To να αλλάζετε την επίπλωση του σπιτιού σας είναι μια άκρως ευχάριστη και ανανεωτική διαδικασία, ωστόσο πρέπει να έχετε το νου σας καθώς υπάρχουν κρυφά σημεία που μπορεί να οδηγήσουν σε κρυφές χρεώσεις και καθυστερήσεις, ενώ οι «προσφορές» μπορεί να μην είναι πραγματικές. Σαφώς και δεν είναι όλοι οι έμποροι επίφοβοι, ωστόσο εμείς θα σας ενημερώσουμε για να είστε προσεκτικοί.

Παράδοση με καθυστέρηση

Αν και όταν κάνατε την παραγγελία σάς δόθηκε εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης, συνήθως υπάρχουν καθυστερήσεις και μερικές φορές είναι μεγαλύτερες από αυτές που περιμένατε. Ακριβώς επειδή μια μεγάλη καθυστέρηση αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την αγορά επίπλων, αρκετές φορές η πληροφορία αυτή παρακάμπτεται ή δίνεται μια πιο ελκυστική απάντηση που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ζητήστε ακριβή ημερομηνία και εγγυήσεις για επιστροφή χρημάτων αν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη από το deadline για παραλαβή.

Ανάληψη ευθύνης για ζημιές

Οι περισσότεροι πωλητές δεν αναφέρονται στην ανάληψη ευθύνης σε περίπτωση ζημιών κατά τη μεταφορά και πολλές εταιρείες δεν καλύπτουν το κόστος αν η μεταφορική εταιρία παραδώσει ένα αντικείμενο χτυπημένο ή σπασμένο. Σύμφωνα με έρευνες, το 20% των καταναλωτών έχουν κάνει καταγγελίες για χτυπημένα ή κατεστραμμένα έπιπλα. Αν έρθει ένα έπιπλο που έχει υποστεί ζημιά, μην υπογράψετε και μην το παραλάβετε ώστε να επιστραφεί στην εταιρεία και να διαφυλάξετε το συμφέρον σας. Βεβαιωθείτε πως οι είσοδοι από τις οποίες θα περάσουν τα έπιπλά σας τα χωρούν, ώστε να διευκολύνετε τους ανθρώπους της μεταφορικής και κατ’ επέκταση τον εαυτό σας.

Προσφορές

Τα ακριβά και καινούργια μοντέλα επίπλων τοποθετούνται στρατηγικά μπροστά στα καταστήματα, ενώ οι προσφορές και τα πιο οικονομικά κρύβονται στο πίσω μέρος. Οι εταιρείες το κάνουν αυτό επειδή θεωρούν ότι ο πελάτης θα μείνει στα προφανή και δεν θα ψάξει τόσο εξονυχιστικά στον χώρο ή στην καλύτερη περίπτωση αν φτάσει στη… γαλαρία, θα αγοράσει κάτι και από τα παλιά και από τα καινούργια. Κοιτάξτε σε ολόκληρο το κατάστημα και σε όλους τους ορόφους για να έχετε πλήρη εικόνα.

Κρυφές χρεώσεις

Εκτός από τα συμφωνημένα μπορεί στην τελική απόδειξη να εμφανιστούν και κάποιες χρεώσεις τις οποίες δε γνωρίζατε και κανείς δεν σας ενημέρωσε. Μη ντραπείτε να ρωτήσετε αν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις όταν κάνετε την αγορά των επίπλων σας για να μην έρθετε σε αντιπαράθεση στο τέλος.

Χρεώσεις μεταφοράς

Οι τιμές μεταφοράς μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με την απόσταση παράδοσης, ενώ η συναρμολόγηση συνεπάγεται τις περισσότερες φορές επιπλέον κόστος. Σχεδόν όλα τα καταστήματα επίπλων χρεώνουν μεταφορικά, γι’ αυτό ρωτήστε ποιο είναι το κόστος για να τα φέρουν στο σπίτι σας και να τα ανεβάσουν στον όροφο του διαμερίσματος (διότι μπορεί να εννοούν παράδοση στο πεζοδρόμιο) και επίσης ξεκαθαρίστε ποιο είναι το κόστος για την τοποθέτηση και τη συναρμολόγηση.