Αυξημένα μέτρα προστασίας με δεκάδες εργαζόμενους, οχήματα και ειδικό εξοπλισμό στους δρόμους ώστε να διασφαλιστεί η ευπρεπής, ομαλή και πολιτισμένη εικόνα της Θεσσαλονίκης, πρόκειται να εφαρμόσει η Αντιδημαρχία Ανακύκλωσης και Καθαριότητας, κατά το διήμερο των εγκαινίων της 76ης ΔΕΘ.

Στον σχεδιασμό του προγράμματος που έγινε με στόχο να βελτιωθεί καθοριστικά και να διασφαλιστεί η καθαριότητα στη πόλη η οποία θα υποδεχτεί τους χιλιάδες επισκέπτες λόγω της ΔΕΘ, αλλά και των προγραμματισμένων κινητοποιήσεων, συμμετέχουν όλες οι υπηρεσίες της Αντιδημαρχίας με ειδικευμένο προσωπικό 80 ατόμων, 20 τρίκυκλα σαρώματος και 2 Σάρωθρα.

Τα μέτρα προστασίας, τα οποία για πρώτη φορά λαμβάνουν ανάλογη έκταση, περιλαμβάνουν αυξημένη δύναμη του τμήματος Σαρώματος, με ενισχυμένη την παρουσία του σε όλο το Ιστορικό Κέντρο και με συντονισμένη συνεργασία με το τμήμα αποκομιδής και ογκωδών αντικειμένων, ενώ έχει προβλεφθεί και συνεργείο για άμεση επέμβαση όπου χρειαστεί.
Αν και οι κάδοι απορριμμάτων θα απομακρυνθούν από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης έως και Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου για λόγους ασφαλείας βάσει εγγράφου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, ο ειδικός σχεδιασμός και το πρόγραμμα της Αντιδημαρχίας που έχει για αυτό τον λόγο καταρτιστεί, με την βοήθεια και την συμβολή των δημοτών θα συμβάλει στο να διατηρηθεί η πόλη καθαρή.

Αναλυτικά:
Το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου το τμήμα Σαρώματος θα επιμεληθεί την καθαριότητα στο Ιστορικό Εμπορικό Κέντρο δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στους χώρους πλησίον της ΔΕΘ. Ο καθαρισμός θα συνεχιστεί και μετά το πέρας των προγραμματισμένων εκδηλώσεων.

Σε ότι αφορά την αποκομιδή αυτή θα πραγματοποιηθεί κανονικά σύμφωνα με το καθημερινό πρόγραμμα σε όλη την πόλη εκτός των οδών όπου έχουν αποσυρθεί οι κάδοι.

Στο Ιστορικό και Εμπορικό κέντρο θα γίνονται άμεσες επεμβάσεις καθαρισμού και συλλογής τυχόν απορριμμάτων από το τμήμα αποκομιδής και το τμήμα ογκωδών αντικειμένων.

Τα τηλέφωνα της υπηρεσίας καθαριότητας: 15192, 2310 494-514 είναι στην διάθεση των δημοτών για κάθε περαιτέρω πληροφορία και εξυπηρέτηση έκτακτων αναγκών.