Αναστάτωση έχει προκαλέσει η πληροφορία της εφημερίδας «δημοκρατία» σύμφωνα με την οποία ο πιλότος φέρεται ότι είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10 το πρωί (αντί στις 07:30) λόγω της πρόγνωσης του καιρού – η άδεια όμως αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν δόθηκε.

Καλά πληροφορημένες πηγές που μίλησαν στο Newsbeast.gr αρνήθηκαν ότι υφίσταται κάτι τέτοιο και το απέδωσαν σε δηλώσεις γονέων μέλους του πληρώματος.

Άλλες πληροφορίες, που επικαλείται η «Εφημερίδα των Συντακτών», αναφέρουν πως στους αεροπορικούς χάρτες της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου σημειώνονται τα ύψη στα οποία με ασφάλεια μπορεί να πετάξει ένα πτητικό μέσο, ορίζονται ως όριο ασφαλείας στη συγκεκριμένη περιοχή τα 7.200 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας.

Με δεδομένο ότι ορισμένες περιοχές του Σαρανταπόρου βρίσκονται σε υψόμετρο 3.500 πόδια και με δεδομένη τη νέφωση, η βάση της οποίας ήταν σε ύψος μόλις 50ο ποδών από το έδαφος, έμπειροι αξιωματικοί της Αεροπορίας ανέφεραν ότι η πτήση ήταν παρακινδυνευμένη και γι’ αυτό θα πρέπει να εκτιμηθεί πρώτα ο βαθμός αναγκαιότητάς της και μετά να διερευνηθεί αν σημειώθηκε κάποιο λάθος από τους χειριστές του ελικοπτέρου, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πετούν σε χαμηλό έδαφος.

Σύμφωνα με στρατιωτικές πηγές πάντως που μίλησαν στο Newsbeast.gr έχουν συσταθεί δύο επιτροπές διερεύνησης του ατυχήματος.

Μία που εξετάζει την τεχνική πλευρά και μία για όλα τα υπόλοιπα.