Eurovision 2019: Το σοκ της Φουρέιρα όταν μαθαίνει τα αποτελέσματα DNA για την καταγωγή της

Δεν πίστευε η τραγουδίστρια όταν άκουσε πως το 70% της καταγωγής της είναι από αυτή την χώρα

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΜΟΥΣΙΚΗ
21/05/2019

Το πέρασμα της Ελένης Φουρέιρα από την Eurovision 2019 ήταν  για εκείνη μία μοναδική εμπειρία, ενώ η παρουσία της στον φετινό διαγωνισμό στο Τελ Αβίβ άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, πάνω και κάτω από τη σκηνή. Οι διοργανωτές, φέτος, είχαν ετοιμάσει πολλές εκπλήξεις για τους καλεσμένους τους, κάνοντας τη διαμονή τους ακόμη πιο ευχάριστη. Και μία από τις ευχάριστες στιγμές, ήταν ένα παιγνίδι κατά κάποιο τρόπο που έκαναν με εξετάσεις DNA για την καταγωγή καλλιτεχνών.

Σε αυτό συμμετείχε και η Ελένη Φουρέιρα, η οποία μαζί και με τον Verka Serduchka και την τραγουδίστρια από την Δανία, Emmelie de Forest κάθισαν απέναντι στον ισραηλινό παρουσιαστή που τους ανακοίνωσε τα αποτελέσματα DNA για την καταγωγή τους. Και για την Ελένη Φουρέιρα, που γεννήθηκε και μεγάλωσε μέχρι τα 7 της χρόνια στην Αλβανία, ήταν μία μεγάλη έκπληξη, αφού σύμφωνα με τα αποτελέσματα είναι κατά 68,9% ελληνικής καταγωγής!

«68,9% Ελληνίδα και Νοτιο-ιταλίδα», της είπε ο παρουσιαστής και η τραγουδίστρια έμεινε με το στόμα ανοιχτό. «Αλήθεια; Ιταλίδα; Δεν είχα ιδέα! Περίμενε. Είμαι σχεδόν 70% Ελληνίδα; Θα βάλω τα κλάματα. Δεν είμαι Ελληνίδα, μεγάλωσα στην Ελλάδα. Αλλά νιώθω Ελληνίδα επειδή έχω την ίδια νοοτροπία. Από νότια Ιταλία; Τι να πω;» σχολίασε.

Επίσης, η Φουρέιρα κατά 29,8% είναι γενικά από τα Βαλκάνια, ενώ κατά 1,3% εβραϊκής καταγωγής. Η ίδια, πάντως, σχολίασε πως θα περίμενε να είναι γύρω στο 50% από τα Βαλκάνια. Ωστόσο, η πιο αστεία στιγμή, είναι όταν έρχεται η σειρά του Ουκρανού Verka Serduchka να μάθει τα δικά του αποτελέσματα, έχοντας στο πλευρό τη… μαμά του. Και το DNA δείχνει ότι το ποσοστό καταγωγής του από την Ουκρανία είναι στα… τάρταρα.

Δείτε το απολαυστικό βίντεο:

1. avatar μααααλιστα

Με την κυρία δεν ασχολούμαι δεν την γνωρίζω αλλά οι άλλοι πήγαν εκεί να τραγουδήσουν και τους έκαναν τεστ dna;;;;

2. avatar Ανδρέας Φιλιποπουλος

Μαρεσε το «Η Φουρειρα είναι κατά 29,8% είναι γενικά από τα Βαλκάνια»
    Πάρτι με ούζα με όλες τις φυλές των Βαλκανίων Δηλαδή οι γιαγιάδες της ! Χαχαχα ! Κατά μάνα και η κόρη !

3. avatar Κατά μέσο όρο

μόνο τρία έως το πολύ πέντε τοις εκατό των ΕΛΛΉΝΩΝ έχει ξένο DNA και μάλιστα με επικρατέστερο το Ελληνικό.Αυτό όχι από Ελληνες ερευνητές αλλά από πολλούς ξένους και μάλιστα από ΣΟΥΗΔΕΖΑ Βιολόγο με καμμιά δεκαριά ειδικεύσεις ,οικογενειακή φίλη του γράφοντος που δημοσιεύει τα αποτελέσματα αξιόπιστων ερευνών σε ΙΑΤΡΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ..ΣΤΡΑΒΑΔΙΑ η καλύτερα υπάλληλοι το πσόρου μισέλληνες.

4. avatar KΛΕΩΝ

Ολοι οι Αλβανοι ειναι ειτε Ελληνες ειτε Ιταλοι!
    Δεν υπαρχει κανεις τους που να λεει οτι ειναι Αλβανος!

5. avatar Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

Πολλοί Έλληνες έμειναν έξω από αυτό που ονομάζουμε Ελληνικό κράτος (1832-1864-1912-1947) και φυσικά πολλοί άλλοι που έμεναν στον γεωγραφικό χώρο που λέμε σήμερα Ελλάδα, δεν ήταν Έλληνες αλλά τους ονομάζουμε Έλληνες!!! Αυτό αποδεικνύει πως είναι δυνατόν μόνο στην Ελλάδα, να υπάρχουν άνθρωποι που μισούν τον τόπο τους χρησιμοποιώντας το κάλυμμα του αριστερού.

