Η Harley-Davidson παρουσιάζει την υπέροχη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της

Ο δυνατότερος ήχος που ακούς είναι η καρδιά σου που καλπάζει!


ΜΟΤΟ
19:28
14/07/2019
Η Harley-Davidson παρουσιάζει την υπέροχη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της
16
loading

Με μυώδες σχήμα και αγριωπή όψη, η Harley-Davidson LiveWire δεν μοιάζει με τίποτα από ό,τι έχει προηγηθεί.

Και την ίδια ώρα συνοψίζει με τον πλέον αποστομωτικό τρόπο την καινοτομία και τη φιλοσοφία μιας από τις μεγαλύτερες και καλύτερες μάρκες μοτοσικλέτας παγκοσμίως.

Η ηλεκτρική καρδιά της LiveWire προσφέρει άμεση ροπή, επιταχύνοντας το μηχανάκι από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας κάθεται μάλιστα κάτω από την μπαταρία, μειώνοντας έτσι δραστικά το κέντρο βάρους για ακόμα καλύτερο χειρισμό. Όσο για την αυτονομία του, αποκρυσταλλώνεται στα 177 χιλιόμετρα.

ABS, Traction Control, φρένα Brembo, αγωνιστικά ελαστικά Michelin και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Showa ολοκληρώνουν το μοναδικό δημιούργημα, με την εξτρά πινελιά της ολοζώντανης οθόνης αφής των 4,3 ιντσών, που επιτρέπει ακόμα και απομακρυσμένη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες (μέσω smartphone). Αλλά και μόνιμο στίγμα στον χάρτη και διαγνωστικά τεστ με το πάτημα ενός κουμπιού!

Ακόμα και προειδοποιήσεις για το σκούντημα ή τη μετακίνηση της μηχανής μέσω της εφαρμογής της Harley-Davidson θα έχει ο τυχερός κάτοχος, αλλά και notifications για πράξεις βανδαλισμού.

Διαθέσιμη σε τρία χρώματα, η LiveWire αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Αύγουστο, επιβεβαιώνοντας την πίστη της Harley-Davidson στην ηλεκτροκίνηση.

Η μοτοσικλέτα θα βγει με προτεινόμενη τιμή στα 29.799 δολάρια (26.150 ευρώ)…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

16
σχόλια
  1. avatar Cannibal

    Οσοι αγοράζουν μια Harley ο κύριος λόγος ειναι ο ήχος που περιμένουν να τον ακούσουν πως και πως όταν το πρωτομιζάρουν και εν συνεχεία το στύλ και ο τρόπος ζωής. Δυστυχώς με αυτή την κίνηση αρχίζει να τα καταργεί όλα σιγά σιγά. Πάει χάλασε και αυτή! Κρίμα.....

    1. avatar Ruff

      Οι electric freak θα διαφωνησουν μαζι σου. Αλλα αυτοι ουτως ή αλλως με το κολλημα που εχουν απαξιουν τα παντα προς χαριν τοης ηλεκτρικης εποχης, χωρις ομως να εχουν την παραμικρη γνωση τι σημαινει και τι περιεχει αυτη...

      1. avatar Cannibal

        Εχεις απόλυτα δίκιο. Εγώ προσωπικά και πιστεύω πάρα πολλοί δεν τρελλαίνονται με την ιδέα αυτή και ιδίως οι Αμερικανοί αγοραστές και το μεγαλύτερο ποσοστό στους Ευρωπαίους. Γιατί πολύ απλά μερικά πράγματα πρέπει να μένουν αναλοίωτα......

        1. avatar Ruff

          Το θεμα της ηλεκτρικης ενεργειας δεν ειναι αρνητικο. Αυτη την στιγμη ομως προωθουν προιοντα και πουλανε χωρις να υπαρχει ενημερωση και γνωση για αυτο που πουλανε. Ολοι βγαζουν "ηλεκτρικα μοντελα".Ηλεκρικο μοτερ ομως εχει ο ανεμιστηρας, ηλεκτρικο μοτερ εχουν και τα τρενα του ΟΣΕ. Ποιες ειναι οι διαφορες, οι τεχνολογιες, τα υλικα, οι λεπτομερειες που θα κανουν εναν αγοραστη να προτιμησε το ενα εναντι του αλλου? Εχεις ακουσει τιποτα εσυ? Γιατι οσο και αν το εχω ψαξει δεν εχω βρη τιποτα απολυτως. Ακομα και οι πιο πονηροι και ""ΓΝΩΣΤΕΣ"" καταναλωνονται στις μπαταριες. Για τους κινητηρες που ειναι βασικο εχουν παντελη αγνοια... Υπαρχει πληρες σκοταδι!!!

