Γνωστό brand σοκολάτας, σε συνεργασία με μεγάλη εταιρεία υπαίθριας διαφήμισης, συνδύασαν τα social media με outdoor προβολή και έδωσαν ένα διαδραστικό χαρακτήρα στην καμπάνια.
Πρωταγωνιστής της καμπάνιας ήταν το κοινό, που άφησε αφιερώσεις και μηνύματα αγάπης, μέσα από τα social media, τα οποία στη συνέχεια αναρτήθηκαν σε στάσεις λεωφορείων, που επέλεξε το ίδιο το κοινό.
Το κόνσεπτ ξεπέρασε τα προσδοκώμενα και αντί για μια διαφημιστική λεζάντα, αυτή τη φορά «δημιούργησε» το κοινό, με αυθόρμητα, απλά και από καρδιάς μηνύματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλατφόρμα ονομάζεται «wishu.gr» και η νέα αυτή εφαρμογή, θα «ανοίξει» επίσημα σε λίγες μέρες για όλη την αγορά, όχι μόνο για τους διαφημιζόμενους αλλά και για το κοινό, έχοντας όλοι μας τη δυνατότητα να απολαύσουμε τις «προσωπικές» μας καμπάνιες, σε στάσεις λεωφορείων, που θα επιλέξουμε.