6. avatar Aimilios

Αισθανεται Ελληνιδα και τιμαει και σεβεται την χωρα στην οποια ζει. Αυτο.Απλο. Δεν ζηταει κανεις κατι παραπανω.
    Τωρα: το οτι εχουμε γεμισει πακιστανο-ισλαμιστες και μαμακιδες αριστερους που μισουν την κοινωνια μας και διψανε για αιμα, εκει ειναι το θεμα

7. avatar ΕΛΛΑΔΑ ΡΕΕΕΕΕΕ

εδω γελάνε και οι πετρες
    τι αλλο θα κανει..... καλε αυτη απο βραζιλια δεν ειναι..... φαινεται κ απο το χρωμα.....

8. avatar Από

Βραζιλία Πόσο ποσοστό DNA είχε

1. avatar όσο και οι

γιαλαντζί ανάπηροι του ψευτοκλεφτοθασόκ. 67%

9. avatar ????

Η πιο άχρηστη πληροφορία του μήνα όμως με διαφορά

10. avatar Dhhddh

Τουλάχιστον ευχάριστο σοκ. Από αλβανίδα την βγάλανε ελληνο-ιταλίδα

1. avatar Andrex

Δεν είναι ιταλίδα διόλου. Το Ελληνοιταλικό γονίδιο του DNA της, αναφέρεται στην Magna Grecia όπου ακόμη και σήμερα υπάρχει ανέγγιχτο από τους αιώνες το ελληνικό DNA. Το MyHeritage δεν το διαχωρίζει από το Ελληνικό αλλά το έχει ως το ίδιο και που περιλαμβάνει όλη την Ελλάδα όπως την γνωρίζουμε σήμερα, την Κύπρο και την Νότια Ιταλία από Σαλέρνο και κάτω μαζί με την Σικελία. Αυτή είναιη γονιδιακή Ελλάδα! Άρα η Φουρέϊρα είναι Ελληνίδα γονιδιακά μέχρι και 70% το οποίο είναι πολύ υψηλό ποσοστό για τις οποίες δεν μπορούν καυχώνται πάρα πολλές περιοχές στην υπόλοιπη Ελλάδα. Κάντε όλοι μια DNA εξέταση να σας πουν γονιδιακά από που προέρχεσθε και να μην αυταπατάσθε. Κοστίζει μόνο 70 με 80 ευρώ.

11. avatar Γεροτσολιας

Στο τελος θα μαθουμε πως η καταγωγη της ειναι απ'το διαστημα, τετοιο UFO που ειναι.

12. avatar FONIAS

Εντάξει κλαίω. Αφού τόσο καιρό πάλευε να αποδείξει ότι είναι Μεξικάνα...Κρίμα ούτε από εκεί είναι αχαχαχαχ

13. avatar Απόδημος

Εχω κάνει εξέταση DNA έχω βασικά ΕλληνοΙταλικό και Βαλκανικό,εχω κατά 99.99 ευρωπαικό DNA ο πατέρας μου και αρκετοί συγγενείς εχουν 100% ευρωπαικό ΔΝΑ Ειμαστε όλοι απο Μάνη και Λακωνία γενικά, κανένας μας δεν έχει μογγόλικο ή εβραικό DNA υποθέτω πως και ο Κασιδιάρης ειναι περίπου το ίδιο.

1. avatar Έλληνας Θεσσαλός

Πίστευα ότι έχω μέχρι και 80-90% ελληνικό DNA μελετώντας πολλά στοιχεία, από ανθρωπολογικά μέχρι χρονολογικά και τοπολογικά, ιδιοκτησιακά κλπ, για την καταγωγή των προγόνων μου μέχρι 5ης γενιάς εδώ στην Δυτ. Θεσσαλία με όλα όσα μπορούσα να μαζέψω, προφορικά φυσικά και χωρίς αρχεία κλπ. Κάνοντας λοιπόν το τεστ επειδή με "έτρωγε" το θέμα, κι επειδή κάποια στιγμή τελματωσα στην έρευνα, πήρα αποτελέσματα πριν δέκα ημέρες. Ελληνικό & Νοτίου Ιταλίας DNA=55%, Βαλκάνιο=31,5%, Ασκενάζι (κεντρικής/βόρειας Ευρώπης)=7% ήτοι ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ=93,5%. Το υπόλοιπο 6,5% προέρχεται μέσα από τα βάθη των αιώνων από Πόντο & Περσία κυρίως, Αχεμενίδες κλπ !!! Ούτε μογγόλικο, ούτε τούρκικο, ούτε αιγυπτιακό, ούτε σημιτικό/εβραϊκό ζω ούτε ισπανικό, ούτε βουλγάρικο... Το Βαλκάνιο πιάνει την περιοχή της πρώην Γιουγκοσλαβίας με Σλοβενία, όχι όμως Αλβανία και Βουλγαρία/Ρουμανία. Γι αυτό πολλοί μην λέτε είμαι γονιδιακά 100% έτσι ή αλλιώς εάν δεν εξεταστείτε πρώτα.

