Στο εργοστάσιο της Λειψίας ξεκινά τη μαζική παραγωγή του BMW i8 Roadster, αλλά και της αναβαθμισμένης έκδοσης του i8 Coupe ταυτόχρονα.

Τα δύο μοντέλα θα παράγονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών, ενώ θα μοιράζονται την ίδια γραμμή παραγωγής. Το i8 Roadster προσφέρει όλη την ελευθερία της open-top οδήγησης για δύο άτομα με ηλεκτρικό soft-top, ενώ το νέο i8 Coupe ξεχωρίζει σαν ένα εξαιρετικά σπορ μοντέλο 2+2 θέσεων. Τα γνωστά μέτρα σχεδίασης ελαφρού βάρους που υιοθετήθηκαν σε προηγούμενα μοντέλα BMW i έχουν προσαρμοστεί σχολαστικά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του i8 Roadster. Διαθέτει πόρτες νέας σχεδίασης, χωρίς πλαίσιο, που ανοίγουν προς τα πάνω και κατασκευάζονται από CFRP με αλουμινένιο εξωτερικό κέλυφος.

gjfioj4 gjfioj3

Αυτό το νέο επίπεδο εμπειρίας της ηλεκτροκίνησης υποστηρίζεται από μία αναβαθμισμένη έκδοση της μπαταρίας ιόντων λιθίου που έχει εξελιχθεί για την i8. Η μονάδα μπαταρίας υψηλής τάσης είναι κεντρικά τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Η χωρητικότητα κυψελών είναι από 20 έως 34 Ah και η μικτή δυναμικότητα ενέργειας αυξάνεται από 7,1 σε 11,6 kWh (καθαρό: 9,4 kWh). Η ηλεκτρική αυτονομία του νέου i8 Coupe στον κύκλο  δοκιμών NEDC έχει αυξηθεί στα 55 km, ενώ για το νέο i8 Roadster η τιμή αυτή είναι 53 km.

Από το 2014 που λανσαρίστηκε, το i8 είναι το plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Από το 2013, το i3 και από το 2017 η σπορ έκδοση i3s κατασκευάζονται στη μονάδα παραγωγής της BMW i στη Λειψία. Συνολικά, 130 μοντέλα BMW i κατασκευάζονται  στο εργοστάσιο ανά ημέρα. Το λανσάρισμα των i8 Coupe και i8 Roadster ξεκινά τον Μάιο του 2018.

gjfioj2 gjfioj1

Νίκος Τσάδαρης