Δήμος Αθηναίων: Πώς μετατράπηκε η Αθήνα σε κορυφαίο προορισμό για συνεδριακό τουρισμό

Στοχευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό και διοργάνωση του Travel Trade για την τουριστική ανάπτυξη


ΕΛΛΑΔΑ
14:53
02/04/2019
Δήμος Αθηναίων: Πώς μετατράπηκε η Αθήνα σε κορυφαίο προορισμό για συνεδριακό τουρισμό
1
loading

Όταν το 2012 η τουριστική κίνηση στην Αθήνα έφτασε σε ιστορικά χαμηλά, ο Γιώργος Καμίνης έβαλε σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο σχέδιο που είχε δύο βασικούς άξονες: τις συνέργειες με κορυφαίους παίκτες του τουρισμού από τον ιδιωτικό τομέα, όπως η Aegean Airlines και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού.

«Ειδικά για τον τομέα των συνεδρίων, αντιμετωπίσαμε με επιφύλαξη τον σχεδιασμό του δημάρχου, αφού δεν υπήρχε ούτε κουλτούρα συστηματικής υποδοχής μεγάλων συνεδρίων, ούτε η πόλη είχε σοβαρές υποδομές», θυμάται στέλεχος της τουριστικής αγοράς. Οι φόβοι και οι επιφυλάξεις δεν επιβεβαιώθηκαν.

Οι στοχευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό σε συνδυασμό με την οργάνωση του Travel Trade, μέσα από το οποίο εκατοντάδες εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων έρχονται σε επαφή με αντίστοιχους από ελληνικές επιχειρήσεις, δημιούργησαν ένα άνευ προηγουμένου σπιράλ ανάπτυξης στον τουρισμού.

Η τουριστική κίνηση έφερε τις αναγκαίες υποδομές, αφού τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία άρχισαν να φυτρώνουν ασταμάτητα στο κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα η πόλη να καλύπτει πλέον και μια βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού.

«Η διοργάνωση των Travel Trade ήταν καθοριστική αφού για πρώτη φορά και υπό τη θεσμική σκέπη του δήμου Αθηναίων, οργανώθηκαν σε τέτοιο εύρος ραντεβού για το κλείσιμο συμφωνιών μεταξύ εκπροσώπων διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων (hosted buyers) με επαγγελματίες (suppliers) που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά», αναφέρει το ίδιο στέλεχος.

Και πράγματι, επί 6 συναπτά έτη, το Travel Trade Athens μεγάλωσε πολύ και έγινε θεσμός. Συνολικά, σε όλες τις προηγούμενες διοργανώσεις φιλοξενήθηκαν περισσότερες από 15.000 συναντήσεις μεταξύ ξένων αγοραστών και εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων από την Αθήνα αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Παράλληλα, περισσότεροι από 550 ξένοι αγοραστές (Buyers), προερχόμενοι από 40 χώρες της Ευρώπης, της Β. Αμερικής, έχουν επισκεφθεί την Αθήνα για συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού, στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

«Επενδύσαμε στον στόχο να βάλουμε την Αθήνα στον παγκόσμιο συνεδριακό χάρτη και το πετύχαμε», είχε τονίσει ο Γιώργος Καμίνης με αφορμή τη βράβευση του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων, του ACVB, ως το κορυφαίο ευρωπαϊκό γραφείο για το 2018 στα World Travel Awards.

Η φετινή ανακήρυξη της Αθήνας ως τον πλέον ανερχόμενο προορισμό της Ευρώπης για συνεδριακό τουρισμό στην Έκθεση Conventa 2019, που διοργανώθηκε στη Λουμπλιάνα, ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

Ο Καμίνης, μετά από 9 χρόνια, αποχωρεί και στον κλάδο του τουρισμού, επανέρχονται οι επιφυλάξεις του 2012. Αλλά τώρα οι επιφυλάξεις δεν είναι πλέον αν θα πετύχει το σχέδιο του Καμίνη, αλλά αν αυτός που θα τον διαδεχθεί θα καταφέρει να συνεχίσει το έργο του.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar HomerSimpson

    ας φροντίσει όμως να ρίξει ο Δήμος τις τιμές για τις οπτικές ινες στο Κουκάκι και την Ακρόπολη διότι εκεί πέρα , ο δήμος ζητάει τα άντερά του για να σκάψουν με αποτέλεσμα να μην έχει VDSL το κέντρο της Αθήνας και να παίζουμε με 10Mbps . Το ίντερνετ οι ξένοι το θέλουν , μην το ξεχνάμε αυτό.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει