Στο 30% ανέρχονται, μέχρι στιγμής, οι ακυρώσεις κρατήσεων στα ξενοδοχεία της Καβάλας και της Θάσου σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Άγγελο Τσατσούλη .

Ο κ. Τσατσούλης επισήμανε ότι όταν μια μεγάλη γεωγραφική περιοχή όπως αυτή της Καβάλας και της Θάσου με το 72% του ΑΕΠ να απορρέει από τον τουρισμό παρουσιάζει πτώση της τάξης του 30% στις κρατήσεις των ξενοδοχειακών καταλυμάτων, γίνεται αμέσως αντιληπτό τι σημαίνει για τα έσοδά του και την πορεία των επιχειρήσεών του.

Η έρευνα που έκανε για λογαριασμό του Επιμελητηρίου η εταιρεία ICAP GROUP πραγματοποιήθηκε το 2010 και το 2011. Προσπαθεί να προσδιορίσει τον βαθμό ικανοποίησης από τα τουριστικά καταλύματα και τις υπηρεσίες που παρέχονται σ’ αυτά, την παροχή υπηρεσιών εστίασης, την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση, τις επιλογές εξόδου, τα πολιτιστικά αξιοθέατα και τις φυσικές ομορφιές.

Διερευνά επίσης το βαθμό ικανοποίησης των τουριστών από τις υφιστάμενες υποδομές, όπως δρόμοι, μέσα μεταφοράς, καθαριότητα και τις προθέσεις προτίμησης της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας ως προορισμοί διακοπών στο μέλλον.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό 46% επέλεξε την Καβάλα μέσω σύστασης του φιλικού περιβάλλοντος, ένα ποσοστό 18% περίπου, επέλεξε τον τόπο προορισμού μετά από έρευνα στο internet, ενώ ένα 10% από τουριστικό πράκτορα κι ένα άλλο 4% μέσω διαφημιστικών εντύπων. Ένα ποσοστό 30% έκανε την κράτησή του μέσω τηλεφώνου ή φαξ, και internet, ενώ ένα 16% μέσω τουριστικού πρακτορείου.

Οι μισοί από τους επισκέπτες έμειναν σε ξενοδοχεία και οι υπόλοιποι σε ενοικιαζόμενα δωμάτια. Τα καταλύματα κρίθηκαν ικανοποιητικά σε ποσοστό 85% από τους τουρίστες. Τα περισσότερα χρήματα τα δαπάνησαν σε εστιατόρια, καφέ-μπαρ, λιγότερα σε αγορές και πολύ λιγότερα σε επισκέψεις θεαμάτων, αρχαιολογικών χώρων και ψυχαγωγία. Τα συμπεράσματα της μελέτης έδειξαν ότι περίπου το 60% των τουριστών της Καβάλας έμεινε για διάστημα μιας εβδομάδας στην περιοχή.