Η αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη και όλοι οι πάροχοί της -ΟΑΣΘ και τέσσερα ΚΤΕΛ- βρίσκεται στη γραμμή εκκίνησης για τον ψηφιακό της εκσυγχρονισμό, με προβλέψεις μάλιστα και για τους μελλοντικούς, όπως είναι αυτοί του Μετρό και της θαλάσσιας συγκοινωνίας.

Το έργο περιλαμβάνει προηγμένο σύστημα τηλεματικής και πληροφόρησης για όλους τους παρόχους -και στο Μετρό- αλλά και «έξυπνο» εισιτήριο, δηλαδή ενιαίο / αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου.

Αυτά αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, την οποία αναδημοσιεύει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, εξηγώντας ότι βρίσκεται προς υπογραφή η σύμβαση ύψους 31,5 εκατ. ευρώ μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και κοινοπραξίας, επικεφαλής της οποίας είναι η «Tερνα Ενεργειακή» και κύριο του έργου του ψηφιακού εκσυγχρονισμού της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, τον ΟΣΕΘ.

Το προαναφερόμενο έργο ανήκει στη «Βίβλο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020 – 2025».

«Ο ΟΣΕΘ καλείται να καλύψει με στοχευμένες δράσεις όλα τα απαραίτητα βήματα, να συντονίσει τους παρόχους και να εφαρμόσει σε σφιχτό χρονοδιάγραμμα δεκαοκτώ μηνών το φιλόδοξο πρότζεκτ που θα αναπτύξει σύγχρονη τηλεματική, ενσωματωμένη και για τον ίδιο και όλους τους παρόχους της συγκοινωνίας, με μεγάλο “στοίχημα” το μετρό Θεσσαλονίκης», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, σημειώνει ότι «το έργο θα μεταφέρει τους φορείς συγκοινωνίας στην επόμενη ‘‘ψηφιακή μέρα” και θα καλύψει τις οργανωτικές ελλείψεις και τα κενά πληροφόρησης φορέων και μετακινούμενων και εκσυγχρονισμού, ενώ θα θέσει τον οδικό χάρτη και την τελική υλοποίηση του ηλεκτρονικού ‘‘έξυπνου εισιτηρίου”, με πολυλειτουργικότητα και διαλειτουργικότητα των μέσων, ώστε οι υποδομές να αναπτύξουν προστιθέμενη αξία».