Μετά τον αποκλεισμό από τη Σλόβαν Μπρατισλάβας στα πλέι οφ του Europa League, η οποία ακολούθησε αυτόν από τον Άγιαξ για τον γ’ προκριματικό γύρο του Champions League, ο ΠΑΟΚ πέρασε σε μια μίνι περίοδο εσωστρέφειας. Μεταξύ των κινήσεων που έγιναν, ήταν ο Μάριο Μπράνκο να θέσει στη διοίκηση την παραίτησή του από το πόστο του τεχνικού διευθυντή.

Ο Ιβάν Σαββίδης είναι αυτός που καλείται να λάβει την απόφαση αναφορικά με τον Πορτογάλο, ωστόσο -σύμφωνα με όσα πηγάζουν από τη Θεσσαλονίκη- δεν ήθελε να λάβει μια τόσο σημαντική απόφαση εν θερμώ.

Ήδη, πάντως, η φημολογία που αφορά τον αντικαταστάτη του Μπράνκο έχει «φουντώσει». Μεταξύ των ονομάτων που ήρθαν χθες στο προσκήνιο, είναι και αυτό του Ζήση Βρύζα, ενός ανθρώπου που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με τη νυν διοίκηση των νταμπλούχων Ελλάδας και ο οποίος διατηρεί καλή σχέση με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ.

Στη λίστα, ωστόσο, παραμένει και ο Λούμπος Μίχελ, ο οποίος βρισκόταν σε αυτό το πόστο πριν δώσει τη… σκυτάλη στον Πορτογάλο. Άλλωστε, ο Σλοβάκος διατηρεί ακόμη ανοικτό δίαυλο με τον «δικέφαλο» του Βορρά και τα επιτελικά του στελέχη και έχει έναν ρόλο άτυπου εξωτερικού συμβούλου στον σύλλογο.

Ωστόσο, αυτό που δίνει «συν» στον Μάριο Μπράνκο ώστε να παραμείνει στον ΠΑΟΚ, είναι το γεγονός πως θεωρείται εξπέρ στις πωλήσεις παικτών. Κάτι που σε αυτήν τη χρονική στιγμή είναι αναγκαίο στους «ασπρόμαυρους», λόγω του Financial Fair Play.

Σύμφωνα με την οικονομική πολιτική που επιβάλλει η UEFA, οι σύλλογοι δεν επιτρέπεται να έχουν ζημιές πάνω από 30 εκατ. ευρώ ανά τριετία και αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με την εφημερίδα Live Sport, ο σύλλογος της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο όριο να την… πατήσει.

Βάσει της ανάλυσης στην οποία προχώρησε η εφημερίδα, τη σεζόν 2017-18 αυξήθηκαν οι ζημιές στα 20.781.368 ευρώ (μετά τον αποκλεισμό από την Έστερσουντ) και οι ζημιές της διετίες 2016-18 έφτασαν τα 26.127.444 ευρώ. Τον ερχόμενο Δεκέμβριο αναμένεται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της περιόδου 2018-19 και τότε θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

Το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει πως οι άνθρωποι του εμπορικού τμήματος της ΠΑΕ, σε μία προσπάθεια να αποφευχθεί ο συγκεκριμένος κίνδυνος, εξαντλούν τις όποιες δυνατότητες υπάρχουν για εμπορική εκμετάλλευση του brand. Επίσης, η πώληση κάποιου ποδοσφαιριστή μπορεί και να λειτουργήσει ευεργετικά σε μια τέτοια περίπτωση, ωστόσο αυτό πρέπει να γίνει σε διάστημα πριν έλθει η καταληκτική ημερομηνία.