Νέα μελέτη: Στον γαλαξία μας μπορεί να υπάρχουν πάνω από 30 νοήμονες πολιτισμοί εξωγήινων

Η ζωή σε άλλους πλανήτες αναπτύσσεται με τρόπο παρόμοιο με αυτόν στη Γη

ΚΟΣΜΟΣ
15/06/2020

Ο γαλαξίας μας πιθανώς διαθέτει περισσότερους από 30 ενεργούς νοήμονες εξωγήινους πολιτισμούς που μπορεί να αναζητούν επικοινωνία με άλλους, σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις Βρετανών και άλλων επιστημόνων.

Η νέα μελέτη, με επικεφαλής τον καθηγητή αστροφυσικής του βρετανικού Πανεπιστημίου του Νότιγχαμ Κρίστοφερ Κονσελάις, η οποία δημοσιεύθηκε στο περιοδικό αστροφυσικής «The Astrophysical Journal», βασίζεται στην υπόθεση ότι η ζωή σε άλλους πλανήτες αναπτύσσεται με τρόπο παρόμοιο με αυτόν στη Γη.

«Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον μερικές δεκάδες ενεργοί πολιτισμοί στο γαλαξία μας με βάση την υπόθεση ότι χρειάζονται περίπου πέντε δισεκατομμύρια χρόνια για να εμφανιστεί η νοήμων ζωή σε άλλους πλανήτες, όπως συνέβη στη Γη. Η ιδέα είναι να εστιάσουμε στην εξέλιξη, αλλά σε κοσμική κλίμακα. Ονομάζουμε αυτό τον υπολογισμό Κοπερνίκειο Αστροβιολογικό Όριο», δήλωσε ο Κονσελάις σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στη Γη ο ανθρώπινος πολιτισμός με δυνατότητα επικοινωνίας με το σύμπαν σχηματίστηκε μετά από περίπου 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια.

Οι ερευνητές θεωρούν ότι αν στους πάρα πολλούς άλλους πλανήτες του γαλαξία μας χρειάζονται περίπου πέντε δισεκατομμύρια χρόνια ανάπτυξης νοήμονος ζωής και αν οι άλλοι τεχνολογικοί-επικοινωνιακοί πολιτισμοί διαρκούν τουλάχιστον όσο ο δικός μας, τότε σήμερα υπάρχουν περίπου 36 ενεργοί εξωγήινοι πολιτισμοί.

Όμως η μέση απόσταση ανάμεσα σε αυτούς τους πολιτισμούς μπορεί να είναι γύρω στα 17.000 έτη φωτός, πράγμα που καθιστά πολύ δύσκολη την ανίχνευση και την επικοινωνία, τουλάχιστον με την τωρινή γήινη τεχνολογία.

Η μόνη πιθανότητα να είμαστε σήμερα ο μοναδικός πολιτισμός στο γαλαξία μας, σύμφωνα με τη μελέτη, είναι η διάρκεια επιβίωσης των άλλων τεχνολογικών πολιτισμών να είναι πολύ μικρή.

«Αν βρούμε ότι η νοήμων ζωή είναι κοινή, τότε αυτό σημαίνει πως ο πολιτισμός μας θα μπορούσε να υπάρξει για πολύ περισσότερο από λίγες εκατοντάδες χρόνια. Αν όμως βρούμε ότι δεν υπάρχουν καθόλου ενεργοί πολιτισμοί στο γαλαξία μας, τότε αυτό είναι κακό σημάδι για τη δική μας ύπαρξη σε βάθος χρόνου. Αναζητώντας την εξωγήινη νοήμονα ζωή, ακόμη κι αν δεν βρούμε τίποτε, στην ουσία ανακαλύπτουμε το δικό μας μέλλον και τη μοίρα τους», ανέφερε ο Βρετανός αστροφυσικός.

1. avatar Mad about you

Για κάποιο λόγο σε όλα τα επιστημονικά άρθρα για το σύμπαν εμπλέκονται πάντα στα σχόλια κάποιοι θρησκόληπτοι. Λες και η συγκεκριμένη ασθένεια προσβάλει κυρίως τα επιστημονικά άρθρα για το σύμπαν.

1. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

Γιατί υπάρχουν επιστήμονες που σέβονται την επιστήμη και λένε ότι δεν ξέρουμε πως δημιουργήθηκε ο κόσμος (πχ ο Αϊνστάιν που αν και στην αρχή της ζωής του ήταν άθεος, αλλά όσο μελετούσε την τελειότητα και την πολυπλοκότητα του σύμπαντος και των φυσικών νόμων κατάλαβε ότι όλα αυτά δεν μπορεί να έγιναν μόνα τους ή από τύχη και σύμπτωση και έτσι ο Αϊνστάιν κατέληξε ότι υπάρχει μεν ο Θεός αλλά απλά δημιούργησε το σύμπαν και τον άνθρωπο και μετά εξαφανίστηκε και δεν ξανά ασχολήθηκε με εμάς, αυτή την θεώρηση την εξέφραζε ο φιλόσοφος Σπινόζα). Που σημαίνει ότι οι αληθινοί επιστήμονες πράγματα που δεν τα ξέρουν ακριβώς είναι ταπεινοί και λένε δεν ξέρουμε πως έγινε ο κόσμος ή αναγνωρίζουν ότι δεν έχουμε αρκετές αποδείξεις ότι ο άνθρωπος είναι εξέλιξη από τα ζώα. Τώρα έχουμε το φαινόμενο διάφοροι με τον μανδύα του επιστήμονα να βγαίνουν και να λένε ότι είμαστε σίγουροι ότι ο άνθρωπος προέρχεται από τα ζώα και τα ζώα από κάποιο κύτταρο που αποφάσισε να πάρει ζωή και να εξελιχθεί. Ή υπάρχουν άλλοι επιστήμονες που λένε ότι είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι υπάρχει και σε πολλούς άλλους πλανήτες ζωή (όπως λένε και σε αυτό το άρθρο) οπότε δεν χρειαζόμαστε κάποιον Θεό ή Δημιουργό για να εξηγήσουμε την προέλευση της ζωής. Αυτά τα αντιεπιστημονικα πράγματα θέλω να διευκρινίσω. Γιατί επιστήμη είναι ότι μπορεί να αποδειχθεί σε πειραματικό εργαστήριο. Και μέχρι τώρα οι επιστήμονες δεν έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ούτε ζωή σε κάποιο εργαστήριο ούτε κάποιον εξωγήινο.

1. avatar Επιστήμονες

Αναφέρετε ότι \"Αϊνστάιν κατέληξε ότι υπάρχει μεν ο Θεός\" ενώ στις επιστολές του αναφέρει ακριβώς το αντίθετο \"Έχω πει πολλές φορές ότι η ιδέα ενός προσωπικού Θεού είναι παιδιάστικη\".
        Αναφέρετε ψευδός ότι οι επιστήμονες διατυπώνουν την φράση \"οπότε δεν χρειαζόμαστε κάποιον Θεό ή Δημιουργό για να εξηγήσουμε την προέλευση της ζωής\". Οι επιστήμονες διατυπώνουν απόψεις για αυτά που στοιχειοθετούνται και όχι για αυτά που δεν στοιχειοθετούνται.
        Αναφέρετε ότι οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν τα πάντα, λες και αυτό με κάποιο τρόπο υπονομεύει τις απόψεις που έχουν διατυπωθεί και γνωρίζουμε.
        Αναφέρετε ότι οι επιστήμονες δεν έχουν καταφέρει να δημιουγήσουν ζωή και αυτό ακυρώνει την επικρατέστερη θεωρεία της εξέλιξης των ειδών, πράγμα που είναι δικό σας λογικό αλμά που είνια τελείως αβάσιμο.
        Αναφέρετε όλα αυτά και από την αντίθετη πλευρά δεν τεκμηριώνετε τίποτα από τους δικούς σας ισχυρισμούς με την επιστημονική μέθοδο.
        Γενικά μιλάτε μόνο με λογικά σφάλματα και με ψέματα.
        Αφήστε την επιστήμη να λειτουργήσει με τον δικό της τρόπο που έχει φέρει μέχρι σήμερα τα οφέλη που και εσείς απολαμβάνετε και μιλήστε με τον δικό σας μη ορθολογικό τρόπο σε κάποιο άλλο θέμα.

2. avatar Mad about you

ΟΚ! Αλλά τα άρθρα τί σας φταίνε;

2. avatar Robert01

Εντάξει, έγραψες μισό βιβλίο σχόλια. Καταλάβαμε το επιχείρημά σου από τις πρώτες 2 γραμμές. Ζήσε με την γραφή σου. Οι υπόλοιποι μπορεί να διαβάσουν και κανένα ακόμα πιο χρήσιμο βιβλίο.

Μπορεί να είναι και έτσι όπως τα λες. Όμως εγώ προτιμώ να πιστέψω σε αυτόν που δεν είπε ποτέ ούτε ένα ψέμα και δεν έκανε ποτέ ούτε μια αμαρτία. Το όνομα του είναι Ιησούς Χριστός. Ο Ιησούς είπε το εξής [ 28 Μη θαυμάζετε τούτο· διότι έρχεται ώρα, καθ\' ην πάντες οι εν τοις μνημείοις θέλουσιν ακούσει την φωνήν αυτού,
      29 και θέλουσιν εξέλθει οι πράξαντες τα αγαθά εις ανάστασιν ζωής, οι δε πράξαντες τα φαύλα εις ανάστασιν κρίσεως.] Ιωάννη Ευαγγέλιο 5:28-29. Σύμφωνα με τα λόγια του Ιησού Χριστού μια ημέρα όλοι οι άνθρωποι θα αναστηθούν και θα βγουν από τον τάφο τους. Όμως δεν θα πάνε όλοι οι άνθρωποι στο ίδιο μέρος. Στην πραγματικότητα ο κάθε άνθρωπος διαλέγει σε αυτή την ζωή που θα ήθελε να περάσει την αιωνιότητα του. Να θυμάσαι επίσης ότι πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός γιατί σε περίπτωση λάθους εσύ θα υφιστασαι της συνέπειες της λάθος επιλογής σου όπως και σε περίπτωση που θα επιλέξεις σωστά εσύ θα χαίρεσαι που έκανες στην ζωή σου κάτι σωστό που ήταν μάλιστα τόσο σημαντικό!

1. avatar Future

Όταν βγεις από τον τάφο σου θα είσαι σε πολύ διαφορετική μορφή από τώρα. Μάλλον περισσότερο κοκκάλινος να πω;

2. avatar Robert01

Ελπίζω και για το δικό σου το καλό να έχεις επιλέξει την σωστή έκδοση της θρησκείας ανάμεσα στις πολλές χιλιάδες εκδόσεις που κυκλοφορούν. Και να θυμάσαι ότι όλες οι εκδόσεις των θρησκειών δείχνουν μηδενική ανοχή σε αυτούς που επέλεξαν κάτι διαφορετικό. Εγώ από την πλευρά μου προσπαθώ να τηρώ όλες τις αρχές που υπαγορεύει το καταστατικό των δικαιωμάτων του ανθρώπου και να είμαι και καλός πολίτης. Το λογικό είναι ότι ο Θεός που περιγράφεις θα είναι σε θέση να ξεχωρίσει και να εκτιμίσει ανθρωποκεντρικές αξίες.

3. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

(1/2 Θ) Θα ήθελα να επισημάνω για ακόμα μια φορά ότι το θέμα για το αν υπάρχουν εξωγήινοι είναι υπόθεση και θεωρία, και μάλιστα πρόκειται για μια θεωρία που δεν θα αποδειχτεί ποτέ γιατί απλά δεν είναι αλήθεια. Όμως υπάρχει ο κίνδυνος κάποιος να θεωρεί τις αναπόδεικτες επιστημονικές θεωρίες σαν αληθινές και να πεθάνει μια μέρα χωρίς η θεωρία των εξωγήινων να έχει επαληθευτεί. Ενώ ο ίδιος άνθρωπος να θεωρεί ταυτόχρονα πως αυτά που λέει ο Θεός μέσα στην Αγία Γραφή είναι παραμύθια. Το αποτέλεσμα όλων αυτών των επιστημονικών θεωριών που κυκλοφορούν ευρέως αλλά δεν θα αποδειχτούν ποτέ σαν αληθινές είναι πολλοί άνθρωποι να μην πάρουν ποτέ στα σοβαρά το θέμα της σωτηρίας της ψυχής τους. Έτσι πολλοί άνθρωποι θα ζήσουν και να πεθάνουν μέσα στις αμαρτίες τους και στην απιστία τους στο τι δίδαξε ο Ιησούς Χριστός. Και η Αγία Γραφή είναι πολύ ξεκάθαρη το τι γίνεται μετά το θάνατο του ανθρώπου [27 Και καθώς είναι αποφασισμένο στους ανθρώπους μια φορά να πεθάνουν, ύστερα δε από τούτο είναι κρίση] προς Εβρ. 9:27.
    Είναι κρίμα να παρασυρθείς και εσύ με αναπόδεικτες επιστημονικές θεωρίες και να γίνει αυτό αιτία να χάσεις την πολύτιμη ψυχή σου.
    Ο Ιησούς Χριστός που είναι ο Υιός του Θεού ήρθε στην Γη έγινε άνθρωπος και υπέφερε επάνω στον σταυρό για να μην υποφέρεις εσύ στην αιωνιότητα. Ο Ιησούς Χριστός σήμερα σου προσφέρει την συγχώρεση του δωρεάν αν εσύ αναγνωρίσεις τις αμαρτίες σου, αν μετανοήσεις πραγματικά και αν Τον καλέσεις να έρθει στην καρδιά σου.

4. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

(2/2 Θ) Αν προσευχηθείς στον Ιησού Χριστό +του ζητήσεις να σε κάνει παιδί Του τότε Αυτός θα σε ακούσει και θα σου απαντήσει γιατί είναι ζωντανός,γιατί αναστήθηκε και σε αγαπάει.
    Μην αφήσεις την ευκαιρία που έχεις σήμερα να συμφιλιωθείς με τον άγιο Θεό της Αγίας Γραφής μέσω της θυσίας του Ιησού Χριστού να πάει χαμένη.Δεν ξέρεις αν αύριο θα έχεις τον χρόνο ή την ευκαιρία να πάρεις την σωστή απόφαση +να επικαλεστείς την χάρη +το έλεος του Ιησού Χριστού στην ζωή σου.
    Άκου τι λέει ο Ιησούς [20 Πρόσεξε, στέκομαι στη θύρα και κρούω• αν κάποιος ακούσει τη φωνή μου, και ανοίξει τη θύρα, θα μπω μέσα σ\' αυτόν, και θα δειπνήσω μαζί του κι αυτός μαζί μου.] Αποκάλυψη 3:20. ¨όλα ξεκινάνε από την στιγμή που θα ανοίξεις την καρδιά σου και θα προσκαλέσεις τον Ιησού Χριστό στην ζωή σου. Τότε θα καταλάβεις πόσο μοναδικός είσαι, πως ο Πατέρας Θεός σε έφτιαξε μοναδικό και ανεπανάληπτο στην ιστορία του σύμπαντος και το κυριότερο σε αγαπάει με μια άπειρη αγάπη που έστειλε τον μονογενή του Υιό στην Γη , τον Ιησού Χριστό να σταυρωθεί για την σωτηρία σου.
    Δέξου την αγάπη του σήμερα και ο Θεός μέσα από το Άγιο Πνεύμα του θα σου αποκαλύψει πνευματικές αλήθειες και τα μυστήρια της βασιλείας των ουρανών,+άσε ους άλλους να χάνουν το χρόνο τους με θεωρίες περί εξωγήινων ή ότι ο άνθρωπος και ο τέλεια σχεδιασμένος ανθρώπινος εγκέφαλος προέρχονται από εξέλιξη και από τυχαίες μεταλλάξεις ζώων.Αυτοί οι άνθρωποι που σκέφτονται έτσι επιπόλαια πολύ φοβάμαι εκτός από τον χρόνο τους χάνουν και την ψυχή τους.

5. avatar Robert01

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπω να γράφει κάποιος σε τόσα πολλά σχόλια τόσα πολλά ψέματα. Βέβαια η εναλλακτική του είναι να επισκεφθεί ψυχίατρο, αλλά αυτό θα κοστίσει. Οπότε καλά κάνει και γράφει. Απλά πάρτε μακριά τα μικρά παιδιά.

6. avatar moot

Δεν μας νοιάζει, εμείς εδώ στην γη είμαστε απασχολημένοι με τον ρατσισμό που βιώνουν οι μαύροι, την αναγνώριση των 53 επιπλέον φύλων που ανακαλύφθηκαν και την 3.231.342ή απόπειρα εφαρμογής του σοσιαλισμού!

7. avatar Ellraiser

Πολυ δειλοι να μην σπειρουν πανικο.
    Υπολογιζεται γυρω στα 5 εκατομ. πλανητες αν οχι παραπανω που μπορουν να φιλοξενησουν ζωη στον γαλαξια μας.
    Προσωπικα πιστευω ο ανθρωπος (που εμφανιστηκε ξαφνικα και κατα περιοδους σε διαφορετικα ειδη ταυτοχρονα) ειναι πειραμα σε βαση του DNA απο εξελιγμενους πολιτισμους.
    Και που η φυση δεν μπορει να αλλαξει τοσο γρηγορα ενα ειδος.
    Σημαδια απο πατημασιες 1 εκατομ. ετων με στολη η στοες με θερμικο τριπανι στο Περου χιλιαδων ετων κλπ.
    Πλανητες με διαφορετικη ροη χρονου σχετικα με εμας στο συμπαν.
    Τα αστρα στο συμπαν ειναι περισσοτερα απο τους κοκκους αμμου του πλανητη μας......

(1/3) Γεια σου. Πιστεύω ότι σε ενδιαφέρει η αλήθεια. Ένα φιλοσοφημένο άτομο εκτιμά της αξία της αλήθειας και αντιλαμβάνεται την ματαιότητα να ζεις κάποιο μέσα σε ένα ψέμα και να πεθάνει πιστεύοντας ψέματα.
      Από το σχόλιο σου θα ήθελα να επισημάνω κάποιες αλήθειες που είπες. Χαίρομαι που αναγνωρίζεις ότι η ζωή στην Γη δεν προήλθε τυχαία, κάτι τέτοιο είναι επιστημονικά αδύνατο. Από το τίποτα δεν μπορεί να προέλθει ζωή, γιατί τότε θα οι επιστήμονες θα μπορούσαν να πάρουν ανόργανα υλικά και να δημιουργήσουν ζωή από το τίποτα. Η ζωή μπορεί προέλθει μόνο από ζωή.
      Δεύτερον χαίρομαι που δεν πιστεύεις στην εξέλιξη των ειδών. Κάτι τέτοιο επίσης δεν αποδεικνύεται από τους σκελετούς που έχουμε βρει, αλλά δεν επιβεβαιώνεται από την καθημερινή παρατήρηση. Αν η θεωρία της εξέλιξης γνώστη και ως θεωρία του Δαρβίνου ήταν αληθινή τότε θα βλέπαμε χιλιάδες ζώα (από τα εκατομμύρια που υπάρχουν) να εξελίσσονται και να μεταλλάσσονται μπροστά στα μάτια μας. Όμως η εμπειρία μας, μας αποκαλύπτει ότι όλα τα είδη , ζώα ή φυτά παραμένουν όπως είναι εδώ και χιλιάδες χρόνια , όπως ακριβώς ήταν όταν εμφανίστηκαν και όλα αναπαράγονται κατά το είδος αυτού.

2. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

(2/3) Μήπως όλα αυτά φανερώνουν όχι εξωγήινους (αν υπάρχουν εξωγήινοι το ερώτημα είναι από πού προήλθαν αυτοί και γιατί δεν εμφανίζονται ώστε να μας βοηθήσουν; ) αλλά φανερώνουν την ύπαρξη ενός Δημιουργού Θεού που δεν σταμάτησε να μιλά στον άνθρωπο και να παρεμβαίνει στην ανθρώπινη ιστορία όπως και η Αγία Γραφή μας λέει [1 Ο ΘΕΟΣ, τον παλιό καιρό, αφού, πολλές φορές και με πολλούς τρόπους, μίλησε στους πατέρες μας διαμέσου των προφητών, σ\' αυτές τις έσχατες ημέρες μίλησε σε μας διαμέσου τού Υιού, 2 τον οποίο έθεσε κληρονόμο των πάντων, διαμέσου τού οποίου έκανε και τους αιώνες• 3 αυτός, που είναι το απαύγασμα της δόξας και ο χαρακτήρας τής υπόστασής του, και βαστάζει τα πάντα με τον λόγο τής δύναμής του, αφού διαμέσου τού εαυτού του έκανε καθαρισμό των αμαρτιών μας, κάθισε στα δεξιά τής μεγαλοσύνης στα υψηλά•
      4 τόσο πολύ ανώτερος έγινε από τους αγγέλους, όσο εξοχότερο απ\' αυτούς κληρονόμησε όνομα. 5 Επειδή, σε ποιον από τους αγγέλους είπε ποτέ: «Εσύ είσαι Υιός μου, εγώ σήμερα σε γέννησα;». Και πάλι: «Εγώ θα είμαι σ\' αυτόν Πατέρας, κι αυτός θα είναι σε μένα Υιός;». 6 Και όταν πάλι εισαγάγει τον πρωτότοκο στην οικουμένη, λέει: «Και ας προσκυνήσουν σ\' αυτόν όλοι οι άγγελοι του Θεού». 7 Και για μεν τους αγγέλους λέει: «Αυτός που κάνει τους αγγέλους του πνεύματα, και τους λειτουργούς του φλόγα φωτιάς». 8 Για τον Υιό, όμως, λέει: «Ο θρόνος σου, ω Θεέ, είναι στον αιώνα τού αιώνα• σκήπτρο ευθύτητας είναι το σκήπτρο τής βασιλείας σου…

(3/3) … 9 Αγάπησες δικαιοσύνη, και μίσησες ανομία• γι\' αυτό, ο Θεός, ο Θεός σου, σε έχρισε με λάδι αγαλλίασης περισσότερο από τους μετόχους σου». 10 Κι: «Εσύ, Κύριε, καταρχάς, θεμελίωσες τη γη, και οι ουρανοί είναι έργα των χεριών σου. 11 Αυτοί θα απολεστούν, εσύ όμως παραμένεις• και όλοι θα παλιώσουν σαν ιμάτιο, 12 και θα τους τυλίξεις σαν περικάλυμμα, και θα αλλαχτούν• εσύ, όμως, είσαι ο ίδιος, και τα χρόνια σου δεν θα εκλείψουν». 13 Μάλιστα, προς ποιον από τους αγγέλους είπε ποτέ: «Κάθισε από τα δεξιά μου, μέχρις ότου βάλω τους εχθρούς σου ως υποπόδιο των ποδιών σου;». 14 Δεν είναι όλοι λειτουργικά πνεύματα, που αποστέλλονται προς υπηρεσία, για εκείνους που πρόκειται να κληρονομήσουν σωτηρία;] προς Εβρ. Επιστολή 1 κεφάλαιο.
      Ένας είναι ο Θεός που έχει αδιάλειπτη και συνεχής παρουσία στην ανθρώπινη ιστορία από τον πρώτο άνθρωπο και μέχρι σήμερα και Αυτός είναι ο Θεός της Αγίας Γραφής και στις ημέρες μας ο Ιησούς Χριστός. Αλήθεια ποια είναι η γνώμη σου για τον Ιησού Χριστό; Πιστεύεις ότι υπήρξε και ήταν ιστορικό πρόσωπο; Δέχεσαι ότι έκανε θαύματα; Ότι ήταν Υιός Θεού; Ότι αναστήθηκε; Ότι θα ξανάρθει; Πιστεύεις ότι μπορούμε να ξέρουμε τι πραγματικά δίδαξε ο Ιησούς Χριστός ή θεωρείς ότι τα λόγια του έχουν χαθεί ή αλλοιωθεί για πάντα; Θα με ενδιέφερε η άποψη σου. Ευχαριστώ.

(3/8) Δεν έχει νόημα να πας να ρωτάς κάποιον που δεν είδε ποτέ τον Ιησού Χριστό να σου πει για το τι είπε ο Ιησούς Χριστός. Δεν έχει νόημα να πας να ρωτάς αυτούς που σταύρωσαν τον Ιησού Χριστό να σου πουν ποιος πραγματικά ήταν ο Ιησούς; Θα πρέπει να πας και να μελετήσεις τι είπαν και τι έγραψαν αυτοί που έζησαν με τον Ιησού Χριστό,με αυτούς που είδαν τα θαύματα Του,με αυτούς που τον είδαν αναστημένο.
      Ας δούμε τι είπε γι αυτό το θέμα απόστολος Ιωάννης [1 Εκείνο που ήταν από την αρχή, εκείνο που ακούσαμε, εκείνο που είδαμε με τα μάτια μας, εκείνο που τη θέα του κοιτάξαμε και τα χέρια μας ψηλάφησαν, για τον Λόγο τής ζωής, 2 (και η ζωή φανερώθηκε, και είδαμε και δίνουμε μαρτυρία και εξαγγέλλουμε σε σας την αιώνια ζωή, που ήταν προς τον Πατέρα και φανερώθηκε σε μας•) 3 εκείνο που είδαμε και ακούσαμε, εξαγγέλλουμε και σε σας, για να έχετε κι εσείς κοινωνία μαζί μας• και η δική μας, μάλιστα, κοινωνία είναι μαζί με τον Πατέρα και μαζί με τον Υιό του, τον Ιησού Χριστό] Ά Ιωάννου επιστολή 1:1-3.

5. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

(4/8) Ας δούμε τι λέει και ο απόστολος Πέτρος [15 Όμως, θα επιμεληθώ, ώστε εσείς, και μετά την αναχώρησή μου, να μπορείτε πάντοτε να τα θυμάστε αυτά. 16 Επειδή, σας γνωστοποιήσαμε τη δύναμη και παρουσία τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ότι δεν ακολουθήσαμε σοφιστικούς μύθους, αλλά ότι γίναμε αυτόπτες μάρτυρες της μεγαλειότητας εκείνου. 17 Επειδή, πήρε από τον Πατέρα Θεό τιμή και δόξα, όταν ήρθε σ\' αυτόν από τη μεγαλόπρεπη δόξα μια τέτοια φωνή: «Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, στον οποίο εγώ ευαρεστήθηκα». 18 Κι αυτή τη φωνή την ακούσαμε εμείς, καθώς ήρθε από τον ουρανό, όταν ήμασταν μαζί του στο άγιο βουνό.] Ά Πέτρου 1:15-18.
      Ας δούμε τι λέει και ο απόστολος Παύλος που στην αρχή της ζωής του ήταν διώκτης των χριστιανών και του Ευαγγελίου αλλά είδε τον αναστημένο Ιησού Χριστό με όλη την δόξα Του και έτσι έγινε ο μεγαλύτερος κήρυκας του Ευαγγελίου. Ας δούμε την μαρτυρία του [1 ΣΑΣ φανερώνω δε, αδελφοί, το ευαγγέλιο, που σας κήρυξα, το οποίο και παραλάβατε, στο οποίο και στέκεστε• 2 διαμέσου τού οποίου και σώζεστε, με ποιον τρόπο σας το κήρυξα, αν το τηρείτε• εκτός αν πιστέψατε μάταια. 3 Επειδή, εν πρώτοις, σας παρέδωσα εκείνο, το οποίο και παρέλαβα, ότι ο Χριστός πέθανε εξαιτίας των αμαρτιών μας σύμφωνα με τις γραφές• 4 και ότι θάφτηκε, και ότι την τρίτη ημέρα αναστήθηκε, σύμφωνα με τις γραφές• 5 και ότι φάνηκε στον Κηφά, έπειτα στους δώδεκα• ….

6. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

(5/8) …6 ύστερα απ\' αυτά φάνηκε σε 500 και περισσότερους αδελφούς, μονομιάς, από τους οποίους οι περισσότεροι παραμένουν στη ζωή μέχρι τώρα, μερικοί όμως και κοιμήθηκαν• 7 έπειτα, φάνηκε στον Ιάκωβο, ύστερα σε όλους τούς αποστόλους• 8 και τελευταίον απ\' όλους, φάνηκε και σε μένα, σαν σε έκτρωμα. 9 Επειδή, εγώ είμαι ο ελάχιστος από τους αποστόλους• ο οποίος δεν είμαι άξιος να ονομάζομαι απόστολος, επειδή καταδίωξα την εκκλησία τού Θεού. 10 Αλλά, με τη χάρη τού Θεού είμαι ό,τι είμαι• και η χάρη του σε μένα δεν έγινε μάταιη, αλλά κοπίασα περισσότερο απ\' όλους αυτούς• όμως, όχι εγώ, αλλά η χάρη τού Θεού, που ήταν μαζί μου.] Ά Κορινθίους επιστολή 15:1-10.
      Ο απόστολος Παύλος ότι τον Ιησού Χριστό τον είδαν αναστημένο παραπάνω από 500 άτομα πολλά από τα οποία ήταν εν ζωή όταν ο απόστολος Παύλος έγραψε την επιστολή του. Και βέβαια τον αναστημένο Ιησού Χριστό τον είδε και ο ίδιος. Αν θέλεις να μάθεις πως έγινε αυτό διάβασε Πράξεις των Αποστόλων 9:1-22.
      Πιστεύω ότι το καλό με τον Ιησού Χριστό και την χριστιανική πίστη είναι ότι υπάρχουν πολλές αποδείξεις αλλά και πολλοί και αξιόπιστοι μάρτυρες για το γεγονός ότι ο Ιησούς Χριστός αναστήθηκε, είναι Υιός Θεού και μια ημέρα θα ξαναρθεί. Για κανένα άλλο ιστορικό πρόσωπο δεν έχουμε τόσες πολλές και αξιόπιστες μαρτυρίες για το τι πραγματικά είπε και τι έκανε.

1. avatar Ellraiser

Και για να μην θεωρηθω αθεος η αντιχριστος (ως βαθια θρησκευομενος σε μια δικη μου αντιληψη) η προσευχη ειναι ευεργετικη αλλα δεν απευθυνετε σε κατι υπερδυναμο καπου περα απο την φαντασια μας αλλα στο εσωτερικο μας κοσμο μια απιστευτης ευεργετικης δυναμης (σωμα ο ναος του οποιου μας Θεου) που δεν γνωριζουμε ουτε κατα διανοια το μεγεθος της.
        Αποδεχομαι ολες τις θρησκειες του κοσμου που ανηκουν στο ιδιο ουρανιο τοξο.
        Αλλα τις απορριπτω ως κακως και αισχρα διαχειρισιμες απο τον ανθρωπο.
        Γιατι ο ανθρωπος εχει μια απιστευτα ηδονικη ταση προς το κακο και μεσω της θρησκειας.

2. avatar Ellraiser

Δεν χρειαζονται ολα αυτα τα κατεβατα.
        Καλα και αγια ολα αυτα που γραφεις αλλα ο ανθρωπος απο τα προιστορικα χρονια ειχε την αναγκη ενος θεου.
        Στις Γραφες εξαφανιζονται και εμφανιζονται προσωπα με διαφορα πολλων ετων και μαλιστα ειναι θεαματικες με βροντες και καπνους.
        Θυμιζει λιγο Ινκας.
        Τι θα ελεγες για ενα πολιτισμο πολυ εξελιγμενο που διαχειριζεται το πνευμα? Δεν εχει καμμια υλικη υποσταση?
        Βεβαια παντα υπαρχει κατι ανωτερο αλλα το μετραμε οπως ενας νεαρτενταλ θα εβλεπε εναν αναπτηρα.
        Ο θεος δεν υπαρχει στον υλικο κοσμο.
        Ουτε ειναι ανταποδωτικος σε καμμια περιπτωση. Δεν εχει σχεση με τον υλισμο.
        Θα πω μια ακομψη ταυτιση (καπως).
        Ειναι σαν να προσευχεται μια καφετιερα να της στειλει περισσοτερο ρευμα η ΔΕΗ.!!!!
        Καποτε ισως φτασουμε σε τετοια επιπεδα (αν στην πορεια δεν αυτοκαταστραφουμε) που ειναι το απαγορευμενο μηλο της γνωσης (που σε ολη την ιστορια μας, ακομη και σημερα δεν μπορουμε να διαχειριστουμε τετοια δυναμη και γνωση). Και πιστεψε με θεωρω θεαματικο της διαχειριση της ψυχης και του πνευματος.
        Εντω μεταξυ δεν χρειαζεται πολυ αναλυση και πολλα λογια.
        Τα πραγματα ειναι πολυ απλα για να μην σβησουμε ως ειδος. Να αγαπατε τους συνανθρωπους, να ειστε ευγενικοι, κοσμιοι, λογικοι κλπ.
        Αλλα χρειαζεται και το κακο πχ. ενας μεγαλος πολεμος γιατι παραγιναμε πολλοι σε αυτον τον πλανητη που δεν μας αντεχει αλλο.

