Σχεδόν ένα χρόνο πριν ο 17χρονος τότε Μπίλι Μόνγκερ γλίτωσε ως εκ θαύματος από το τρομακτικό ατύχημα που είχε στην πίστα του Ντόνινγκτον Παρκ κατά τη διάρκεια αγώνα του Βρετανικού Πρωταθλήματος Formula 4. Μόνο που ήταν υποχρεωμένος να συνεχίσει τη ζωή του έχοντας χάσει τα κάτω άκρα του.

Άλλος στη θέση του πιθανότατα να μην ήθελε να δει ξανά στη ζωή του μονοθέσιο. Αυτός, όμως, αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα και επιβεβαίωση του αποφθέγματος του Νίτσε «ό,τι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό». Ο ήρωας της ιστορίας αποτελεί περίπτωση ανάλογη του σπουδαίου Άλεξ Ζανάρντι.

Τον περασμένο Ιούλιο, μόλις τρεις μήνες μετά το ατύχημα, οδήγησε ένα αγωνιστικό Volkswagen Beetle, κάνοντας τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 1996 στη Formula 1, Ντέιμον Χιλ να τον χαρακτηρίσει ως «ήρωα της χρονιάς».

Τώρα, λίγες ημέρες πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από εκείνο το τραγικό συμβάν, ο Μπίλι Μόνγκερ επέστρεψε στις πίστες για να ξορκίσει τα δαιμόνια και να συνεχίσει μια καριέρα που φάνηκε να τελειώνει με άδοξο τρόπο μερικούς μήνες πριν.

Το Σάββατο 31 Μαρτίου, ο 18χρονος πιλότος ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις του στη μεγαλύτερη και πιο απαιτητική κατηγορία, αυτή της Formula 3. Στον πρώτο αγώνα της σεζόν στην πίστα του Ούλτον Παρκ, κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση και να ανέβει στο βάθρο γνωρίζοντας την αποθέωση!

«Είναι σουρεαλιστικό αυτό που συμβαίνει, αλλά είναι υπέροχο συναίσθημα και μόνο το ότι επέστρεψα. Απόλαυσα το κάθε λεπτό που πέρασα στην πίστα», θα δηλώσει μετά το πέρας του αγώνα ο «Billy The Whizz» όπως τον αποκαλούν. «Αν μου λέγατε ότι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς θα ανέβαινα στο βάθρο πιθανότατα θα σας έλεγα ότι με κοροϊδεύετε. Το να βγαίνω εκεί έξω και να αποδεικνύω ότι είμαι ανταγωνιστικός είναι κάτι περισσότερο από αυτό που θα μπορούσα να ζητήσω».

Ο Μπίλι, που ακόμα δεν έχει καταφέρει να εξασφαλίσει τον απαιτούμενο προϋπολογισμό ώστε να παρακολουθήσει ολόκληρο το Πρωτάθλημα, οδήγησε ένα ειδικά διαμορφωμένο μονοθέσιο Tatuus Cosworth της Carlin, στο οποίο το γκάζι έχει ενσωματωθεί στο τιμόνι, ενώ διαθέτει μόνο ένα πεντάλ, αυτό του φρένου, το οποίο χειρίζεται με το πρόσθετο πόδι.

«Όνειρό μου η Formula 1»

«Θα μπορούσα πολύ εύκολα να μην είμαι εδώ και η σύγκρουσή μου να είχε μείνει στην ιστορία ως ένα τραγικό ατύχημα», είχε δηλώσει στα μέσα Φεβρουαρίου στο BBC o 18χρονος οδηγός.

«Τώρα μπορώ να κάνω τη διαφορά αποδεικνύοντας πως ακόμα και μετά από ένα τέτοιο περιστατικό μπορείς να συνεχίσεις να πετυχαίνεις σημαντικά πράγματα».

Τα όνειρα του Μπίλι φτάνουν μακριά, μέχρι τη Formula 1. «Αυτό το ατύχημα με δίδαξε πως αν υπάρχει κάτι που θέλω να πετύχω, η ζωή δεν πρόκειται να περιμένει το πότε θα είμαι έτοιμος να το κάνω. Είμαι χαρούμενος που έχω αυτή τη δεύτερη ευκαιρία να αγωνιστώ ξανά και να δείξω από τι είμαι φτιαγμένος».

Οι ημέρες μετά το ατύχημα ήταν τρομερά δύσκολες για τον ίδιο και την οικογένειά του. Χρειάστηκε να μείνει τρεις μέρες σε τεχνητό κόμμα μέχρι οι γιατροί να αποφασίσουν να προχωρήσουν σε ακρωτηριασμό των ποδιών του από τα γόνατα και κάτω.

«Ήταν πολύ δύσκολο όταν ξύπνησα και συνειδητοποίησα πως τα πόδια μου είχαν ακρωτηριαστεί. Είμαι ευγνώμων όμως που συνέβη χωρίς να χρειαστεί να έχω την παραμικρή ιδέα γι’ αυτό».

Για τις μετακινήσεις του χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο, προσπαθώντας παράλληλα να μάθει να περπατά με τα δύο νέα πρόσθετα πόδια του. «Περιέργως στην καθημερινότητά μου έχω να αντιμετωπίσω περισσότερες προκλήσεις μαθαίνοντας τα νέα μου πόδια απ’ ότι στους αγώνες αυτοκινήτων».

Ίνδαλμά του είναι ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να στηρίξουν τον ίδιο και την οικογένειά του μετά το ατύχημα.

«Η F1 αποτελεί το όνειρό μου από τότε που ήμουν οχτώ χρόνων. Θέλω να πιστεύω ότι το όνειρο παραμένει ζωντανό. Δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο η F1 δεν μπορεί να επιτευχθεί. Προφανώς υπάρχει πολύς δρόμος, καθώς πρέπει να αποδείξω στον εαυτό μου και στους άλλους ότι αξίζω μια ευκαιρία».

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.