14. avatar Φάπες ριχνω

Από το μεχικο πόσο της εκατό;

1. avatar Andrex

Φάπες χρειάζεσαι κι όχι να ρίξεις...

15. avatar Ρε..

Ρε beast πολύ 'σπρώξιμο' από μεριά σου τις τελευταίες μέρες με αυτήν...
    Τι παίζει;

16. avatar Aris7

Μα καλά δεν βρήκαν τις κουβανικες της ρίζες; Άχρηστα τα DNA τεστ!!

17. avatar Άμα σκεφτείς

Πόσοι Έλληνες υπήρχαν σε αποικίες γύρω από τη Μεσόγειο, όλη η νότια Ιταλία λεγόταν Μεγάλη Ελλάδα γιατί είχε περισσότερους Έλληνες, σε όλα τα Βαλκάνια είχαν σκορπιστεί με το εμπόριο και στη Μαύρη Θάλασσα. Με τον Αλέξανδρο σε όλη τη Μ. Ανατολή και στην Αίγυπτο. Με τους εξισλαμισμούς και τα παιδομαζώματα. Υπολογίζεται με συντηρητικές μετρήσεις ότι Ελληνικό Dna έχουν πάνω από 100.000.000 στον κόσμο.

18. avatar Βιλλλλλλλ

Άμα είσαι αγράμματος.... Η κατηγορία είναι Ελλάδα και Νότιο Ιταλία γιατί από αρχαιοτάτων χρόνων η νότια Ιταλία είχε αποικηθει από Έλληνες και αφομοίωσαν σιγά σιγά το οποίο τοπικό στοιχείο δεν φρόντισαν να εκδιώξουν. Οπότε στην Ιταλία υπάρχει πολύ το ελληνικό δνα. Λογικά το ίδιο ισχύει σε όλα τα παράλια της Μεσογείου.

1. avatar Ελληνοαμερικανος

Που να τα ξέρει αυτά η κοπέλα ; Η μήπως τα ξέρουν το 80% αυτών που κατοικούν στο Ελλαδιστάν;

1. avatar Andrex

Εάν κάνουν όλοι οι Έλληνες εξέταση DNA θα ανακαλύψουν τεράστιες εκπλήξεις ων στο αίμα τους που δικαιώνει εν μέρει τον Φαλμεράϊερ. Άσχετα εάν από πάππου πρός πάππου γεννήθηκαν στα ελληνικά χώματα και μετείχαν της ελληνικής παιδείας, η καταγωγή σε DNA αποδεικνύει επιμιξίες διάφορες (πλην ίσως της Μάνης).

1. avatar μετά τον ΦΑΛΜΕΡΆΓΕΡ

και το ΜΕΤΤΕΡΝΙΧ τα ίδια έλεγαν ο ΜΑΡΞ και ο ΕΓΚΕΛΣ μόνο που αυτοί μας έκαναν Ελληνόφωνους ΣΛΑΥΟΥΣ φίλε κοπαδέ του παγκόσμιου αχταρμά των νούμερων όπως είστε εσείς.Επιστήμονες/ανθρωπολόγοι άλλα λένε.Σιγά μήπως δε βγάζατε την ΑΛΒΑΝΙΔΑ ,ΕΛΛΗΝΙΔΑ.Το ψιλιάστηκα πρίν διαβάσω το άρθρο.Α ξέχασα και τα ..αδέλφια ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ/ΙΝΔΟΥΣ κλπ ταξικά και μή αφού είμαστε ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ μόνο που αυτοί λόγω ...ζέστης μαύρισαν λίγο παραπάνω ,τόσο που τους έμεινε μόνιμο.

1. avatar Andrex

Λες την άποψή σου και εγώ μέχρι τώρα την σεβόμουνα ότι έτσι είναι και πολύ σωστά το επισημαίνεις. αλλά υπάρχει θέμα με την μίξη πολλών γονιδίων στο σημερινό ελληνικό από όσο φαίνεται... Και να γνωρίζεις ότι δεν είσαι πιο έλληνας γονιδιακά ούτε από εμένα και όπως αποδεικνύεται, ούτε κι από αυτήν την "αλβανίδα" όπως μάθαμε να την αποκαλούμε εξαιτίας της αστοχίας της να λέει ό,τι την συμβούλευσαν οι μέντορές της... Εντυπωσιακό το 70% του ελληνικού της γονιδίου δεν βρίσκεις. Μόνο στο κεφάλι είναι αλβανίδα μέχρι στιγμής. Φοβάμαι μη τυχόν ο Φαλμεράγιερ έχει πολύ δίκιο σε όλα αυτά...

19. avatar Trololololololo

Οι Inka ήταν Έλληνες !!! Ή Αλβανοί ;;