8. avatar Επαναλαμβάνω

«Ο Ιησούς παντρεύτηκε τη Μαγδαληνή και είχε δύο παιδιά»
    Αρχαίο χειρόγραφο φέρεται να είναι το «χαμένο» 5ο Ευαγγέλιο

(1/8) Στην ζωή σου θα ακούς πολλά αλλά μην πιστεύεις ότι ακούς. Αν σε ενδιαφέρει η αλήθεια αξίζει να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να την βρεις. Πιστεύω ότι ο λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει ότι δεν τον συμφέρει να πιστεύει σε ψέματα ούτε να φύγει από αυτήν τη ζωή πιστεύοντας κάτι που δεν είναι αλήθεια.
      Επειδή έχω ασχοληθεί με το θέμα,και πριν δεχτώ τον Ιησού Χριστό σαν Κύριο και Σωτήρα μου, μπορώ να πω πως ήμουν άθεος με ενδιέφεραν και μένα τα ερωτήματα ποια είναι η αλήθεια σχετικά με το πρόσωπο του Ιησού και αν ο Ιησούς αναστήθηκε από τους νεκρούς.
      Έτσι έκανα μια ειλικρινής και βαθιά έρευνα γιατί με ενδιέφερε η αλήθεια και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σου τι βρήκα.
      Το ότι κάποιος γράφει ένα βιβλίο ή λέει κάποια πράγματα αυτό δεν σημαίνει ότι λέει την αλήθεια. Για να λέει κάποιος την αλήθεια θα πρέπει να συντρέχουν μερικές προϋποθέσεις.
      Πχ α) Να είναι αυτόπτης μάρτυρας σε όσα λέει ή να διασταύρωσε τις πληροφορίες του από πολλούς αυτόπτες μάρτυρες. Β) Ο άνθρωπος που γράφει κάτι πρέπει να είναι συγκεκριμένο ιστορικό πρόσωπο που να είναι αξιόπιστος και να έχει ακέραιο χαρακτήρα. Δηλαδή να έχει ηθικές αρχές που οι άνθρωποι που τον ξέρουν να μπορούν να μαρτυρήσουν για τον χαρακτήρα αυτού του ανθρώπου.
      Αν ένας άνθρωπος βγει και πει εγώ ξέρω για τον Ιησού Χριστό και δεν τον έχει δει ποτέ του τότε δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος μάρτυρας. Και αλίμονο σε αυτούς που θα θεωρήσουν την μαρτυρία του αξιόπιστη και από τα λόγια αυτού του ανθρώπου βγάλουν ηθικά συμπεράσματα για την ζωή τους.

(2/8) Επίσης μέσα στην Αγία Γραφή μας λέει πως η μαρτυρία ενός ανθρώπου δεν είναι αξιόπιστη και δεν μπορεί να καταδικάσει έναν άνθρωπο. Γι αυτό ο Θεός έλεγε πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δύο ή τρεις μάρτυρες και η μαρτυρία που δίνουν να συμφωνεί η μια με την άλλη.
      Ο Ιησούς Χριστός γνωρίζοντας αυτήν την πνευματική αρχή όπου πήγαινε έπαιρνε μαζί του τουλάχιστον 3 μαθητές ώστε να είναι αυτόπτες μάρτυρες των όσων έλεγε και έκανε ώστε όταν θα έφευγε από την Γη να μπορούσαν να καταγράψουν αυτά που είδαν και άκουσαν. Γι αυτό έχουμε άλλωστε και τέσσερα Ευαγγέλια , για να έχουμε μαρτυρία από τέσσερις διαφορετικούς ανθρώπους για την ζωή και την διδασκαλία του Ιησού.
      Έχει σημασία αυτό γιατί ο Ιωάννης και ο Ματθαίος ήταν από τους δώδεκα μαθητές του Ιησού Χριστού οπότε αυτά που έγραψαν τα έζησαν. Ο Μάρκος δεν ήταν αυτόπτης μάρτυρας αλλά έγραψε τα λόγια του Πέτρου μιας και ο Πέτρος δεν ήξερε πολλά γράμματα και τέλος ο Λουκάς ο οποίος ήταν Έλληνας, ο μόνος μην Εβραίος συγγραφέας της Καινής Διαθήκης και ήταν γιατρός δηλαδή ένας πραγματικά μορφωμένος άνθρωπος για την εποχή του. Ο Λουκάς έγραψε το πιο επιστημονικό και το πιο ιστορικό Ευαγγέλιο γιατί πήρε συνέντευξη και άκουσε την μαρτυρία πολλών αυτόπτων μαρτύρων. Όλα αυτά καθιστούν τα τέσσερα Ευαγγέλιο μια πολύτιμη και αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για την ζωή, το έργο και την διδασκαλία του Ιησού Χριστού.

(6/8) Όμως παρόλο που ο Ιησούς Χριστός φρόντισε τα λόγια του να μείνουν γραμμένα από αυτόπτες μάρτυρες υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ακόμα και σήμερα δεν τα έχουν διαβάσει ούτε μια φορά από την αρχή μέχρι το τέλος.
      Αντίθετα διαβάζουν ότι άλλο βιβλίο βρουν και πέσει στα χέρια τους , εκτός από την Καινή Διαθήκη. Εγώ δεν σου λέω να μην διαβάσεις και άλλα βιβλία για να μάθεις και την αντίθετη άποψη , αλλά σου λέω μην σχηματίσεις γνώμη για το ποιος ήταν πράγματι ο Ιησούς Χριστός χωρίς να διαβάσεις τουλάχιστον τα λόγια του, από την πηγή που είναι η Καινή Διαθήκη.
      Το ότι βρέθηκε ένα βιβλίο – χειρόγραφο που δεν ξέρουμε ποιανού αιώνα είναι,ούτε ποιος είναι ο συγγραφέας του αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά που λέει ισχύουν. Ούτε ακυρώνεται η μαρτυρία αυτών που ήταν αυτόπτες μάρτυρες της ζωής του Ιησού από κάποιον που έγραψε δικές του θεωρίες.
      Το πρόβλημα είναι στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι ακούσουν και δεν το διασταυρώνουν. Επίσης πρέπει να βγάζουμε τα σωστά συμπεράσματα από όσα διαβάζουμε και όσα ακούμε.
      Δεν είναι αμαρτία ο γάμος. Το αντίθετο ο Θεός ευλόγησε και το γάμο και το σεξ αλλά όλα αυτά πρέπει να γίνονται μέσα στα πλαίσια που έθεσε ο Θεός. Αμαρτία είναι όταν κάποιος θέλει τα δώρα του Θεού, στην περίπτωση μας την ηδονή του σεξ αλλά δεν θέλει να αναλάβει τις υποχρεώσεις του γάμου.
      Αν ο Ιησούς παντρευόταν στην επίγεια ζωή του δεν θα είχε πρόβλημα να το πει και να το γράψει η Αγία Γραφή. Ο Ιησούς έλεγε πάντα την αλήθεια και δεν φοβόταν κανέναν γιατί η ζωή του ήταν καθαρή.

(7/8) Όμως σε κάποιους αρέσει να κατηγορούν τον Ιησού Χριστό και να λένε ότι και ο Ιησούς έκανε αμαρτίες άρα δεν υπάρχει θεός ή ότι αυτό δικαιολογεί τις δικές τους αμαρτίες. Αυτό είναι λάθος τρόπος σκέψης.
      Αυτό που θα πω είναι πως όποιος ενδιαφέρεται για την αλήθεια ας την ψάξει με όλη την δύναμη της ψυχής του. Όταν ο Ιησούς Χριστός δει μια τέτοια ειλικρινή καρδιά που διψά για την αλήθεια δεν θα αφήσει αυτόν τον άνθρωπο στο σκοτάδι αλλά θα αποκαλυφτεί σε αυτόν τον άνθρωπο. Άλλωστε ο Ιησούς Χριστός υποσχέθηκε [7 Ζητάτε, και θα σας δοθεί• ψάχνετε, και θα βρείτε• κρούετε, και θα σας ανοιχτεί• 8 επειδή, καθένας που ζητάει, παίρνει, κι αυτός που ψάχνει, βρίσκει, και σ\' αυτόν που κρούει, θα ανοιχτεί.] Ματθαίος Ευαγγέλιο 7:7-8. Οπότε όποιος ψάχνει για την αλήθεια θα την βρει και όταν την βρει πρέπει να την αγαπήσει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και να είναι πρόθυμος να θυσιάσει ακόμα και την ζωή του για να την ακολουθήσει.
      Τέλος να πω θα ήταν χρήσιμο να μην φύγει κανείς από αυτήν την ζωή χωρίς να έχει διαβάσει τουλάχιστον μια φορά ο ίδιος και με τα μάτια του τα λόγια του Ιησού χριστού, και αυτό για να ξέρει τι πραγματικά είπε Ιησούς Χριστός από πρώτο χέρι.
      Και βέβαια ισχύει για όλους το [ Διάβασε την Αγία Γραφή για να γίνεις σοφός. Πίστεψε την για να σωθείς. Εφάρμοσε την για να γίνεις άγιος]

(8/8) Για κάθε άλλη ειλικρινή απορία είμαι πρόθυμος να την συζητήσω μαζί σου και με όποιον άλλον ενδιαφέρεται, φέρνοντας αποδείξεις και λογικά επιχειρήματα όπως πιστεύω ότι αρμόζει σε ανθρώπους με πνευματικές ανησυχίες και ερευνητές της αλήθειας.
      Τα γράφω όλα αυτά γιατί ακόμα και αν εσύ δεν σε ενδιαφέρει να μάθεις πως έχουν ακριβώς τα πράγματα με την αληθινή χριστιανική πίστη και τι λέει ο Λόγος του Θεού , η Αγία Γραφή , πιστεύω ότι θα ενδιαφέρει κάποιους άλλους , που ίσως και αυτοί δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να διαβάσουν την Καινή Διαθήκη ή να γνωρίσουν κάποιος αληθινό χριστιανό που έχει αναγεννηθεί από τον Θεό και έχει λάβει την εμπειρία και την ζωή του Αγίου Πνεύματος όπως ακριβώς το υποσχέθηκε ο Ιησούς Χριστός στους αληθινούς μαθητές Του κατά το Πράξεις των Αποστόλων 1:8.

9. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

(1/2)Το θέμα αυτό είναι αρκετά σοβαρό κατά την γνώμη μου. Όμως για να απαντήσεις αν υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες θα πρέπει να απαντήσεις πρώτα+ με ακρίβεια πως δημιουργήθηκε η ζωή επάνω στην Γη; Ή πως δημιουργήθηκε ο πρώτος άνθρωπος; Οι επιστήμονες δεν έχουν καταφέρει να απαντήσουν ή να συμφωνήσουν σε αυτό. Γιατί αν αποδειχθεί ότι η ζωή στην Γη είναι ένα τυχαίο γεγονός και ο άνθρωπος είναι απλά η τυχαία μετάλλαξη οργανισμών μέχρι να γίνει ο πολύπλοκος ανθρώπινος εγκέφαλος και ο άνθρωπος τότε ναι θα έλεγα ότι μαθηματικά υπάρχουν πιθανότητες το ίδιο τυχαίο γεγονός να επαναλήφθηκε και σε άλλους πλανήτες και άρα δεν είναι απίθανο να υπάρχει και αλλού ζωή. Όμως η εξέλιξη των ειδών δεν έχει αποδειχθεί, για τον απλό λόγο ότι δεν είναι επιστημονική γιατί απλά δεν είναι αλήθεια. Οι άνθρωποι στην προσπάθεια τους να βρουν μια εναλλακτική πρόταση για την ζωή στην Γη τρέχουν να πιστέψουν σε ότι θεωρία ακούσουν αρκεί αυτή να μην περιλαμβάνει τον Θεό της Αγίας Γραφής. Γιατί αυτό ; Γιατί ο μέσος άνθρωπος είναι αρκετά λογικός ώστε να καταλάβει ότι αν μας δημιούργησε ένα ανώτερο Ον που ονομάζουμε Θεό (όπως τον περιγράφει η Αγία Γραφή, άγιο, δίκαιο και παντοδύναμο) τότε αυτό σημαίνει ότι μια μέρα όλοι θα δώσουμε λόγο για τις πράξεις μας.ομως ο άνθρωπος είναι αμαρτωλός και το ξέρει. Πολλοί θέλουν να κλέβουν,να βρίζουν,να λένε ψέματα, να πορνευουν+να μοιχευουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν. Για αυτό δεν θέλουν να υπάρχει ο αληθινός Θεός. Έτσι έχουν βγάλει θεωρίες πχ εξέλιξη, εξωγήινοι.

Οι άνθρωποι φτιάχνουν θεωρίες ότι προερχόμαστε από τα ζώα ή ότι υπάρχουν εξωγήινοι ( και άρα δεν χρειαζόμαστε τον Θεό για να εξηγήσουμε την δημιουργία του κόσμου και άρα η Αγία Γραφή λέει ψέματα) και τις πιστεύουν και ας μην υπάρχουν αποδείξεις. Πολλοί πιστεύουν αυτές τις θεωρίες, ζουν και πεθαίνουν νομίζοντας ότι είναι αληθινές. Είναι όμως τρομερό να έχεις βασίσει την ζωή σου και την ηθική σου σε θεωρίες (όπως ότι ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που όταν πεθαίνει χάνεται) που είναι λάθος και μέχρι το θάνατο σου δεν θα αποδειχθούν ότι προερχόμαστε από τα ζώα ή ότι υπάρχουν εξωγήινοι. Ο Ιησούς Χριστός έλεγε πάντα την αλήθεια. Είναι ο μόνος που ήταν παρόν στην δημιουργία του πρώτου ανθρώπου γιατί Αυτός τον δημιούργησε. ο Ιησούς Χριστός πέθανε και αναστήθηκε και είναι ο μόνος που μπορεί να μας πει τι υπάρχει μετά τον θάνατο με απόλυτη ακρίβεια. Όλοι οι άλλοι άνθρωποι λένε θεωρίες που δεν μπορούν να τις αποδείξουν. Όποιος θέλει να βρει την αλήθεια πρέπει να ψάξει. Να είναι όμως πρόθυμος να αφήσει ότι αμαρτία κάνει για να ακολουθήσει την αλήθεια. Μόνο όποιος αγαπάει την αλήθεια και εκτιμάει την αξία της, μόνο αυτός θα την βρει. Ο Ιησούς Χριστός είπε [ Εγώ είμαι η οδός,η αλήθεια και η ζωή] Ιωάννη 14:6. Μόνο όταν ο άνθρωπος βρίσκει την αλήθεια που είναι ο Ιησούς Χριστός προσωποιημενος η ζωή αποκτά αιώνιο νόημα και σκοπό. Αλλιώς το πέρασμα του ανθρώπου από αυτή την ζωή θα στεφθεί από απόλυτη αποτυχία. Είναι τρομερό ο άνθρωπος να φύγει από αυτή την ζωή πιστεύοντας ψεύτικες θεωρίες.

1. avatar Αθεος

Όλη η θρησκευτική κατάσταση του σύγχρονου κόσμου οφείλεται στη έλλειψη ενός τρελοκομείου στην Ιερουσαλήμ.

(1/3) Είναι και αυτό που λες μια άποψη. Αλλά έχεις σκεφτεί μήπως ισχύει και το αντίθετο και εσύ το αγνοείς; Δηλαδή ο Ιησούς να μιλούσε πολύ σοβαρά όταν έλεγε [28 Μη θαυμάζετε γι\' αυτό• επειδή, έρχεται ώρα, κατά την οποία, όλοι εκείνοι που είναι μέσα στα μνήματα, θα ακούσουν τη φωνή του• 29 και θα βγουν έξω εκείνοι που έπραξαν τα αγαθά, σε ανάσταση ζωής• εκείνοι δε που έπραξαν τα φαύλα, σε ανάσταση κρίσης.] Ιωάννης 5:28-29. Ή να γίνει και ακούσεις και εσύ μια ημέρα τα εξής λόγια [31 Και όταν έρθει ο Υιός τού ανθρώπου μέσα στη δόξα του, και όλοι οι άγιοι άγγελοι μαζί του, τότε θα καθήσει επάνω στον θρόνο τής δόξας του. 32 Και μπροστά του θα συγκεντρωθούν όλα τα έθνη• και θα τους χωρίσει από αναμεταξύ τους, όπως ο ποιμένας χωρίζει τα πρόβατα από τα ερίφια. 33 Και τα μεν πρόβατα θα τα στήσει από τα δεξιά του, ενώ τα ερίφια από τα αριστερά.
          34 Τότε, ο βασιλιάς θα πει σ\' αυτούς που θα είναι από τα δεξιά του: Ελάτε, οι ευλογημένοι τού Πατέρα μου, κληρονομήστε τη βασιλεία, που είναι ετοιμασμένη σε σας από τη δημιουργία τού κόσμου• 35 επειδή, πείνασα, και μου δώσατε να φάω• δίψασα και μου δώσατε να πιω• ξένος ήμουν, και με φιλοξενήσατε• 36 γυμνός ήμουν, και με ντύσατε• ασθένησα, και με επισκεφθήκατε• σε φυλακή ήμουν, και ήρθατε σε μένα.
          37 Τότε, οι δίκαιοι θα του απαντήσουν, λέγοντας: Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς, και σε θρέψαμε; Ή, να διψάς, και σου δώσαμε να πιεις; 38 Και πότε σε είδαμε ξένον, και σε φιλοξενήσαμε; Ή, γυμνόν, και σε ντύσαμε; …

(2/3) …39 Και πότε σε είδαμε ασθενή ή σε φυλακή, και ήρθαμε σε σένα;
          40 Και απαντώντας ο βασιλιάς, θα τους πει: Σας διαβεβαιώνω, καθόσον το αυτό κάνατε σε έναν από τούτους τούς ελάχιστους αδελφούς μου, το κάνατε σε μένα.
          41 Τότε, θα πει και σ\' εκείνους που θα είναι από τα αριστερά: Πηγαίνετε από μένα, οι καταραμένοι, στην αιώνια φωτιά, που είναι ετοιμασμένη για τον διάβολο και για τους αγγέλους του. 42 Επειδή, πείνασα, και δεν μου δώσατε να φάω• δίψασα και δεν μου δώσατε να πιω• 43 ξένος ήμουν, και δεν με φιλοξενήσατε• γυμνός, και δεν με ντύσατε• ασθενής και σε φυλακή, και δεν με επισκεφθήκατε.
          44 Τότε, θα του απαντήσουν κι αυτοί, λέγοντας: Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς ή να διψάς ή ξένον ή γυμνόν ή ασθενή ή σε φυλακή, και δεν σε υπηρετήσαμε;
          45 Τότε, θα τους απαντήσει, λέγοντας: Σας διαβεβαιώνω, καθόσον δεν το κάνατε αυτό σε έναν από τούτους τούς ελάχιστους, δεν το κάνατε ούτε σε μένα.
          46 Και θα αποχωρήσουν, αυτοί μεν σε αιώνια κόλαση• ενώ οι δίκαιοι σε αιώνια ζωή.] Ματθαίος 25:31-46.
          Πιστεύω ότι επειδή η αιωνιότητα είναι υπερβολικά πολύς χρόνος για να το ρισκάρεις θα ήταν καλύτερα για εσένα και πριν αναχωρήσεις από αυτήν την ζωή να ψάξεις να βρεις αν ο Ιησούς έλεγε πάντα την αλήθεια ή έλεγε που και που και κανένα ψεματάκι όπως κάνουν πολλοί άνθρωποι;

(3/3) Πάντως από τις μαρτυρίες που έχουμε ο Ιησούς δεν έλεγε ψέματα.Μάλιστα ο Ιησούς είπε για τον εαυτό του [6 Ο Ιησούς λέει σ\' αυτόν: Εγώ είμαι ο δρόμος, και η αλήθεια, και η ζωή• κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου εμού] Ιωάννης 14:6.
          Πιστεύω ότι είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου (και το δικαίωμα αυτό το έδωσε ο ίδιος ο Θεός που μας δημιούργησε) αν θα πιστέψει ή όχι στον Ιησού Χριστό και στην ανάσταση. Και εγώ θέλω να σεβαστώ απόλυτα αυτό το δικαίωμα του κάθε ανθρώπου. Απλά τα γράφω όλα αυτά γιατί θέλω να είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουν καταλάβει ποιες είναι οι πραγματικές συνέπειες για κάποιον άνθρωπο αν απορρίψει τον Ιησού Χριστό από την ζωή του και αντίθετα τι κερδίζει κάποιος αν κάνει τον Ιησού Χριστό Κύριο και Σωτήρα της καρδιάς του.

10. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

Το θέμα αυτό είναι αρκετά σοβαρό κατά την γνώμη μου. Όμως για να απαντήσεις αν υπάρχει ζωή σε άλλους πλανήτες θα πρέπει να απαντήσεις πρώτα και με ακρίβεια πως δημιουργήθηκε η ζωή επάνω στην Γη; Ή πως δημιουργήθηκε ο πρώτος άνθρωπος; Οι επιστήμονες δεν έχουν καταφέρει να απαντήσουν ή να συμφωνήσουν σε αυτό. Γιατί αν αποδειχθεί ότι η ζωή στην Γη είναι ένα τυχαίο γεγονός και ο άνθρωπος είναι απλά η τυχαία μετάλλαξη οργανισμών μέχρι να γίνει ο πολύπλοκος ανθρώπινος εγκέφαλος και ο άνθρωπος τότε ναι θα έλεγα ότι μαθηματικά υπάρχουν πιθανότητες το ίδιο τυχαίο γεγονός να επαναληφηηκ

1. avatar Αλεξανδρος Αθηναιος

Φιλε μου Ταλιμπαν αν ο Θεος σου υπηρχε ειδικα στην μορφη που εσυ μας τον παρουσιαζεις...
      Δεν θα ηταν τοσο κομπλεξικος να ζηταει να τον φοβομαστε και να τον παρακαλαμε να μας σωσει..

