H Fiat πατάει γκάζι στα σχέδια εξηλεκτρισμού της

Δημιουργεί το πρώτο «Battery Hub» στο εργοστάσιο του Mirafiori


AUTO
15:09
23/10/2019
H Fiat πατάει γκάζι στα σχέδια εξηλεκτρισμού της
loading

Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ανακοίνωσε την κατασκευή ενός νέου τμήματος συναρμολόγησης μπαταριών, στο βιομηχανικό συγκρότημα του Μιραφιόρι στο Τορίνο, ως μέρος της συνολικής της στρατηγικής για το e-Mobility. Το νέο τμήμα με την ονομασία «Battery Hub» θα βρίσκεται στην «καρδιά» του Μιραφιόρι, ενώ η κατασκευή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020.

Η νέα επένδυση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά πρωτοβουλιών και συμφωνιών που έχει συνάψει ο όμιλος τους τελευταίους μήνες και αφορούν στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.

«Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μία περίοδο σημαντικών ανακατατάξεων και μία από τις βασικές τάσεις είναι η ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Pietro Gorlier, στέλεχος της μάρκας, για να προσθέσει: «Με το νέο "Battery Hub" που θα δημιουργηθεί στο Μιραφιόρι προσθέτουμε ακόμα ένα στοιχείο στο «οικοσύστημα» μας που περιλαμβάνει όλα τα στάδια από την αλυσίδα της παραγωγής μέχρι την υποστήριξη του τελικού χρήστη. Είναι ένα ταξίδι που περνά μέσα από τις πρόσφατες συνεργασίες μας στον τομέα των υπηρεσιών φόρτισης, των δικτύων V2G και της υποστήριξης των πελατών των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ιταλία και σε όλο τον κόσμο».

Η νέα εγκατάσταση (η αρχική επένδυση θα είναι περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ) θα δημιουργηθεί σε ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτό το σκοπό κτήριο που θα έχει τη δυνατότητα επέκτασης για μελλοντικές αναβαθμίσεις. Θα εφαρμοστούν οι πιο προηγμένες μέθοδοι παραγωγής, οι οποίες περιλαμβάνουν εκτός των άλλων και τη συνεργασία ρομπότ με ανθρώπους.

Παράλληλα το «Battery Hub» θα περιλαμβάνει ειδικούς χώρους εκπαίδευσης, αλλά και χώρους πειραματικής έρευνας. Αυτή η επιλογή θα επιτρέψει η εγκατάσταση να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα στις αλλαγές που θα προκύπτουν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Το ενσωματωμένο τεχνολογικό κέντρο θα είναι αφιερωμένο στον ποιοτικό έλεγχο των εξαρτημάτων που θα αποστέλλονται από τους διάφορους εξωτερικούς προμηθευτές, ενώ τέλος μετά τη συναρμολόγηση ένα ηλεκτρονικό σύστημα με τεχνολογία αιχμής που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Comau, θα χρησιμοποιείται για να ελέγχει την απόδοση των μπαταριών.

Η σημερινή ανακοίνωση έρχεται μόλις λίγους μήνες μετά τη δήλωση της FCA ότι η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού  500 θα ξεκινήσει στο Μιραφιόρι το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Περίπου 1.200 άνθρωποι θα απασχολούνται στην κατασκευή του νέου οχήματος, του οποίου η αρχική παραγωγή θα είναι 80.000 μονάδες/έτος με τη δυνατότητα αυτός ο αριθμός να αυξηθεί στο μέλλον.

Παράλληλα, μερικές εβδομάδες νωρίτερα η μάρκα ανακοίνωσε και την παρουσίαση των νέων GranTurismo και GranCabrio, τα οποία θα είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Maserati που επίσης θα κατασκευάζονται στο Τορίνο. Συνολικά η FCA θα επενδύσει περισσότερα από 5 δισεκατομμύρια ευρώ την περίοδο 2019-2021 στην Ιταλία, παρουσιάζοντας δεκατρία νέα ή ανανεωμένα μοντέλα και δώδεκα ηλεκτρικές εκδόσεις.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει