Μια κορυφαία διάκριση για τον ελληνικό χώρο του λιανεμπορίου απέσπασε ο κ. Ιωάννης Μασούτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., ο οποίος αναδείχθηκε Retail Manager of the Year στα φετινά Retail Business Awards.

Η διάκριση, που απονέμεται στον πιο αποτελεσματικό Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2025, απονεμήθηκε έπειτα από αξιολόγηση και ψηφοφορία επιτροπής αποτελούμενης από κορυφαία στελέχη της αγοράς, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή επιρροή και το όραμά του.

Η ανάδειξή του αποτελεί αναγνώριση της στρατηγικής διοίκησης, της συνέπειας και της διαρκούς επένδυσης σε αξίες όπως η υπευθυνότητα, η καινοτομία και η πρόοδος. Στο τιμόνι της Μασούτης, ο Ιωάννης Μασούτης έχει συνδέσει το όνομά του με μια σταθερή πορεία ανάπτυξης, που συνδυάζει την επιχειρηματική αποτελεσματικότητα με τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.

Η προσωπικότητά του απολαμβάνει διαχρονικά την αποδοχή του επιχειρηματικού κόσμου και των θεσμών, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις θέσεις που έχει κατακτήσει. Μεταξύ άλλων, διατελεί Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, θέση στην οποία επανεξελέγη για δεύτερη φορά, ενώ έχει διατελέσει Πρόεδρος και Α’ Αντιπρόεδρος της Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, καθώς και Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά στον Σύνδεσμο Ελληνικών Επιχειρήσεων Τροφίμων, στο Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας Λιανικής Καταναλωτικών Αγαθών και στο Γενικό Συμβούλιο της Τράπεζας της Ελλάδος, προσφέροντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία του.

Η ηγετική του παρουσία επιβεβαιώθηκε και από τις υπόλοιπες διακρίσεις που απέσπασε η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. στα Retail Business Awards 2024. Η εταιρεία κατέκτησε συνολικά τέσσερα ακόμη βραβεία, δικαιώνοντας τη στρατηγική της πορεία και τη διαρκή προσπάθεια για καινοτομία:

  • Το έργο VMI Optimization τιμήθηκε στην κατηγορία Retail Logistics Project, για τη συμβολή του στη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Η εταιρεία απέσπασε Silver Βραβείο στην κατηγορία E-Retailer, για το e-shop της.
  • Αντίστοιχα, βραβεύτηκε στην κατηγορία CSR Retail Strategy για τη δράση κοινωνικής προσφοράς «Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη», σε συνεργασία με την «Αποστολή».
  • Τέλος, στηρίχθηκε η δυναμική παρουσία των ιδιωτικών ετικετών της, με τη βράβευση της σειράς προϊόντων «Μασούτης, από τον τόπο μας» στην κατηγορία Private Label.

Οι διακρίσεις αυτές επισφραγίζουν την προσήλωση της εταιρείας στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική της θέση στην κορυφή του ελληνικού λιανεμπορίου.