Δεν θα υπηρχε στο λεξιλογιο του η εννοια αμαρτια γιατι το συμπαν ειναι τεραστιο και η αμαρτια του καθε ανθρωπου δεν εχει καμια ισχυ για να τιμωρηθει αιωνια

Με βαση το κοσμικο δημιουργημα Του και την τεραστια δυναμη να ειναι παντου στο συμπαν ειναι η μεγαλυτερη χαζομαρα να πιστευουμε οτι εχει καποιο κολλημα να εμφανιζετε ακομα και καθημερινα στον ανθρωπο (να ελεγε μια καλημερα στον πλανητη βρε αδερφε να δεις εκει αν θα υπηρχε απιστος!!!)

Τελος τα θαυματα του Γιου του δεν θα περιοριζονταν σε λιγο ψωμακι η ψαρακια θα ηταν καπως ετσι..
      Γιατρεψα τον τυφλο,οριστε η θεραπεια(κανενας γιατρος δεν κρυβει την θεραπεια ενος αρρωστου)
      Οριστε η επιστημη στο πως θα βγειτε στο διαστημα
      Οριστε η επιστημη για απειρη ενεργεια(τελος οι πολεμοι για ενεργεια)
      Οριστε το φαρμακο του καρκινου
      Οριστε η λυση για τον υπερπληθυσμο(που μας ελεγε να αυξηθουμε!!)
      Ποιος Παυλος θα πηγαινε ο ιδιος την χρυση εποχη να μιλησει στους φιλοσοφους και επιστημονες της Αθηνας και γενικα της Ελλαδος στο πολιτιστικο θαυμα της ανθρωποτητας!!
      Ποια Αθηνα θα εμφανιζοταν με τις ποιο ειρηνικες διαθεσεις το 2020 την εποχη του ιντερνετ και θα γινοταν δουλιτσα σε ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ!!
      Ποιο 2020 θα εκανε update καθε 100 χρονια
      ...αλλα οχι ταλιμπαν μου τοτε βολεψε το παραμυθι σε εκεινη την εποχη με εκεινους τους ανθρωπους!!!

(1/2 Ζ) Καταρχάς σε ευχαριστώ που ρωτάς και θέτεις ωραία θέματα προς συζήτηση. Πιστεύω ότι είναι ώρα να αρχίσουμε εμείς οι Έλληνες να έχουμε πνευματικές ερωτήσεις και να αναζητούμε απαντήσεις που ικανοποιούν την λογική και γεμίζουν την ψυχή μας. Θα τολμούσα να πω αλίμονο σε αυτούς που ήρθαν σε αυτήν την Γη, έζησαν και κάποια στιγμή πέθαναν και ποτέ δεν αναρωτήθηκαν ποιο το νόημα της ζωής; Γιατί πεθαίνει ο άνθρωπος και το κυριότερο που πάει όταν πεθαίνει;
        Θα ήθελα να πω μερικές σκέψεις μου. Πιστεύω ότι είσαι λογικός άνθρωπος. Σαν λογικός άνθρωπος θα ήθελα να σε ρωτήσω τα εξής: Α) Αν υπάρχει ανάσταση νεκρών και αιώνια ζωή θα σε ενδιέφερε να ζήσεις στον παράδεισο ή ακόμα και αν μπορούσες να ήσουν σίγουρος ότι υπάρχει παράδεισος και κόλαση δεν θα σε πείραζε να περάσεις την αιωνιότητα σου στην κόλαση;
        Β) Αν υπάρχει Θεός και αν ο Ιησούς Χριστός αναστήθηκε πραγματικά συμφωνείς ή όχι ότι σε αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε όλοι οι άνθρωποι να γίνουμε χριστιανοί (δηλαδή μαθητές του Ιησού Χριστού;) και βέβαια εγώ θα συμφωνήσω ότι ισχύει και το αντίθετο , δηλαδή αν δεν υπάρχει Θεός και αν ο Ιησούς Χριστός δεν υπήρξε ποτέ σαν ιστορικό πρόσωπο ή αν υπήρξε δεν αναστήθηκε ποτέ τότε διακηρύττω δημόσια ότι δεν θα πρέπει κανείς να πιστεύει στον Θεό ή να είναι χριστιανός.

(2/2 Ζ) Θα ήθελα την ειλικρινή σου απάντηση σε αυτά τα δύο ερωτήματα που σου έθεσα. Είσαι ανοιχτός στο να αλλάξεις γνώμη αν κάποιος σου φέρει αποδείξεις και λογικά επιχειρήματα για την ύπαρξη του Θεού και την ανάσταση του Ιησού Χριστού ή απλά είσαι αποφασισμένος να πιστεύεις αυτό που ήδη πιστεύεις άσχετα αν είναι αλήθεια ή ψέμα, άσχετα αν έχεις αποδείξεις για τα όσα πιστεύεις ή απλά σε βολεύει να μην υπάρχει Θεός;
        Αν μου απαντήσεις ειλικρινά θα σου φέρω αρκετές αποδείξεις που θα σε βοηθήσουν να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία ευχαριστώ

3. avatar Μητσούκος

Αυτά που γράφεις είναι η κοινή λογική. Όμως η λογική του Θεού δεν έχει καμία σχέση με τη δική μας. Για να καταλάβεις αυτό που σου λέω πρέπει να έχεις καταλάβει πριν άλλα χίλια πράγματα. Ο θεός δεν είναι αστυνόμος και κριτής που παραφυλάει και παρατηρεί τις αμαρτίες μας. Η αμαρτία είναι ένα πρόβλημα, ένα εμπόδιο, είναι η αστοχία του ανθρώπου να ενωθεί με το Θεό. Η μεγαλύτερη αμαρτία είναι ότι πιστεύουμε πως έχουμε φυτρώσει και ότι δεν είμαστε αλληλένδετοι με τους συνανθρώπους μας. Από κει ξεκινάνε και τα υπόλοιπα κακά. Για αυτό ο Ιησούς δεν ήρθε να δώσει επιστημονικές λύσεις διότι δεν μπορούμε να τις διαχειριστούμε για το καλό μας. Ήρθε στο σωστό timing (για πολλούς λόγους που δεν γνωρίζεις). Επρεπε να σταυρωθεί να πεθάνει και να αναστηθεί (για πολλούς λόγους που δεν γνωρίζεις). Ήρθε να δείξει πως θα ενωθεί πάλι μαζί του όποιος το επιθυμεί χωρίς να εκβιάζει την ελευθερία κανενός, γι αυτό ήρθε σε εκείνη την εποχή και όχι τώρα. Αν έδινε λύση για το θάνατο από τώρα τότε το κακό θα γινόταν αιώνιο. Ξέρει πολύ καλά τι έχει κάνει απλά εσύ δεν γνωρίζεις τους λόγους που έχει πράξει έτσι. Ο \"τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος\" που απάντησες στο σχόλιό του δεν είναι ορθόδοξος. Ούτε είναι ορθόδοξος όποιος λέει ότι είναι χριστιανός. Πραγματικός χριστιανός και ορθόδοξος είναι μόνο αυτός τηρεί την παράδοση και του Ευαγγελίου αλλά και των Αγίων ασκητών, των πρώτων χριστιανών δηλαδή που τηρούσαν στην πράξη το Ευαγγέλιο και μας έχουν αφήσει την εμπειρία τους.

2. avatar Αλεξανδρος Αθηναιος

...και μονο ο χρονος που εκατσες για να γραψεις ολα αυτα δειχνει οτι στην εκαψαν την κεφαλα σου με τα παραμυθια τις χαλυμας!!

2.δεν αφησε καμια πληροφορια οτι ειναι Θεος δηλ.εφτιαξε δισεκατομμυρια πλανητες και ηρθε στην γη για να μας μαθει ποτε θα τρωμε ποτε θα κανουμε ερωτα και ποτε θα αεριζομαστε αντι να δωσει καμια επιστημονικη εξηγηση για τον κοσμο(οι φιλοσοφοι και οι επιστημονες ανα τον κοσμο ειπαν και εδωσαν πιο πολλα απο τον Θεο σου!)
      3.Δεν μιλησε ποτε για πραγματα που δεν ηξερε πχ δεινοσαυρους η πυρηνικα.
      4.Για Θεος που δημιουργησε ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΑΛΑΞΙΕΣ,σαν πολυ εμμονη δεν εχει με τον ανθρωπο που ειναι μια τελιτσα στο συμπαν ζει ενα κλασμα του δευτερολεπτου σε συμπαντικο χρονο και ΔΕΝ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ουτε στο απειροελαχιστο????
      5.Συγχέεις την επιστημη των αριθμων και τον αποδειξεων με την θρησκεια καποιων βιβλιων που ποτε δεν βρηκαμε τα γνησια ουτε αποδειξεις για τα λεγομενα τους ουτε κατω απο ποιες συνθηκες γραφτηκαν
      6.προσπαθεις να εξηγησεις το τι ειπε ο Θεος και το γιατι τα εκανε ολα αυτα, μας μιλας για εξωγηινους πολιτισμους και για το συμπαν την στιγμη που ο Γιος του δεν εκανε ποτε ουτε μια μαθηματικη πραξη ουτε ενα επιστημονικο πειραμα!!!

(1/5 Η) (ΥΓ θα ήθελα να ξεκαθαρίσω σε εσένα και σε όποιον άλλον ενδιαφέρεται ότι ναι είμαι χριστιανός και μάλιστα έχω αναγεννηθεί από τον θεό και το Άγιο Πνεύμα καθώς το είπε και ο Ιησούς Χριστός [4 Και καθώς (ο Ιησούς Χριστός) συναναστρεφόταν μαζί τους, τους παρήγγειλε να μη απομακρυνθούν από τα Ιεροσόλυμα, αλλά να περιμένουν την υπόσχεση του Πατέρα, που ακούσατε, τους είπε, από μένα. 5 Επειδή, ο μεν Ιωάννης βάπτισε με νερό, εσείς όμως θα βαπτιστείτε με Άγιο Πνεύμα, όχι ύστερα από πολλές ημέρες.
        6 Εκείνοι, λοιπόν, καθώς συγκεντρώθηκαν τον ρωτούσαν, λέγοντας: Κύριε, τάχα σε τούτο τον καιρό αποκαθιστάς τη βασιλεία στον Ισραήλ;
        7 Και τους είπε: Δεν ανήκει σε σας να γνωρίζετε τα χρόνια ή τους καιρούς, που ο Πατέρας έβαλε στη δική του εξουσία• 8 αλλά, θα πάρετε δύναμη, όταν έρθει επάνω σας το Άγιο Πνεύμα• και θα είστε μάρτυρες για μένα και στην Ιερουσαλήμ και σε ολόκληρη την Ιουδαία και στη Σαμάρεια, και μέχρι το τελευταίο άκρο τής γης.] Πράξεις των Αποστόλων 1:4-8. Αυτό το Άγιο Πνεύμα που υποσχέθηκε ο Ιησούς στους αποστόλους το έχει δώσει και σε μένα.
        Πιστεύω ότι όποιος δεν έχει λάβει το Άγιο Πνεύμα δεν μπορεί να είναι αληθινός χριστιανός, στην πραγματικότητα είναι απλά ένας θρησκευόμενος, μπορεί να φτάσει και να σκοτώσει όποιον δεν συμφωνεί με την θρησκεία του και αν και ζει βιολογικά είναι πνευματικά νεκρός.

