Σε τεχνικούς λόγους τοποθετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τη σχετική της ανακοίνωση, τις δυσλειτουργίες στο σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης θέσεων που διαπιστώνονται το τελευταίο διάστημα.

Ειδικότερα, η εταιρεία τονίζει πως έχει ήδη ξεκινήσει η αναβάθμιση του συστήματος ηλεκτρονικής κράτησης θέσεων μέσω της ιστοσελίδας της, ενόψει της εφαρμογής, εντός των επόμενων ημερών, του νέου πλέγματος δρομολογίων, το οποίο θα προσφέρει στο επιβατικό κοινό νέες και εκσυγχρονισμένες υπηρεσίες .

Καταλήγοντας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού, για τη δυσλειτουργία που προέκυψε στη μετάβαση στη νέα κατάσταση και εκφράζει την ελπίδα ότι τα νέα δρομολόγια της, θα τύχουν της ευρείας αποδοχής και της στήριξης του επιβατικού κοινού.