.30 και η προβολή της ταινίας θα ξεκινούσε στις 19.00. Σε μια από αυτές τις βραδιές κινηματογράφου κατά την δεκαετία του 1970, λοιπόν, ο Χέφνερ κάλεσε και τον Τζον Λένον, του οποίου δήλωνε και μεγάλος θαυμαστής.

Ο Λένον, τότε, ήταν στα 30 του, ήταν μεθυσμένος και μόλις είχε χωρίσει από τη σύζυγό του, Γιόκο Όνο, ενώ σύμφωνα με τον Χέφνερ, δεν είχε την καλύτερη διάθεση όταν έφτασε στο αρχοντικό του. Για τον έναν ή τον άλλο λόγο, η κατάσταση του Λένον τον οδήγησε στο να σβήσει το τσιγάρο του σε ένα πρωτότυπο κομμάτι του Ανρί Ματίς, αναφέρει το grunge.com.

Ο Χέφνερ δεν ήταν μάρτυρας του περιστατικού, αλλά οι φίλοι του του γνωστοποίησαν το συμβάν. Ο Χέφνερ, ωστόσο, έδωσε ελαφρυντικά στο Λένον για τη συμπεριφορά του λέγοντας αργότερα ότι ήταν υπό μεγάλη πίεση λόγω της επαγγελματικής και προσωπικής του ζωής. Ο Χέφνερ επανέφερε τον πίνακα, ενώ μετά από αυτό το περιστατικό θεωρείται ότι ο Λένον είχε τη δυνατότητα να συνεχίσει να επισκέπτεται την έπαυλη.