(2/5 Η)Μόνο όταν έρθει το Άγιο Πνεύμα μέσα στον άνθρωπο μόνο τότε ο άνθρωπος αυτός αρχίζει να ζει πραγματικά , να ζει πνευματικά και να αντιλαμβάνεται τον πνευματικό κόσμο που μας περιβάλει.
        Θα ήθελα να πω ότι στην ζωή μου σαν χριστιανός θέλω να κάνω μόνο ότι δίδαξε ο Κύριος μου ο Ιησούς Χριστός και είναι γραμμένο μέσα στην Καινή Διαθήκη.
        Με παπάδες και ράσα δεν θέλω να έχω καμία σχέση γιατί και ο Ιησούς Χριστός δεν φορούσε μαύρα ράσα ούτε ήταν παπάς ώστε να ζητά χρήματα για να βαφτίσει αλλά ο Ιησούς Χριστός επίσης είπε [15 Και τους είπε: Πηγαίνετε σε όλο τον κόσμο, και κηρύξτε το ευαγγέλιο σε όλη την κτίση. 16 Όποιος πιστέψει και βαπτιστεί, θα σωθεί• όποιος, όμως, απιστήσει, θα κατακριθεί.] Μάρκο Ευαγγέλιο 16:15-16. Ο Ιησούς Χριστός είπε ότι ο άνθρωπος πρώτα πρέπει να ακούσει το Ευαγγέλιο, να πιστέψει και μετά να βαπτιστεί στο νερό. Οι παπάδες της λεγόμενης ορθόδοξης εκκλησίας δεν σέβονται ούτε την διδασκαλία του Ιησού Χριστού ούτε την ελευθερία του ανθρώπου, γι αυτό και οι παπάδες και το θρησκευτικό σύστημα που έχουν φτιάξει στα μέτρα τους δεν εκπροσωπεί τον Ιησού Χριστό και τον Θεό της Αγίας Γραφής για αυτό και εγώ δεν θέλω να έχω καμία σχέση με τέτοιους ανθρώπους .

(3/5 Η) Οι παπάδες της Ορθόδοξης Εκκλησίας κάνουν ότι και οι γραμματείς και οι φαρισαίοι στην εποχή του Χριστού και αυτό είναι εύκολο να το καταλάβει κάποιος αν διαβάσει τα χαρακτηριστικά των φαρισαίων όπως μας τα είπε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός [1 ΤΟΤΕ, ο Ιησούς μίλησε προς τα πλήθη και προς τους μαθητές του, 2 λέγοντας: Επάνω στην καθέδρα τού Μωυσή κάθησαν οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι• 3 όλα, λοιπόν, όσα αν σας πουν για να τηρείτε, να τα τηρείτε και να τα κάνετε• όμως, σύμφωνα με τα έργα τους μη κάνετε• για τον λόγο ότι, λένε και δεν κάνουν. 4 Επειδή, δένουν βαριά και δυσβάστακτα φορτία, και τα βάζουν επάνω στους ώμους των ανθρώπων• δεν θέλουν, όμως, ούτε με το δάχτυλό τους να τα κουνήσουν•
        5 και όλα τα έργα τους τα κάνουν, για να βλέπονται από τους ανθρώπους• και πλαταίνουν τα φυλακτήριά τους, και μεγαλώνουν τα κράσπεδα από τα ιμάτιά τους• 6 και στα δείπνα αγαπούν την πρώτη θέση, και στις συναγωγές τις πρωτοκαθεδρίες, 7 στις αγορές τούς χαιρετισμούς, και να αποκαλούνται από τους ανθρώπους: Ραββί, Ραββί.
        8 Εσείς, όμως, μη αποκληθείτε: Ραββί• επειδή, ένας είναι ο δάσκαλός σας , ο Χριστός• ενώ, όλοι εσείς είστε αδελφοί. 9 Και πατέρα σας μη ονομάσετε επάνω στη γη• επειδή, ένας είναι ο Πατέρας σας, αυτός που είναι τους ουρανούς. 10 Ούτε να αποκληθείτε καθηγητές• επειδή, ένας είναι ο καθηγητής σας, ο Χριστός. 11 Και ο μεγαλύτερος από σας, θα είναι υπηρέτης σας. 12 Και όποιος υψώσει τον εαυτό του, θα ταπεινωθεί• όποιος, όμως, ταπεινώσει τον εαυτό του, θα υψωθεί…

(4/5 Η) …13 Αλλά, αλλοίμονο σε σας, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές• για τον λόγο ότι, κλείνετε τη βασιλεία των ουρανών μπροστά από τους ανθρώπους• επειδή, εσείς δεν μπαίνετε, αλλ\' ούτε τους εισερχόμενους αφήνετε να μπουν. 14 Αλλοίμονο σε σας, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριτές• επειδή, κατατρώτε τα σπίτια των χηρών, κι αυτό με την πρόφαση ότι κάνετε μεγάλες προσευχές• γι\' αυτό θα λάβετε μεγαλύτερη καταδίκη] Ματθαίο Ευαγγέλιο 23:1-14.

Εγώ πιστεύω για να γίνει χριστιανός κάποιος πρέπει να κάνει τα εξής βήματα [9 ότι, αν με το στόμα σου ομολογήσεις Κύριο, τον Ιησού, και μέσα στην καρδιά σου πιστέψεις ότι ο Θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς, θα σωθείς• 10 επειδή, με την καρδιά πιστεύει κάποιος προς δικαιοσύνη, και με το στόμα γίνεται ομολογία προς σωτηρία•
        11 δεδομένου ότι, η γραφή λέει: «Καθένας που πιστεύει σ\' αυτόν, δεν θα ντροπιαστεί». 12 Μια που, δεν υπάρχει διαφορά, και του Ιουδαίου και του Έλληνα• για τον λόγο ότι, ο ίδιος Κύριος είναι για όλους, πλούσιος προς όλους εκείνους που τον επικαλούνται. 13 Επειδή, «καθένας που θα επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου, θα σωθεί».
        14 Πώς, λοιπόν, θα επικαλεστούν εκείνον στον οποίο δεν πίστεψαν; Και πώς θα πιστέψουν σ\' εκείνον, για τον οποίο δεν άκουσαν; Και πώς θα ακούσουν, χωρίς να υπάρχει εκείνος που κηρύττει; 15 Και πώς θα κηρύξουν, αν δεν αποσταλούν; Όπως είναι γραμμένο: «Πόσο ωραία είναι τα πόδια εκείνων που ευαγγελίζονται ειρήνη, εκείνων που ευαγγελίζονται τα αγαθά!»….

(5/5 Η) …16 Αλλά, δεν υπάκουσαν όλοι στο ευαγγέλιο• επειδή, ο Ησαϊας λέει: «Κύριε, ποιος πίστεψε στο κήρυγμά μας;». 17 Επομένως, η πίστη είναι διαμέσου τής ακοής• η δε ακοή διαμέσου τού λόγου τού Θεού.] Ρωμαίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου 10:9-17.
        Οπότε αν θέλεις να μάθεις την αλήθεια για τον Ιησού Χριστό μελέτησε ο ίδιος την Καινή Διαθήκη τουλάχιστον μια φορά από την αρχή μέχρι το τέλος ώστε να ξέρεις από πρωτο χέρι τι δίδαξε ο Ιησούς Χριστός και τι κάνουν οι διάφοροι παπάδες στο όμνομα Του και ακόμα και αν δεν πιστέψεις τον Ιησού Χριστό σαν Σωτήρα σου τουλάχιστον θα ξέρεις ποιον απέρριψες.
        Επίσης αν θέλεις να ρωτήσεις κάποια πράγματα για τον Ιησού τότε ρώτα βρες και ρώτα αυτούς που έχουν λάβει το Άγιο Πνεύμα Του και έχουν εμπειρίες με τον ζωντανό Ιησού Χριστό και μην ρωτάς τους ανθρώπους της θρησκείας γιατί το μόνο που έχουν να σου προσφέρουν είναι τύποι και νεκρές θρησκευτικές τελετές. )

1. avatar Μητσούκος

Μέχρι τον 4ο αιώνα η ενδυμασία των κληρικών (των χριστιανών ιερέων δηλαδή που ήταν συνεχιστές των Αποστόλων) ήταν ελεύθερη. Δεν φορούσαν ράσα φορούσε ότι ήθελε ο καθένας. Το ράσο στους ιερείς προήλθε από τους μοναχούς που φορούσαν ράσα. Οι μοναχοί ήταν οι πιο θερμοί πιστοί που άφηναν τα πάντα για το Χριστό και ζούσαν ασκητικά. Αυτοί ήταν οι πιο έμπειροι πού ζούσαν τη χάρη του Αγίου πνεύματος. Οι ιερείς λοιπόν που εσύ απορρίπτεις φόρεσαν το ράσο απλά και μόνο για να μαρτυρούν την ζωή του Χριστού. Την παρουσία του Θεού. Να θυμίζουν ότι υπάρχει Θεός και Χριστός. Δεν είναι απαραίτητο το χρώμα να είναι μαύρο. Υπάρχουν πολλά χρώματα ανάλογα τη χώρα. Αλλού φοράνε πορτοκαλί, αλλού πολύχρωμα, γκρί, μπεζ, λευκό και ούτω καθεξής. Σε κάποιες χώρες δεν φοράνε ράσα. Οπότε δεν ισχύει αυτό που έγραψες για τα μαύρα ράσα. Αν το ψάξεις λίγο θα δεις ότι τελικά κάνεις σε πολλά πράγματα λάθος και δεν τα γνωρίζεις.

2. avatar Μητσούκος

Φίλε μου εγώ πριν από 25 χρόνια είχα μπλέξει με αίρεση και γνωρίζω τις διαφορές. Αυτά που γράφεις δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια και δυστυχώς εθελοτυφλείς και βγάζεις δική σου ερμηνεία και θα στο αποδείξω. ο Ιησούς κατηγορεί τους γραμματείς και τους φαρισαίους, όχι τους μαθητές του. Οι παπάδες είναι η συνέχεια των Αποστόλων που έλαβαν το πνεύμα το Άγιο. Δεν κατηγορεί τους παπάδες ο Ιησούς γιατί τότε θα κατηγορούσε και τους ίδιους τους Αποστόλους. Το ράσο ξεκίνησα να τον φοράνε οι πρώτοι χριστιανοί ασκητές. Οπότε αυτό που λες δεν ισχύει. Δεύτερον δεν βαφτίζει με το ζόρι κανένας πάπας ούτε είναι υποχρεωτικό να βαφτιστεί ένα παιδί σε συγκεκριμένη ηλικία. Οι χριστιανοί ζητούσαν να βαφτίζουν τα παιδιά τους μικρά για να λάβουν τη χάρη του Αγίου πνεύματος από μικρά. Τώρα δυστυχώς το κάνουν από συνήθεια και δεν ξέρουν ούτε καν τι είναι το βάπτισμα. Ο καθένας είναι ελεύθερος να βαφτίσει τα παιδιά του ή όχι και όποτε θέλει. Δεν μπορείς να λάβεις το πνεύμα το Άγιο αν είσαι έξω από την ορθοδοξία γιατί τότε είσαι κομμένος από το σώμα του Χριστού και των Αποστόλων. Σε αυτό που σου λέω είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί έχω γνωρίσει ανθρώπους που έχουν αυτήν την εμπειρία αλλά έχω γνωρίσει και αιρετικούς που βρισκόντουσαν σε πλάνη και νόμιζαν ότι έχουν εμπειρία. Τρίτον η πίστη γράφεις ότι είναι εξ ακοής. Ο Ιησούς όμως είπε ότι δεν είναι πιστός όποιος μου λέει κύριε κύριε αλλά όποιος ποιεί το θέλημα μου. Δηλαδή τις εντολές μου. Δεν στο λέω εγώ αυτό ούτε οι παπάδες, στο λέει ο ίδιος ο Ιησούς.

11. avatar Ανθρωπιστής Αλληλέγγυος

Ίσως, μπορεί, μάλλον, πιθανόν.
    Το κουτόχορτο του χλευαστή νεοάθεου.

12. avatar …σκεφτόταν…

...με ποιον τρόπο θα φτιάξει έναν μ.....
    σαν κι εσένα.....Έτσι περνούσε την ώρα του...
    Γύφτο...

1. avatar .,.

Βλέπω εφτιαξε και δεύτερο αντίγραφο μαϊμού.

13. avatar Τοτος

Μπεεεεεεε

14. avatar Μητσουκος

Το ότι υπάρχει ζωή στην γη οφείλεται σε πάρα πολλούς παράγοντες.. Στο μέγεθος του ήλιου, στην σταθερή καύση του ηλίου, στην χρυσή απόσταση γης ηλίου, στον όγκο της σελήνης, στην απόσταση σελήνης γης, στην κλίση του άξονα της γης σε σχέση με την σελήνη που δημιουργεί τις τέσσερις εποχές, στην ποσότητα των υδάτων και της θάλασσας που αν ήταν περισσότερα θα είχαμε πλημμύρες και αν ήταν λιγότερα θα είχαμε ξερασια, στην αναλογία του οξυγόνου και του αζώτου, στην θέση του Κρόνου και του Δία στο ηλιακό σύστημα που λειτουργούν σαν αλεξικέραυνα και μας προστατεύουν από τους μετεωρίτες που τους έλκουν λόγω του όγκου τους, στην αναλογία του αλατιού στην θάλασσα που βοηθάει για την δημιουργία βιομοριων και λειτουργεί και σαν αντισηπτικό και για πάρα πολλούς ακόμα λόγους...

1. avatar Κρίτων

Καταρχάς να πω οτι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες και ενδιαφέρομαι για συζήτηση πάνω στο θέμα. Ερώτηση λοιπόν. Μήπως οι συνθήκες αυτές δεν είναι αναγκαίες αλλά η ζωή προσαρμόστηκε σε αυτές? Και σε άλλες συνθήκες που μοιάζουν πολύ εχθρικές για την ζωή όπως την ξέρουμε η ζωή να βρεί πάλι τρόπο να αναπτυχθεί?

1. avatar Μητσουκος

Ε τότε θα έπρεπε να υπάρχει ζωή σε όλους τους πλανήτες.. Αυτό εννοείς? Η συγκεκριμένη θερμοκρασία της γης εξασφαλίζει την ύπαρξη νερού σε υγρή μορφή. Το νερό σε υγρή μορφή διαλύει τις χημικές ουσίες ώστε να μπορούν να γίνουν οι πολύπλοκες διαδικασίες που είναι απαραίτητες για την ύπαρξη ζωής. Αν η απόσταση ηλίου γης ήταν μικρότερη ή μεγαλύτερη αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει. Εκτός από αυτά που έγραψα στο σχόλιο είναι πάρα πολλά θέματα που αφορούν την ύπαρξη ζωής όπως πχ το dna, ο τρόπος λειτουργίας του ανθρωπίνου εγκεφάλου και άλλα.. Είναι μεγάλο το θέμα.

1. avatar Κρίτων

Θέλω να πω οτι η ζωή όπως την ξέρουμε απαιτεί όλα αυτά. Μήπως μπορεί να υπάρχει πιθανότητα να υπάρχει ζωή σε πολύ πιο αφιλόξενα περιβάλοντα? Και απλά δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε πχ λόγω απόστασης?

2. avatar O παππούς ρωτάει

Και μια που έθεσες αυτό το θέμα και σε ευχαριστούμε, όσοι το βρίσκουμε ενδιαφέρον, θα πρέπει να θυμίσουμε δημοσιεύσεις για τις αλλοιώσεις που υφίσταται ο εγκέφαλος των αστροναυτών που περνούν πολύ καιρό στο διάστημα.
          Μπορούμε να πούμε ότι οι εξωγήινοι φίλοι μας έχουν παρόμοιο εγκέφαλο αλλά έχει προσαρμοστεί;
          Και επί τη ευκαιρία, είναι πολύ νωρίς να μιλούμε για μετανάστευση στον Πλανήτη Άρη, τη στιγμή που υπάρχουν πολλά ερωτηματικά σχετικά με την επιβίωση σε τέτοιο περιβάλλον με έλλειψη βαρύτητας και αρκετά ισχυρότερη από αυτήν που υφιστάμεθα στη Γη, ακτινοβολία. Σωστά;

Γιατί σίγουρα (αστειεύομαι), δεν θα στείλουν ανεγκέφαλους.

15. avatar 1

Πρίν φτιάξει ο θεός ολα αυτά,πως περνούσε την ώρα του;

1. avatar 1

Πω πω τι είπα το άτομο.

2. avatar Τίτος

Σκέφτονταν πως θα σου απαντήσει

1. avatar Περίεργος.

Μήπως είσαι ο γιός του;
        Η μαμά καλά;

1. avatar Περίεργος.

Αστεία αστεία αν υπάρχει θεός την βάψαμε.

1. avatar 1

Θα φτιάξουμε αλλο θεό,αυτός που εχουμε κρίθηκε ακατάλληλος.
            (..που εχετε)

16. avatar Κρίτων

Όλα αυτά είναι υποθέσεις. Πολύ σωστά χρησημοποιούνται λέξεις όπως \"πιθανώς\" \"μπορεί\" \"υπόθεση\" κλπ. Όσο για αυτούς που σχολιάζουν εκτός θέματος κατά την άποψή μου έπρεπε να λογοκρίνονται.

17. avatar Εκκλησια Α.Ε

Παραμυθια!! Υπαρχουν μονο Αδαμ-Ευα και οι απόγονοι τους...Η επιστημη ειναι του Σατανα, λεει ψεμματα...Ακου εξωγήινοι και παραμυθια....
    *Υγ.Μην καμετε γιογκα, ειναι του διαβόλου.

1. avatar Colonel Roy Mustang

Φίλε,τα έθνη πως οδηγούνται σε Καταστροφή; Με το καράτε,την γιόγκα,τον διαλογισμό και τα Συναφή,ή με κάτι άλλο; Δυστυχώς με την εβραϊκή Βίβλο,την Αριστερά,όπως και τον νεοφιλελευθερισμό!
      Πάμε στα Δύσκολα.Αν ο Χριστός ήταν Εβραίος τότε γιατί οι Εβραίοι δεν γιορτάζουν τα Χριστούγεννα;Γιατί ούτε που θέλουν να τα ξέρουν;Τους Παραδέχομαι,διότι πέτυχαν κάτι που ουδείς άλλος στον Κόσμο το Πέτυχε:Παραχάραξαν την Ιστορία μας,έκλεψαν τα ιδανικά μας βάζοντας τα Δικά τους,και πολιτογράφησαν για \"Εβραίο\" τον Χριστό.Ναι μεν τον σταύρωσαν,μόνο διότι \"δεν ήταν ο Μεσσίας\".Και λοιπόν;Πήραν την Δόξα ότι μας έδωσαν \"Μεγάλα Ιδανικά\",και ότι τάχα ο \"Χριστός ήταν Εβραίος\"!(:
      Πώς;Με τους κατάλληλους Πράκτορες για την Κομπίνα:Τον Πάυλο,και τον Εβραίο γραμματέα του,Λουκά.Ο Πάυλος επίσης καθιέρωσε το \"Πίστευε και μη Ερέυνα\".
      Οι αποδείξεις για την ελληνικότητα Του βρίσκονται και στην ΑΠοκάλυψη του Ιωάννη.Για διάβασε την καλά τι λέει μέσα ο Χριστός.Γιατί είναι ντυμένος με ποδήρη χιτώνα;Ενδυμα των Ελλήνων! Τι εννοεί προς το τέλος με το \"Είμαι ο Αστήρ ο Λαμπρός Πρωϊνός\";...
      Ο Χριστός ως Γνήσιος Έλληνας και Αντισατανιστής κήρυξε:\"Ερευνάτε τας Γραφάς διότι περί εμού γράφουν\",το οποίο παραχάραξαν σε \"Ερευνάτε τας Γραφάς διότι Νομίζετε ότι περί εμού γράφουν\".Δεν βλέπεις την Νοθεία;

18. avatar Ωραια θα ταν

Θα αλλαζε ολο τον τροπο που βλεπουμε την ζωη

19. avatar Πρόβατο

Είναι φοβερό άρθρο...Μακάρι να ανακαλύψουν και οι άλλοι εξωγήινοι πολιτισμοί άτομα σαν το Κούλη τον Αλέξη και τη Φώφη!Για να τους δώσουν τα φώτα τούς!

1. avatar Πρόβατο

Με πιο δικαίωμα όλοι αυτοί εκεί έξω μονοπωλούν την ιδιότητα των ΟΥΦΟ;
      Εμεις γιατί στην απέξω, δεν κάνουμε για ΟΥΦΟ;
      ΩΡΑΙΑ!

2. avatar Αποδείχθηκε

Σε ένα τόσο σοβαρό άρθρο, βρέθηκε και ο ανόητος να πετάξει την μπούρδα του. Απόδειξη: δεν έχουμε μέλλον με κάτι σαν εσένα που κυκλοφορούν ελεύθεροι. Δεν χρειάζεται η μελέτη του Πανεπιστημίου.

20. avatar στον Γαλαξία μας

αλλά στον Σκλαβενίτη μας;