          1. avatar Giorgis

            Ποιος να ασχοληθεί με τους κινητήρες και γιατί? 95% αποδοτικότητα έχουν οι ηλεκτροκινητήρες πάνω-κάτω. Τεράστια ροπή από 0 στροφές. Διάρκεια ζωής: πρακτικά αθάνατοι. Συντήρηση μηδέν. Υπάρχουν 2 βασικά είδη. Το ένα χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες. Το βασικό πρόβλημα είναι η ψύξη τους, ειδικά στο ένα είδος.

          2. avatar Ruff

            Την θεωρια αυτα που λες καλα ειναι. Σαν καταναλωτης που πληρωνη, ομως, θελω να γνωριζω αναλυτικες τεχνικες, κατασκευαστικες και μηχανολογικες λεπτομερειες, τροποι λειτουργιας υλικα κατασκευης κλπ κλπ. του καθε προιοντος που αγοραζω. Ειναι βασικη προυποθεση προκειμενου να διαλεξη καποιος το ενα προιον εναντι του αλλου. Ετσι οπως τα λες βγαινει το συμπερασμα οτι και σε φωτογραφια να μου δειξουν εναν κινητηρα πρεπει να τον παρω επειδη και μονο ειναι ηλεκτρικος. Δεν μου δινεις την σιγουρια οτι και εσυ δεν γνωριζης λεπτομερειες για τους κινητηρες αυτους, και ειδικοτερα τις διαφορες του ενος εργοστασιου απο το αλλο. Λυπαμαι αλλα ενω δεν ειμαι αντιθετος, εξακολουθει και δεν με καλυπτει η απουσια γνωσης και πληροφοριας σχετικα με αυτους. Υπαρχουν πολλα σκοτεινα σημεια (μαλλον υπαρχουν ΜΟΝΟ σκοτεινα σημεια) ακομα στο σχετικο θεμα και μεχρι να φωτιστουν θα παραμεινω σε τομεις που υπαρχει απλετο φως και γνωση (τεχνογνωσια)

          3. avatar Giorgis

            Δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί κανείς ποτέ σε μεγαλύτερο βάθος από τις τιμές σε KW και Nm του κινητήρα από τη στιγμή που όλοι οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι τέρατα αξιοπιστίας και αποδοτικότητας. Αν για κάποιο λόγο εμφανιστεί ένας ηλεκτροκινητήρας που δεν είναι αξιόπιστος θα είναι σαν τη μύγα μεσ' στο γάλα. Στην επόμενη γενιά που θα τους προσαρμόσουν και μια 2η ταχύτητα, εκεί ίσως αρχίσουν κάποια προβληματάκια λόγω πρόσθετων γραναζιών που πρέπει να αντιμετωπίσουν την τεράστια ροπή. Τότε το ξαναβλέπουμε. Περισσότερο θα ανησυχούσα για τα διάφορα ηλεκτρονικά που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τον κινητήρα. Και ακόμη περισσότερο για αυτά που έχουν σχέση με τις μπαταρίες και τη φόρτιση.

          4. avatar Ruff

            Εισαι πολυ σιγουρος για κατι που δεν δειχνεις να κατεχεις ιδιαιτερα, και προσπερνας τις παρατηρησεις μου. Θα ξαναπω οτι δεν ειμαι αντιθετος αλλα θελω αποδειξες. Γνωριζω ελαχιστα πραγματα απο ηλεκτροκινητηρες αλλα ευτωχως γνωριζω καποιοα (μπορει να ειναι και λαθος. Εδω ειμαι για συζητηση) Λοιπον, τα μοτερ εχουν πόλους, 12,24,36,72... Ποσους πολους εχει το καθενα απο αυτα??? Ποιες ειναι οι διαφορες των κινητηρων με διαφορετικους πολλους? Απο τι υλικο ειναι οι περιελιξεις? Τα "μαξιλαρακια" γυριζουν μαζι με τον αξονα ή οχι? Ο αξονας στηριζεται σε ρουλεμαν, κουζινετα ή μπουσες? Απο τι υλικο ειναι? πως λιπαινονται? Τι αξιοπιστια εχουν? Στις ποσες στροφες λειτουργει ο καθε κινητηρας? Χρησιμοποιουν μειωτηρα? Τι τεχνολογιας? Με τι υλικα??? Μπορει καποιες απο αυτες τις ερωτησεις να μην ειναι απολυτως σωστες. Πρεπει να απαντηθουν ομως, οπως και πολλες αλλες. Η αισιοδοξια σου και η σιγουρια σου δεν με καλυπτει. δεν δειχνει γνωση, γνωση τελος παντων και αυτο με ανησυχει... Εχω μαθει στην ζωη μου να αμφισβητω τα παντα μεχρι να σιγουρευτω 100%. κα δεν νοιωθω καθολου σιγουρος. Παρα πολλοι, σιγουρα θα λειτουργησουν με την δικη σου λογικη και δεν θα ασχοληθουν. Αυτο ομως δεν ειναι εξυναδα. Ειναι βλακεια!!! Δεν ειναι ομως ολοι χαζοι. Γνωριζουμε τι διαφορες εχουν οι κινητηρες V6, V8 boxer, σε σειρα, διβαλβιδοι, τριβαλβιδοι, τετραβαλβιδοι, υποτετραγωνοι, υπερτετραγωνοι κλπ κλπ... Εδω δεν γνωριζουμε τιποτα. Πας στοιχημα οτι μολις αρχισουν να βγαινουν λεπτομερειες, θα γελασουμε???

          5. avatar Ruff

            Οταν φτανει σε αυτο το σημειο η συζητηση, ο "Giorgis" παντα εξαφανιζεται. Κριμα, γιατι θα ειχε ενδιαφερον η συνεχεια...

          6. avatar Giorgis

            Εξαφανίστηκε το σχόλιό μου θα έλεγα. Λοιπόν επειδή βαριέμαι να ξαναγράφω και για να το λήξω εδώ θα πω μόνο ότι οι ηλεκτροκινητήρες υπάρχουν περισσότερα χρόνια από τους θερμικούς κινητήρες. Επίσης, τα τελευταία 10 χρόνια που άρχισαν να ξαναχρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα έχουν φτάσει ήδη να έχουν γράψει πάνω από 900.000 χλμ. χωρίς αλλαγή κινητήρα σε ηλεκτρικό όχημα. Δεν είναι δικό τους πρόβλημα που εσύ δεν γνωρίζεις αυτά που θέλεις. Ούτε έχω καμία αρμοδιότητα να απαντάω σε ερωτήσεις σε κανέναν για τεχνικές λεπτομέρειες. Υπάρχει το internet. Εσύ μπορεί να θέλεις τεχνικές λεπτομέρειες και για το πως λειτουργεί ο τροχός ή πως ανάβει η φωτιά αλλά έχουμε πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθούμε στο σήμερα που έχουν ουσία.

          7. avatar Giorgis

            OK. Ότι τεχνολογία κι αν έχουν, αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα. Κυκλοφορούν ήδη μια δεκαετία στους δρόμους και έχουν δείξει τα αποτελέσματα. Υπάρχει ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έχει ξεπεράσει τις 900.000 χλμ. πιθανότατα με αλλαγή μπαταριών τουλάχιστον μια φορά. Προφανώς δεν σε καλύπτει. Ψάξε πληροφορίες στο internet λοιπόν αφού ενδιαφέρεσαι σε τόσο βάθος.

          8. avatar Ruff

            Εψαξα! και ακομα ψαχνω. Δεν βρηκα πουθενα, τιποτα ζωτικο και ουσιαστικο. Ψαχνοντας στην βιβλιογραφια της μηχανολογιας που εχω, μαθαινεις γενικες γνωσεις των κινητηρων. Απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες... Τιποτα απολυτως! Σιγη ιχθυος! Ενω οταν βγαζουν ενα καινουργιο μοντελο θερμικο διαφημιζουν εκτενως τις προδιαγραφες και λεπτομερειες των κινητηρων... Οτι γνωσεις εχω τις εχω απο συγγενικη επαγγελματικη ενασχοληση και απο καποια αλλη ερασιταχνικη ενασχοληση. τελος παντων... Καταλαβα... farewell...

  2. avatar ΝΑ ΑΓΙΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΟΥ

    Μπράβο για την προσπάθεια , ένα παράδειγμα μεγάλης εταιρίας που προσαρμόζεται στους σύγχρονους καιρούς , μακάρι να ακολουθήσουν και όλη η υπόλοιποι σύντομα , θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα , τα 177 χιλιόμετρα είναι λίγα και στην δεύτερη έκδοση είναι βέβαιο ότι θα βελτιωθεί ... κάθε αρχή και δύσκολη .

  3. avatar Giorgis

    Η αλήθεια είναι πως με τόσο όγκο περίμενα ότι θα έχει αρκετά μεγάλη μπαταρία για αυτονομία που θα ξεπερνούσε κατά πολύ 177 χιλιόμετρα. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι τόση στο χειρότερο σενάριο.

    1. avatar Social Distortion.

      Αυτά που ανακοινωνουν οι εταιρίες ειναι το ιδανικό σενάριο που εθναι άπιαστο. Οπότε υπολογιζε 100 με 120 χιλ.

      1. avatar Giorgis

        Λοιπόν, βρήκα ότι έχει μπαταρία 15.5 kWh. Η ZERO S ZF14.4 με 14.4 KWh έχει 288 km αυτονομία στην πόλη και 145 km στον αυτοκινητόδρομο με 113 km/h (70 mph). Μάλλον μπέρδεψαν την τελική που είναι 177 km/h με την αυτονομία ή έχουν πάρει το δυσμενές σενάριο αυτονομίας που είναι ο αυτοκινητόδρομος.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει