Μια διαφορετική μορφή κόλασης λέει πως ζει τον τελευταίο χρόνο μια γυναίκα από τις ΗΠΑ που λαμβάνει καθημερινά πακέτα που δεν έχει παραγγείλει, αφότου ένας Κινέζος πωλητής χρησιμοποίησε την κατοικία της στο Σαν Χοσέ σαν διεύθυνση επιστροφής για τα προϊόντα του.

Η Kay, που λαμβάνει τα πακέτα εδώ και έναν χρόνο, λέει πως έρχονται με τέτοια συχνότητα που έχει αναγκαστεί να τα στοιβάξει στην είσοδο του σπιτιού της ώστε να διατηρήσει κάποια τάξη.

Η New York Post γράφει πως τα κουτιά είναι στοιβαγμένα μέχρι το ύψος του στήθους στον κήπο της και είναι πλέον τόσα πολλά, που η άτυχη γυναίκα δεν μπορεί να παρκάρει ούτε το αυτοκίνητό της στον χώρο.

«Είναι απλώς μια άλλη μορφή κόλασης», είπε η Kay στο ABC 7.

Ο «δράστης» είναι ένας πωλητής στην Κίνα με την επωνυμία Liusandedian, ο οποίος εμπορεύεται καλύμματα για καθίσματα αυτοκινήτων από συνθετικό δέρμα που όμως, από ό,τι φαίνεται, ταιριάζουν σε ελάχιστα από τα μοντέλα για τα οποία έχουν σχεδιαστεί, με αποτέλεσμα εκατοντάδες πελάτες να στέλνουν πίσω τα άχρηστα προϊόντα.

Ωστόσο, τα καλύμματα δεν επιστρέφονται στην Κίνα, αλλά καταλήγουν στο σπίτι της Kay στην Καλιφόρνια.

Η Kay λέει πως καταχώρισε τουλάχιστον έξι διαφορετικά αιτήματα καταγγελίας στην Amazon χωρίς αποτέλεσμα.

«Κάθε φορά με διαβεβαίωναν ότι αυτό θα σταματήσει», είπε στο ABC 7. «Δεν θα λάβετε άλλα πακέτα, θα λάβετε νέα μας σε 24, 48 ώρες».

Η επιχείρηση φαίνεται να προσπάθησε να της προσφέρει μια δωροκάρτα αξίας 100 $ για την ταλαιπωρία της, ενώ, σύμφωνα με την ίδια, της είπαν επίσης ότι είναι δικό της καθήκον να ξεφορτωθεί τα πακέτα και της πρότειναν να τα δωρίσει ή να τα στείλει πίσω στον αποστολέα.

Η Post γράφει πως η Amazon αρνείται ότι είπε ποτέ στην Kay να χειριστεί το πρόβλημα μόνη της και τη διαβεβαίωσε για μία ακόμα φορά πως δεν θα ξαναδεί άλλο κάλυμμα καθίσματος.