Να πώς σκοπεύει να πάρει κεφάλι η Apple TV στο ανταγωνιστικό παιχνίδι του streaming

Πώς και γιατί προσπαθεί να γίνει HBO και όχι Netflix


MEDIA
8:42
23/09/2019
Να πώς σκοπεύει να πάρει κεφάλι η Apple TV στο ανταγωνιστικό παιχνίδι του streaming
loading

Την ποιότητα έναντι της ποσότητας φαίνεται πως προκρίνει η Apple για το συνδρομητικό της κανάλι TV Plus, θέλοντας να παίξει δυνατά στον ανταγωνισμό των καθιερωμένων παικτών (Netflix, Hulu, HBO) και των νέων φιντανιών (Disney, WarnerMedia, NBCUniversal κ.λπ.).

Στο πρόσφατο event παρουσίασης του νέου iPhone λοιπόν, η εταιρία μας έδωσε τη μεγάλη εικόνα του οράματός της για την τηλεοπτική υπηρεσία που εγκαινιάζεται την 1η Νοεμβρίου.

Κατά πρώτο, θα κοστίζει φτηνότερα από το Netflix, μόλις 4,99 δολάρια/μήνα, την ίδια ώρα που κάθε αγορά προϊόντος της Apple θα εξασφαλίζει δωρεάν συνδρομή για έναν χρόνο!

Η Apple ξέρει πως πρέπει να προσφέρει την υπηρεσία της σε χαμηλές τιμές και μπορεί να το κάνει, ακουμπώντας πάνω στην παντοδυναμίας της στο hardware ώστε να αφήσει τον χρόνο και τις συνδρομές να δουλέψουν υπέρ της.

Γι’ αυτό και ο τρόπος που σκάρωσε το streaming κανάλι της είναι έτσι ώστε να μην αποτελέσει ευθύ ανταγωνιστή του Netflix. Ούτε του Amazon Prime. Δεν θέλει ένα κανάλι που να τα έχει όλα, αλλά ένα κανάλι που να φιλοξενεί επιλεγμένο περιεχόμενο και να είναι φτηνότερο.

Περισσότερο σαν το HBO το έχουν σκεφτεί δηλαδή το Apple TV Plus ή σαν το Disney+, που θα βγει κι αυτό στα 7 δολάρια/μήνα. Εκεί που το Netflix κοστίζει από 12-16 δολάρια στην Αμερική.

Το Apple TV Plus ξεκινά εξάλλου με μόλις 9 δικές του παραγωγές. Η συνδρομητική υπηρεσία της Apple δεν θέλει να είναι σαν τα άλλα κανάλια, όπου πάντα υπάρχει κάτι να δεις, κάτι να χαζέψεις. Θέλει να είναι εξίσου ραφινάτη με το HBO, πατώντας στη δική του συνταγή επιτυχίας: λιγότερες σειρές μεν, αλλά θεαματικές και σπουδαίες σειρές.

Σειρές που δεν βρίσκεις πουθενά αλλού και θα στραφείς αναγκαστικά εκεί για να τις παρακολουθήσεις. Γιατί τις παρακολουθεί όλος ο κόσμος.

Γι’ αυτό και οι δύο σειρές του Apple TV, «The Morning Show» και «See», κόστισαν πάνω από 15 εκατ. δολάρια το επεισόδιο! Και γι’ αυτό το κανάλι δεν σκοπεύει να έχει καθόλου παλαιότερο περιεχόμενο, μιας και είναι εντελώς άλλη η στρατηγική του.

Αν θα πετύχει, θα το δούμε πολύ σύντομα…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει